Ogłoszenie numer: 1953322, z dnia 2018-04-24
Margot Polska Sp. z o. o.
MARGOT Polska Sp. z o. o. to firma deweloperska realizująca głównie projekty mieszkaniowe m. in w Brzegu i Oławie. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy pracownika na stanowisko Asystent/ka Biura / Specjalista ds. Obsługi Klienta i Marketingu.
Asystent / Asystentka Biura - Specjalista ds. Obsługi Klienta i Marketingu
Miejsce pracy: Brzeg
Opis stanowiska
- Kompleksowa obsługa administracyjna biura
- Ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z procedurą biura
- Przygotowanie i dostarczanie pism, zgłoszeń, korespondencji
- Inne czynności administracyjno-biurowe wynikające z bieżących potrzeb
- Koordynacja działalności marketingowej i reklamowej, w tym prowadzenie i aktualizowanie stron internetowych, administrowanie Social Media (prowadzenie Facebook, Instagram
- Bieżące wsparcie pracy Działu Sprzedaży oraz pierwszy kontakt z klientem
- Prezentacja oferty firmy, w tym prezentacja nieruchomości na terenie inwestycji deweloperskiej
Wymagania
- Wykształcenia wyższego – mile widziane kierunkowe
- Obsługi komputera, urządzeń biurowych
- Bardzo dobrej znajomości pakietu Office
- Prawo jazdy kat. B, mile widziany własny samochód
- Doświadczenia na podobnym stanowisku
- Znajomość rynku nieruchomości/deweloperskiego będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej/architektonicznej będzie dodatkowym atutem
A także:
- Komunikatywności, profesjonalizmu, inicjatywy w działaniu
- Umiejętności łatwego nawiązywania kontaktów
- Dobrej organizacji pracy i samodzielności
- Zaangażowania i odpowiedzialności
- Umiejętności interpersonalnych i wysokiej kultury osobistej
- Elastyczności
- Asertywności
Oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Udział w ciekawych projektach
- Niezbędne narzędzia do pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Umowę o pracę po okresie próbnym
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.