Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie; Bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców; Obsługa systemów działu sprzedaży między innymi: CRM, VSOFT, nawigator; Generowanie różnego...
Aktywne, skuteczne pozyskiwanie nowych przewoźników i klientów, Realizacja zleceń transportowych i monitorowanie ich przebiegu, Zaangażowanie w terminowe wykonywanych usług transportowych, Dbanie o dobre relacje z klientami, Rzetelne prowadzenie dokumentacji transportowej.
Zadania: Wsparcie w nadzorowaniu pracy grup sił własnych oraz firm podwykonawczych; Kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją techniczną; Przygotowywanie podstawowych dokumentów budowy, m.in. raportów z prac; Wsparcie w prowadzeniu bieżącej dokumentacji budowy;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat 4 650 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: prowadzenie dokumentacji dotyczących kontraktów oraz ich archiwizację; obsługę spraw administracyjno-biurowych w zakresie realizowanych projektów; utrzymywanie kontaktów z klientami oraz dostawcami; sporządzanie zamówień maszyn i...
W naszym zespole na co dzień: realizujesz zadania wsparcia administracyjnego dla mecenasów zespołu procesowego w Katowicach, polegające na ewidencjonowaniu pism procesowych w bazach RSS, aktualizacji wpisów w bazie RSS i CBSS oraz przygotowywaniu w oparciu o nie informacji na potrzeby...
Zadania: Wsparcie działu logistyki; Weryfikacja prawidłowości towarów odbieranych i przygotowanych do wysyłki; Dodatkowe, zlecone prace biurowe; Wymagania: Chęć nauki i rozwoju w branży logistycznej; Chęć pracy na umowę-zlecenie; Studia kierunkowe (mile widziane) Dostępność do pracy w...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych, współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji...
Asystent / Asystentka ds. organizacji biura (docelowo Office manager)
Asystent / Asystentka ds. organizacji biura (docelowo Office manager)
Moveo HR
Katowice
praca stacjonarna
1115 dni temu
Do zespołu naszego Klienta szukamy osoby lubiącej wyzwania, otwartej. Nie wymagamy doświadczenia. Oczekujemy zaangażowania, determinacji, chęci do nauki i pracy.
Asystent / Asystentka ds. organizacji biura (docelowo Office manager)
Miejsce pracy: Katowice
Zakres obowiązków:
Prowadzenie korespondencji firmy
Kontakt z klientami firmy
Współpraca z zewnętrzną księgowością , przygotowanie i porządkowanie faktur
Koordynacja terminów i organizacja logistyki szkoleniowej z klientami hotelami i trenerami
Koordynacja zamówień i wysyłka produktów wydawnictwa
Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej, wnioski o dofinasowanie KFS, BUR
Umiejętności cechy
Znajomość pakietu office,
Dobra znajomość języka angielskiego
Umiejętność samodzielnej pracy
Doświadczenie w pracy z klientami
Dobra organizacja i samodyscyplina
Gotowość do rozwoju, szkoleń
Dodatkowy atut:
Umiejętność obsługi Social Mediów (FaceBook, Linkedin)
Podstawowa obsługa Word Press
Czego możesz oczekiwać:
Dynamiczny i elastyczny czas pracy
Praca stacjonarna w biurze w Katowicach
Pełny etat, dodatkowe świadczenia do uzgodnienia po 6 miesiącach pracy
Urlop firmowy 09.08- 22.08.2021 oraz 22.12.2021- 09.01.2022
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie; Bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców; Obsługa systemów działu sprzedaży między innymi: CRM, VSOFT, nawigator; Generowanie różnego...
Aktywne, skuteczne pozyskiwanie nowych przewoźników i klientów, Realizacja zleceń transportowych i monitorowanie ich przebiegu, Zaangażowanie w terminowe wykonywanych usług transportowych, Dbanie o dobre relacje z klientami, Rzetelne prowadzenie dokumentacji transportowej.
Zadania: Wsparcie w nadzorowaniu pracy grup sił własnych oraz firm podwykonawczych; Kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją techniczną; Przygotowywanie podstawowych dokumentów budowy, m.in. raportów z prac; Wsparcie w prowadzeniu bieżącej dokumentacji budowy;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat 4 650 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: prowadzenie dokumentacji dotyczących kontraktów oraz ich archiwizację; obsługę spraw administracyjno-biurowych w zakresie realizowanych projektów; utrzymywanie kontaktów z klientami oraz dostawcami; sporządzanie zamówień maszyn i...
W naszym zespole na co dzień: realizujesz zadania wsparcia administracyjnego dla mecenasów zespołu procesowego w Katowicach, polegające na ewidencjonowaniu pism procesowych w bazach RSS, aktualizacji wpisów w bazie RSS i CBSS oraz przygotowywaniu w oparciu o nie informacji na potrzeby...
Zadania: Wsparcie działu logistyki; Weryfikacja prawidłowości towarów odbieranych i przygotowanych do wysyłki; Dodatkowe, zlecone prace biurowe; Wymagania: Chęć nauki i rozwoju w branży logistycznej; Chęć pracy na umowę-zlecenie; Studia kierunkowe (mile widziane) Dostępność do pracy w...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych, współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji...