Jesteśmy grupą młodych, kompetentnych oraz dynamicznie działających osób. W naszych codziennych zadaniach znaczny nacisk kładziemy na sprawną organizację pracy przy zachowaniu elastycznych form działania.
Nasz zespół tworzą specjaliści z zakresu zarządzania, ekonomii, administracji oraz pedagogiki. Dodatkowo współpracujemy z wysoko wykwalifikowaną grupą praktyków oraz trenerów z wieloletnim stażem zawodowym. Firma Employees Sp. z o.o. powstała z myślą o świadczeniu usług w obszarze Human Resources.
Obecnie, dla jednego z naszych Klientów, firmy z branży finansowej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent / Asystentka Biura
Miejsce pracy: Warszawa Centrum
Rodzaj pracy: czasowa na 1 rok
Rodzaj pracy: czasowa na 1 rok
Zakres obowiązków:
- bieżąca obsługa recepcji firmy,
- obsługa korespondencji,
- nadzór nad obiegiem informacji,
- tworzenie prezentacji,
- organizacja podróży służbowych dla pracowników biura,
- obsługa spotkań firmowych,
- współpraca z zewnętrznymi usługodawcami (kurierzy, dostawcy, firma sprzątająca),
- wsparcie organizacyjne i administracyjne pracowników firmy.
Oczekiwania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
- doświadczenie na podobnym stanowisku, chętnie przy procesach związanych z relokacją firmy,
- wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych,
- umiejętności organizacyjne,
- pro aktywne podejście do powierzonych zadań.
Oferujemy:
- zróżnicowane, pełne wyzwań zadania, w świetnym otoczeniu miejsca i ludzi,
- możliwość doskonalenia swoich kompetencji,
- stabilne i przyjazne środowisko pracy,
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku,
- pakiet socjalny (ubezpieczenie medyczne, wspólne lunche, kartę na siłownię).