POSZUKUJEMY OSÓB DO PRACY W BYTOMIU NA STANOWISKO:
Asystent / Asystentka Dyrektora Hali
Miejsce pracy: Bytom
Nr ref.: ASYSTENTKA DYREKTORA_BYTOM
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
- Bieżąca organizacja pracy sekretariatu dyrektora hali sprzedaży,
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie,
- Przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej,
- Przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz,
- Koordynowanie współpracy z księgowością ,
- Współpraca z działem prawnym w zakresie przygotowania dokumentów,
- Obsługa wizyt gości krajowych i zagranicznych,
- Przygotowywanie wyjazdów służbowych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub angielskiego,
- Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Biegła znajomość pakietu MS Office,
- Podstawowa znajomość programu SAP mile widziana,
- Zaangażowanie i pracowitość,
- Samodzielność w działaniu, odpowiedzialność oraz wysoka kultura osobista,
- Umiejętność ustalania priorytetów zadań oraz dobra organizacja pracy,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Zamiłowanie do pracy z ludźmi, otwartość, uśmiech na twarzy.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
- Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
- Pakiet świadczeń socjalnych,
- Zniżki pracownicze,
- Możliwość przystąpienia do programu MultiSport.
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.