Asystent / Asystentka ds. przetargów i projektów
Miejsce pracy: Szczecin
Od 30 lat dostarczamy naszym klientom efektywne rozwiązania
w zakresie zarządzania logistyką i globalnymi łańcuchami dostaw.
Zatrudniamy ponad 1700 pracowników w 30 oddziałach w Polsce i Europie.
Nasze wartości to innowacyjność, partnerstwo i ciągłe doskonalenie się.
Do twoich zadań należeć będzie:
- Przygotowanie i analiza dokumentacji wymaganej do udziału w przetargach
- Analiza danych przetargowych
- Ofertowanie za pomocą dostępnych narzędzi
- Kontrola terminów poszczególnych etapów przetargu
- Współpraca z innymi departamentami spółki w celu kompletacji wymaganych danych
- Złożenie przetargu/oferty poprzez odpowiednie kanały komunikacyjne
- Wykonywanie prac administracyjnych
Aplikuj jeśli:
- Posiadasz doświadczenie w pracy z systemami CRM
- Bardzo dobrze znasz MS Office w szczególności Excel
- Dobrze znasz język angielski
- Posiadasz zdolności analityczne
- Jesteś osobą skrupulatną i dokładną w pracy z liczbami
- Cechuje Cię sumienność, odpowiedzialność i bardzo dobra organizacja czasu
- Doświadczenie w pracy z dokumentami – mile widziane
- Doświadczenie w obszarach związanych z przetargami - mile widziane
- Doświadczenia w operacji lub sprzedaży w branży TSL - mile widziane
Korzyści dla Ciebie:
- Koleżeńska, partnerska atmosfera w pracy
- Opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa
- Umowa o pracę
- Szeroka baza szkoleń
- Dofinansowanie do wypoczynku i do nauki języka angielskiego
- Realne perspektywy awansu np. poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych
- Możliwość dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia do pracy znajomych
Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ROHLIG SUUS Logistics SA z siedzibą w Warszawie (02-235), przy ul. Równoległej 4A, moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie
danych osobowych z dn. 27 kwietnia 2016 r.