Firma Professional HR jako agencja consultingowa zajmuje się poszukiwaniem specjalistów średniego i wyższego szczebla zarówno dla dużych jak i mniejszych firm, a obszar działania obejmuje całą Polskę. Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie Rekrutacji i Selekcji Pracowników.
Dla jednego z naszych klientów, działającego w branży produkcyjnej, poszukujemy kandydatów do stanowiska:
Asystent / Asystentka biura
Miejsce pracy: Szczecin
Nr ref.: ASB/SZ/2018
Zadania:
- koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- czuwanie nad obiegiem, kompletowaniem, archiwizacją dokumentacji,
- współpraca z biurem księgowym,
- organizacja i obsługa spotkań służbowych,
- zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji oraz współpracy wewnątrz firmy,
- kontakty z urzędami ( US, ZUS, UM),
- przygotowanie zamówień do biura ,
- kontakty z obsługą techniczną oraz sprzątającą w obiekcie (koordynacja działań).
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, lub ostatni rok studiów kierunki związane z zarządzaniem lub finansami,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
- prawo jazdy kat. B. – mile widziany własny samochód,
- zdolności organizacyjne i interpersonalne,
- komunikatywność, wysoka kultura osobista,
- umiejętność samodzielnej pracy oraz otwartość na naukę, kreatywność i odpowiedzialność,
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (praktyki studenckie etc.).
Oferujemy:
- umowa o pracę (3 miesięczny okres próbny),
- zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
- pełny etat,
- praca w godz. 08:00-16:00 od poniedziałku do piątku,
- możliwość rozwoju i w dalszej perspektywie awansu na wyższe stanowisko,
- atrakcyjne wynagrodzenie.