Asystent / Asystentka Biura Zarządu
Miejsce pracy: Ruda Śląska
Zakres obowiązków
- Odpowiedzialność za profesjonalną obsługę Biura Zarządu
- Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej
- Przygotowywanie dokumentów i materiałów
- Kontakt z organizacjami współpracującymi
Wymagania
- Wykształcenie średnie lub wyższe
- Znajomość pakietu MS Office
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Znajomość podstaw księgowości będzie dodatkowym atutem
- Samodzielność
- Rzetelność
- Nastawienie na współpracę
- Wysoka kultura osobista
Oferujemy
- Współpracę w oparciu o umowę o pracę
- Stabilność zatrudnienia
- Partnerską atmosferę w pracy
- Praca w godzinach 08:00-16:00
Poznaj
Apteka Dr.Max
Dr.Max Polska to jedna z największych sieci aptek w kraju należąca do międzynarodowego holdingu Dr.Max – lidera na rynku farmaceutycznym w Czechach i na Słowacji. Rozwijamy rynek apteczny w kraju i za granicą, ale nie byłoby to możliwe, gdyby nie nasi pracownicy – najlepsi specjaliści!
Dr.Max rozpoczął swoją działalność w Polsce w 2005 roku i od tego momentu nieustannie się rozwija. Aktualnie Dr.Max jest jedną z największych sieci w kraju, posiadającą niemal 600 aptek franczyzowych, w których zatrudnionych jest ponad 4 000 pracowników.