Najnowsze oferty pracy

  • Executive Assistant

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients, third parties, peers and direct reports, Proactively managing email and diary, Preparing and coordinating internal/external meetings including all catering, equipment and logistical requirements, Planning and organising...
  • Asystent Wykonawczy

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Pełnienie roli kontaktu między klientami, zespołem oraz stronami trzecimi. Prowadzenie korespondencji i zarządzanie kalendarzem. Organizacja spotkań (wewnętrznych i zewnętrznych) oraz koordynacja zaplecza logistycznego i technicznego. Planowanie podróży służbowych. Zarządzanie wydatkami...
  • Asystent ds. Administracji i Logistyki Projektów

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Izabelin-Dziekanówek, ul. Modlińska 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Opis stanowiska: Przygotowywanie zamówień i zleceń zgodnie ze specyfikacją projektu. Przygotowywanie umów ramowych z dostawcami i podwykonawcami. Współpraca z działem prawnym przy opiniowaniu umów z podwykonawcami. Współpraca z działem finansowym, aktualizacja gwarancji bankowych i...
  • Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa 2    praca stacjonarna
    asystent  pełny etat
    6 godz.
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
  • Asystent Techniczny

    Info Marine Sp. z o.o.   Gdynia    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Zakres obowiązków: Wspieranie inżynierów ruchu w realizacji codziennych zadań. Aktualizowanie i uzupełnianie danych w wewnętrznych systemach firmy. Przygotowywanie i wysyłanie przypomnień (reminderów) do klientów. Monitowanie skrzynki mailowej, w tym odpowiadanie na wiadomości oraz...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Obsługi Studenta

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania realizowane na stanowisku: przyjmowanie i ewidencja podań, przedłużanie ważności legitymacji studenckich, przygotowywanie zaświadczeń dla studentów, korespondencja e-mailowa ze studentami, obsługa telefoniczna studentów, obsługa bezpośrednia studentów, rozwiązywanie...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Wspieranie zarządu w codziennych obowiązkach administracyjnych i organizacyjnych. Współpraca i kontakt z partnerami biznesowymi, w tym zamawianie i koordynowanie prac podwykonawców. Zarządzanie komunikacją w firmie: obsługa maila i telefonów. Zarządzanie dokumentacją:...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji

    Klient portalu Praca.pl   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Rozliczanie umów telefonicznych i wymiana sprzętu. Koordynacja sprzedaży w sklepie online. Nadzór nad wydawaniem biuletynów informacyjnych. Aktualizacja cenników i konfiguracji produktów. Tworzenie raportów finansowych i sprzedażowych.
  • Asystent ds. administracji - płatne praktyki w Dziale Nieruchomości

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa o staż/praktykę
    2 dni
    Wsparcie w pracach biurowo-administracyjnych. Weryfikacja i opiniowanie decyzji administracyjnych. Analiza dokumentacji projektowej. Archiwizacja dokumentów.
  • Asystent ds. Administracji w Dziale Sprzedaży i Dystrybucji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Przygotowywanie raportów z akcji promocyjnych oraz tworzenie na ich podstawie komunikacji wewnętrznej. Tworzenie i ujednolicanie prezentacji biznesowych w programie PowerPoint. Wsparcie działań marketingowych i trade marketingowych. Kompletowanie i ewidencjonowanie dokumentacji niezbędnej do...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Nowy Sącz Asystent/ka ds. Administracji Nowy Sącz
Asystent / Asystentka ds. administracyjno-biurowych

Asystent / Asystentka ds. administracyjno-biurowych

Stowarzyszenie SURSUM CORDA
Nowy Sącz
5 100 - 5 700 zł brutto/mies.
młodszy specjalista (junior) / asystent
pełny etat / część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
21 dni temu

Ogłoszenie numer: 9433681, z dnia 2025-01-21

W Stowarzyszeniu Sursum Corda (łac. „w górę serca”) zamieniamy dobre myśli w czyn - tworząc i realizując mądrą pomoc oraz inicjatywy obywatelskie. Wspieramy osoby w trudnych sytuacjach życiowych, organizujemy wolontariat, pomoc prawną, rehabilitacyjną, medyczną i społeczną. Działamy zwłaszcza na rzecz dzieci, młodzieży, seniorów, osób z niepełnosprawnościami oraz opuszczających zakłady karne.

Jesteśmy aktywną organizacją pozarządową, z siedzibą w Nowym Sączu, działającą od 2000 r. Są dla nas ważne: wzajemny szacunek, drugi człowiek, rozwiązania systemowe, odpowiedzialność, samodzielność, empatia, przyjazna komunikacja oraz zaangażowanie i efekty. Korzystamy z nowych technologii, ale zawsze najważniejsi są ludzie. Cenimy liderów umiejących współpracować w grupie.

Asystent / Asystentka ds. administracyjno-biurowych

Miejsce pracy: Nowy Sącz

 

Opis stanowiska

Szukamy Ciebie, jeśli dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej, potrafisz pozyskiwać i zarządzać danymi, a uważność i sprawność w wykonywaniu zadań to Twoje mocne strony.

Jeżeli czujesz się dobrze w pisaniu i liczeniu, masz swobodę syntetycznej i logicznej analizy dokumentów, potrafisz wyłapać błędy logiczne i liczbowe, a oprócz tego potrafisz tworzyć dobrą komunikację indywidualnie i w grupie – chętnie Cię poznamy!

Jeśli do tego lubisz wyzwania, szybko adaptujesz się do zmian, umiesz planować i zarządzać dynamicznymi sytuacjami, a praca w zgranym i młodym zespole to dla Ciebie ciekawa propozycja - czytaj dalej.

Poszukujemy pozytywnej osoby, lubiącej pracę wielozadaniową, która, wzmocni nas w sprawach administracyjnych, biurowych i organizacyjnych, będąc częścią zespołu realizującego sensowne inicjatywy społeczne.


Do Twoich obowiązków należeć będzie m.in.:

  • Wspieranie działań sekretariatu, koordynatorów projektów i Zarządu, w oparciu o przekazywane instrukcje i dokumentację
  • Wyszukiwanie oraz sporządzanie zestawień danych i informacji, a także raportów i sprawozdań wg wzorów
  • Kontakt mailowy, telefoniczny i bezpośredni z urzędami, pracownikami, wolontariuszami i osobami korzystającymi z naszych działań pomocowych
  • Analiza oraz przygotowywanie projektów dokumentów i pism
  • Obsługa obiegu dokumentacji, w tym opisywanie dokumentów finansowych, sortowanie, kopiowanie, archiwizowanie, wprowadzanie danych do rejestrów i aplikacji komputerowych
  • Dokonywanie zamówień, zakupów, porównania cen, przygotowywanie zapytań
  • Przyjmowanie, pakowanie i wysyłanie przesyłek oraz korespondencji
  • Układanie materiałów i sprzętu w biurze oraz przygotowywanie, pakowanie i organizowanie transportów związanych z wydarzeniami realizowanymi przez Stowarzyszenie
  • Aktywne włączanie się w wydarzenia Stowarzyszenia, w uzgodnieniu z przełożonymi

Wymagania

Aplikuj, jeżeli:
  • masz wykształcenie średnie lub wyższe (możesz być w trakcie studiów)
  • jesteś nastawiona(y) na współpracę i uważnie słuchasz
  • lubisz analizowanie i rozwiązywanie problemów
  • potrafisz panować nad wielozadaniowością i różnorodnością działań, a każde zadanie doprowadzasz do końca, raportując i zgłaszając gotowość podjęcia kolejnego
  • swobodnie wyszukujesz, analizujesz i przekształcasz dane liczbowe i treściowe
  • poprawnie, samodzielnie redagujesz pisma i informacje oraz liczysz
  • swobodnie rozmawiasz z nowymi osobami w różnym wieku
  • rozumiesz i akceptujesz, że zasady i standardy tworzą procedury
  • biegle obsługujesz komputer (w tym Microsoft 365: excel, word, outlook, onedrive, teams) i lubisz nowoczesne, cyfrowe narzędzia pracy, sprawnie piszesz na klawiaturze, szybko uczysz się nowych narzędzi IT
  • umiesz zaplanować i wykonać zadania pod presją czasu i nieprzekraczalnych terminów
  • akceptujesz pracę w biurze, a niekiedy w terenie; wiesz, że czasem trzeba elastyczności, pracownika i pracodawcy, by pogodzić sprawy zawodowe, życiowe oraz cele organizacji działającej dla ludzi
  • wiesz, co oznacza praca zespołowa i bliska Ci jest zasada "jeden za wszystkich, wszyscy za jednego"

Oferujemy

Będziesz mieć możliwość:

  • współpracy z doświadczonym, 17-osobowym zespołem pracowniczym, zapewniającym wsparcie i wspólne mierzenie się z wyzwaniami merytorycznymi
  • angażowania się w działania dużej organizacji pozarządowej, co daje możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia
  • korzystania z zasobów sprzętowych (m.in. laptop służbowy + monitor i klawiatura, nowoczesny sprzęt biurowy, oprogramowanie chmurowe, dedykowane aplikacje, samochód i rower do załatwiania spraw służbowych)
  • pracy w estetycznym biurze
  • nieodpłatnego korzystania ze świadczeń dodatkowych (kawa, herbata, woda, wyjazdy i spotkania zespołowe, szkolenia, bony świąteczne)
  • pracy w przyjaznej atmosferze, z zaangażowanym zespołem ludzi z pasją
Jakie proponujemy warunki zatrudnienia?
  • Umowa o pracę na 3-miesięczny okres próbny, a następnie na czas określony, do uzgodnienia od 3/4 etatu (30 godz./tyg.) do 1 etatu (40 godz./tyg.), z elastycznością harmonogramu godzin pracy
  • Zależy nam na współpracy długookresowej - konsekwentnie budujemy stabilny i zgrany zespół
  • Wynagrodzenie na tym stanowisku, przy wymiarze 1 etatu, wynosi od 5.100 do 5.700 zł brutto, a o jego wysokości zdecyduje Twoje doświadczenie i wykształcenie. W perspektywie dalszej - wynagrodzenie będzie zależeć od rozwoju Twoich kompetencji i podejmowanych odpowiedzialności
  • Będziesz wykonywać pracę w biurze Stowarzyszenia w centrum Nowego Sącza oraz, w razie zainteresowania, okazjonalnie zdalnie. W przypadku współorganizacji wydarzeń zewnętrznych Stowarzyszenia - wszyscy pracujemy elastycznie, w kontekście potrzeb i możliwości.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Executive Assistant

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients, third parties, peers and direct reports, Proactively managing email and diary, Preparing and coordinating internal/external meetings including all catering, equipment and logistical requirements, Planning and organising...
  • Asystent Wykonawczy

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Pełnienie roli kontaktu między klientami, zespołem oraz stronami trzecimi. Prowadzenie korespondencji i zarządzanie kalendarzem. Organizacja spotkań (wewnętrznych i zewnętrznych) oraz koordynacja zaplecza logistycznego i technicznego. Planowanie podróży służbowych. Zarządzanie wydatkami...
  • Asystent ds. Administracji i Logistyki Projektów

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Izabelin-Dziekanówek, ul. Modlińska 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Opis stanowiska: Przygotowywanie zamówień i zleceń zgodnie ze specyfikacją projektu. Przygotowywanie umów ramowych z dostawcami i podwykonawcami. Współpraca z działem prawnym przy opiniowaniu umów z podwykonawcami. Współpraca z działem finansowym, aktualizacja gwarancji bankowych i...
  • Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa 2    praca stacjonarna
    asystent  pełny etat
    6 godz.
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
  • Asystent Techniczny

    Info Marine Sp. z o.o.   Gdynia    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Zakres obowiązków: Wspieranie inżynierów ruchu w realizacji codziennych zadań. Aktualizowanie i uzupełnianie danych w wewnętrznych systemach firmy. Przygotowywanie i wysyłanie przypomnień (reminderów) do klientów. Monitowanie skrzynki mailowej, w tym odpowiadanie na wiadomości oraz...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Obsługi Studenta

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania realizowane na stanowisku: przyjmowanie i ewidencja podań, przedłużanie ważności legitymacji studenckich, przygotowywanie zaświadczeń dla studentów, korespondencja e-mailowa ze studentami, obsługa telefoniczna studentów, obsługa bezpośrednia studentów, rozwiązywanie...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Wspieranie zarządu w codziennych obowiązkach administracyjnych i organizacyjnych. Współpraca i kontakt z partnerami biznesowymi, w tym zamawianie i koordynowanie prac podwykonawców. Zarządzanie komunikacją w firmie: obsługa maila i telefonów. Zarządzanie dokumentacją:...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji

    Klient portalu Praca.pl   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Rozliczanie umów telefonicznych i wymiana sprzętu. Koordynacja sprzedaży w sklepie online. Nadzór nad wydawaniem biuletynów informacyjnych. Aktualizacja cenników i konfiguracji produktów. Tworzenie raportów finansowych i sprzedażowych.
  • Asystent ds. administracji - płatne praktyki w Dziale Nieruchomości

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa o staż/praktykę
    2 dni
    Wsparcie w pracach biurowo-administracyjnych. Weryfikacja i opiniowanie decyzji administracyjnych. Analiza dokumentacji projektowej. Archiwizacja dokumentów.
  • Asystent ds. Administracji w Dziale Sprzedaży i Dystrybucji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Przygotowywanie raportów z akcji promocyjnych oraz tworzenie na ich podstawie komunikacji wewnętrznej. Tworzenie i ujednolicanie prezentacji biznesowych w programie PowerPoint. Wsparcie działań marketingowych i trade marketingowych. Kompletowanie i ewidencjonowanie dokumentacji niezbędnej do...