Najnowsze oferty pracy

  • Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie
    3 dni
    Zarządzanie codziennym harmonogramem, podróżami służbowymi, rejestracją wydatków i koordynacją spotkań. Nadzór nad dokumentacją, monitorowanie zadań i identyfikowanie rozwiązań problemów operacyjnych. Utrzymywanie wysokich standardów jakości i precyzji oraz wspieranie komunikacji międzyzespołowej.
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Administracji Biura

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    bieżąca obsługa administracyjna biura oraz wsparcie zadań recepcyjnych; zarządzanie dokumentacją i dbanie o prawidłowy obieg informacji; obsługa wewnętrznych systemów rezerwacyjnych i zgłoszeniowych; monitorowanie zaopatrzenia oraz składanie zamówień na materiały biurowe i spożywcze;...
  • Executive Assistant

    ISS Polska Sprawdzona firma   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie
    5 dni
    Job Summary: We are seeking a highly organized, proactive, and resourceful Executive Assistant. As a key supporting member of the organization, you will ensure seamless operations of administrative and strategic activities by managing calendars, travel arrangements, expense reports, meeting...
  • Front Office & Facility Support

    ISS Polska Sprawdzona firma   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa administracyjna biura, wsparcie procesów recepcyjnych. Zarządzanie obiegiem dokumentów. Obsługa systemów zgłoszeniowych, rezerwacyjnych oraz aktualizacja danych systemowych. Monitorowanie stanu zaopatrzenia, zamawianie materiałów biurowych i...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Kronospan Mielec Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Wsparcie organizacyjne pracy Członków Zarządu; Zarządzanie kalendarzem i organizacją spotkań Zarządu; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości; Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli,...
  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
  • Asystent / Asystentka Zarządu z j. angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Łódź Asystentka Zarządu Łódź
Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
Łódź
praca stacjonarna
2248 dni temu
Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Miejsce pracy: Łódź

Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało:
  • Zapewnienie kompleksowego wsparcia merytorycznego i organizacyjnego dla Biura Zarządu
  • Przekazywanie Przełożonemu wyczerpujących informacji dotyczących realizowanych zadań oraz zgłaszanie propozycji zmian w celu usprawnienia organizacji
  • Obsługa posiedzeń Zarządu, Radu Nadzorczej oraz Zgromadzenia Wspólników Spółki
  • Przygotowywanie Zarządzeń, Uchwał, protokołów i dokumentacji z posiedzeń
  • Przygotowywanie informacji i opracowań dla Zarządu Spółki ( analizy, raporty, prezentacje, zestawienia)
  • Organizacja czasu pracy Zarządu: prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie spotkań firmowy oraz organizacja podróży służbowych
  • Administrowanie obiegiem dokumentów ( korespondencja przychodząca/wychodząca, tłumaczenie dokumentów z/na polski-angielski)
  • Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki oraz z firmami zewnętrznymi
  • Współpraca przy opracowywaniu materiałów marketingowych i reklamowych Firmy
  • Dbanie o wizerunek Firmy
Co jest dla nas ważne:
  • Min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Komunikatywność oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Umiejętność wykonywania różnorodnych zadań i ustalania priorytetów pod presją czasu
  • Łatwość w tworzeniu pism i dokumentów, tzw. „ lekkie pióro”
  • Samodzielność, sumienność w wykonywaniu zadań oraz dyspozycyjność
  • Wysoka kultura osobista, dyskrecja, dyplomacja oraz dbałość o przestrzeganie tajemnicy służbowej
  • Znajomość przepisów prawa spółek handlowych, prawa bankowego oraz funkcjonowania spółek giełdowych
  • Proaktywne podejście do realizacji zadań
  • Dobra znajomość pakietu MS Office ( Excel, Word, Power Point)
  • Wykształcenie wyższe ( preferowane prawo, administracja)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Znajomość dodatkowego języka jako dodatkowy atut
  • Prawo jazdy kat. B (czynne)
Co oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w dynamicznie rozwijającej się Firmie
  • Wynagrodzenie odpowiadające zaangażowaniu w wykonywaniu obowiązków służbowych
  • Pakiet benefitów ( m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe)
  • Praca w przyjaznej atmosferze
  • Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego oraz zdobycie cennego doświadczenia

Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych klauzuli zgody, która pozwoli przetwarzać Spółce również przekazane dane wykraczające poza zakres wskazany w Kodeksie Pracy oraz umożliwi przedstawienie Kandydatowi także innych, niż aktualna, ofert pracy lub współpracy: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Centrum Bankowości Bezpośredniej sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przez okres najbliższych 12 miesięcy”.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o., zwana dalej: CBB, jako pracodawca. Inspektor ochrony danych Mogą się Państwo kontaktować z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: iod@cbb.pl
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
CBB będzie przetwarzała Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
W uzasadnionych prawnie przypadkach CBB będzie przetwarzała Państwa dane osobowe w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Przepisy prawa pracy: art. 221 Kodeksu pracy oraz §1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika.
Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom, za wyjątkiem konieczności skorzystania przez CBB z usług doradczych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy.
Prawa osób, których dane dotyczą

Mają Państwo prawo do:

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)

Informacja o wymogu podania danych Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

 

Podobne oferty

  • Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie
    3 dni
    Zarządzanie codziennym harmonogramem, podróżami służbowymi, rejestracją wydatków i koordynacją spotkań. Nadzór nad dokumentacją, monitorowanie zadań i identyfikowanie rozwiązań problemów operacyjnych. Utrzymywanie wysokich standardów jakości i precyzji oraz wspieranie komunikacji międzyzespołowej.
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Administracji Biura

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    bieżąca obsługa administracyjna biura oraz wsparcie zadań recepcyjnych; zarządzanie dokumentacją i dbanie o prawidłowy obieg informacji; obsługa wewnętrznych systemów rezerwacyjnych i zgłoszeniowych; monitorowanie zaopatrzenia oraz składanie zamówień na materiały biurowe i spożywcze;...
  • Executive Assistant

    ISS Polska Sprawdzona firma   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie
    5 dni
    Job Summary: We are seeking a highly organized, proactive, and resourceful Executive Assistant. As a key supporting member of the organization, you will ensure seamless operations of administrative and strategic activities by managing calendars, travel arrangements, expense reports, meeting...
  • Front Office & Facility Support

    ISS Polska Sprawdzona firma   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa administracyjna biura, wsparcie procesów recepcyjnych. Zarządzanie obiegiem dokumentów. Obsługa systemów zgłoszeniowych, rezerwacyjnych oraz aktualizacja danych systemowych. Monitorowanie stanu zaopatrzenia, zamawianie materiałów biurowych i...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Kronospan Mielec Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Wsparcie organizacyjne pracy Członków Zarządu; Zarządzanie kalendarzem i organizacją spotkań Zarządu; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości; Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli,...
  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
  • Asystent / Asystentka Zarządu z j. angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....