Najnowsze oferty pracy

  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent
    14 godz.
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    14 godz.
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Wrocław    praca hybrydowa
    asystent
    14 godz.
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Asystentka Sekretariatu / Biura Wydziału Logistyki

    Miejskie Zakłady Autobusowe Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Włościańska 52    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiadała m.in. za: koordynowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, kurier) zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów, wprowadzanie ich do systemu oraz archiwizacja; kompleksowa organizacja podróży służbowych i...
  • Asystent / Asystentka Biura

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: bieżąca obsługa sekretariatu, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, obsługa gości zewnętrznych, rezerwacje podróży służbowych, koordynacja dostępności sal konferencyjnych....
  • Asystentka / Asystent Zarządu ds. Administracyjnych

    FRIZO Sp. z o.o.   Warszawa, Wiertnicza 108    praca stacjonarna
    asystent
    3 dni
    Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  część etatu
    5 dni
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Finansowego; Wspieranie funkcjonowania działu Finansów; Koordynowanie obiegu dokumentów; Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów, korespondencji oraz informacji najwyższego szczebla; Organizację...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Jeśli łatwo nawiązujesz relacje, lubisz wyzwania i wiesz jak kreować pozytywny wizerunek naszej firmy – to jest stanowisko dla Ciebie. Jakie zadania na Ciebie czekają? bieżąca organizacja pracy Biura Zarządu, osobista i telefoniczna obsługa interesantów, w tym również w języku...
  • Asystent / Asystentka Biura Budowy

    Banimex   Myślenice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
  • Asystent / Asystentka

    WADIM PLAST SP. Z O.O.   Reguły    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Działania marketingowe; Wsparcie Zarządu w codziennych czynnościach; Opracowywanie raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu; Kontakt z klientami i firmami współpracującymi; Współpraca z pozostałymi działami w firmie;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Chorzów Asystentka Zarządu Chorzów
Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

INTEBUCO POLSKA Sp. z o.o.
Chorzów
4 300 - 6 000 zł brutto/mies.
specjalista junior / mid / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
57 dni temu
Asystent / Asystentka Biura Zarządu
Miejsce pracy: Chorzów
 AUTOMATYZACJA PROCESÓW BUSINESSOWYCH
Jesteśmy INTEBUCO Polska i od 14 lat specjalizujemy się w tworzeniu dedykowanych rozwiązań informatycznych i integracji usług biznesowych dla naszych Klientów. Naszą siłą jest zespół zaangażowanych i wykwalifikowanych specjalistów, który projektuje wysokiej jakości funkcjonalne i niezawodne rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu. Na każdym etapie współpracy nasi Klienci mogą liczyć na wsparcie i głowy pełne pomysłów naszych ekspertów.
 
Poszukujemy osoby na stanowisko ASYSTEN / ASYSTENTKA ZARZĄDU, która dołączy do INTEBUCO. Jeśli jesteś osobą komunikatywną, która potrafi wsłuchiwać się w potrzeby Klientów, umiesz pracować pod presją czasu i wykazujesz się zdolnością szukania kompromisów to aplikuj już dziś. 
Z naszej strony zapewnimy wszelkie niezbędne narzędzia pracy. Przeszkolimy Cię z zakresu funkcjonowania naszych aplikacji biznesowych. Jako lider we wdrażaniu cyfrowych roziwiązań i automatyzacji pracy z pewnością z nami będziesz mieć kontakt z narzędziami usprawniającymi pracę. 

Twój zakres obowiązków:
  • Profesionalna organizacja pracy biura,
  • Kompleksowa wsparcie Zarządu, a także pracowników Spółki we wszelkich kwestiach organizacyjnych i administracyjnych,
  • Organizacja czasu pracy Zarządu: prowadzenie kalendarza spotkań, 
  • Administrowanie obiegiem dokumentów (korespondencja przychodząca/wychodząca, archiwizacja, prowadzenie elektornicznych rejestrów w systemach informatycznych, rejestracja zgłoszeń klientów),
  • Prowadzenie spraw administracyjno – organizacyjnych (m.in. zaopatrzenie w materiały biurowe)
  • Wystawianie protokołów i FV na podstawie zamowień i umów przekazanych przez dział sprzedaży,
  • Dbanie o dobry wizerunek Spółki i komfort pracy biura,
  • Inne zadania zlecone przez Zarząd poprawiające funkcjonowanie biura.

Od Ciebie oczekujemy:
  • Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Komunikatywność oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Umiejętność wykonywania różnorodnych zadań i ustalania priorytetów pod presją czasu
  • Łatwość w tworzeniu pism i dokumentów, tzw. „ lekkie pióro”
  • Samodzielność, sumienność w wykonywaniu zadań
  • Wysoka kultura osobista, dyskrecja, dyplomacja oraz dbałość o przestrzeganie tajemnicy służbowej
  • Proaktywne podejście do realizacji zadań
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie (preferowane: prawo, administracja, zarządzanie, IT)
    Prawo jazdy kat. B

Doświadczenie w pracy w firmie z branży IT lub znajomość zagadnień z tego sektora będzie dużym atutem


Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie i premie adekwatne do poziomu wiedzy i osiąganych wyników,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji - kursy i szkolenia zawodowe,
  • pracę w młodym zespole profesjonalistów,
  • dodatkowo pakiet benefitów,
  • duża swoboda działania i realny wpływ na produkt i rozwiązania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

GRUPA ZARMEN

GRUPA ZARMEN jest jedną z największych grup budownictwa przemysłowego w Polsce, w której skład wchodzi 7 spółek o szerokim zakresie działalności. Siła i potencjał grupy tkwi w zróżnicowanym zakresie działalności oraz zdywersyfikowanych segmentach rynku obsługiwanych przez poszczególne spółki.

Działalność GRUPY ZARMEN realizowana jest na rzecz podmiotów funkcjonujących w następujących sektorach: przemysł energetyczny, koksowniczy, chemiczny, rafineryjny, hutniczy, metalurgiczny, wydobywczy, kolejowy, stoczniowy, cementowo-wapienny i odlewniczy.

Wejdź na www.grupa-zarmen.pl i dowiedź się więcej o naszej działalności.

 

Podobne oferty

  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent
    14 godz.
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    14 godz.
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Wrocław    praca hybrydowa
    asystent
    14 godz.
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Asystentka Sekretariatu / Biura Wydziału Logistyki

    Miejskie Zakłady Autobusowe Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Włościańska 52    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiadała m.in. za: koordynowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, kurier) zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów, wprowadzanie ich do systemu oraz archiwizacja; kompleksowa organizacja podróży służbowych i...
  • Asystent / Asystentka Biura

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: bieżąca obsługa sekretariatu, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, obsługa gości zewnętrznych, rezerwacje podróży służbowych, koordynacja dostępności sal konferencyjnych....
  • Asystentka / Asystent Zarządu ds. Administracyjnych

    FRIZO Sp. z o.o.   Warszawa, Wiertnicza 108    praca stacjonarna
    asystent
    3 dni
    Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  część etatu
    5 dni
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Finansowego; Wspieranie funkcjonowania działu Finansów; Koordynowanie obiegu dokumentów; Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów, korespondencji oraz informacji najwyższego szczebla; Organizację...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Jeśli łatwo nawiązujesz relacje, lubisz wyzwania i wiesz jak kreować pozytywny wizerunek naszej firmy – to jest stanowisko dla Ciebie. Jakie zadania na Ciebie czekają? bieżąca organizacja pracy Biura Zarządu, osobista i telefoniczna obsługa interesantów, w tym również w języku...
  • Asystent / Asystentka Biura Budowy

    Banimex   Myślenice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
  • Asystent / Asystentka

    WADIM PLAST SP. Z O.O.   Reguły    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Działania marketingowe; Wsparcie Zarządu w codziennych czynnościach; Opracowywanie raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu; Kontakt z klientami i firmami współpracującymi; Współpraca z pozostałymi działami w firmie;