Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Dyrektora Sprzedaży

Selgros Cash&Carry

Poznań

62 dni temu

POSZUKUJEMY OSOBY DO PRACY W CENTRALI FIRMY NA STANOWISKU:

Asystent / Asystentka Dyrektora Sprzedaży
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: Asystent/Asystentka Dyrektora Sprzedaży


Do Twoich zadań będą należeć m.in.:

  • kompleksowa organizacja pracy biura:
    • obsługa telefoniczna i mailowa biura,
    • rejestracja i archiwizacja dokumentów,
    • koordynowanie obiegu dokumentów,
  • przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej,
  • przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz,
  • koordynowanie współpracy z księgowością,
  • wsparcie przełożonego oraz pracowników działu w prowadzonych projektach,
  • prowadzenie kalendarza spotkań przełożonego,
  • Przygotowywanie wyjazdów służbowych.

Poszukujemy Osób:

  • posiadających doświadczenie w obsłudze biura/sekretariatu (w tym samodzielnego redagowania dokumentów),
  • znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2,
  • potrafiących koordynować wiele zadań jednocześnie,
  • posiadających wysoką kulturę osobistą,
  • bardzo dobrze organizujących pracę własną - również pod presją czasu,
  • skrupulatnych, dyskretnych, sumiennych w wykonywaniu działań,
  • znających pakiet MS Office.

Pracując z nami otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!

 

Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila – Asystent/Asystentka Dyrektora Sprzedaży


Drogi Kandydacie/Kandydatko, skontaktujemy się z Tobą, jeśli Twoja aplikacja zostanie uwzględniona w prowadzonym przez nas procesie rekrutacyjnym. Informujemy, że jesteśmy administratorami tych danych, które zostały w formie CV przesłane bezpośrednio do nas, na adres wskazany w tym ogłoszeniu.

Poznaj

Transgourmet Polska Sp. z o.o.

Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.

Poznaj stanowisko: Asystent Dyrektora 
Asystent dyrektora to pracownik obsługi biura kadry kierowniczej. Można ogólnie by powiedzieć, iż asystent lub asystentka dyrektora to jedna z osób, która zna tajemnice firmy. Do głównych zadań tego pracownika należy, m.in.: logistyczne i administracyjne wsparcie dyrektora w codziennych obowiązkach, przygotowanie zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów, analiza raportów i zestawień, ...
Praca Asystent Dyrektora