POSZUKUJEMY OSOBY DO PRACY W CENTRALI FIRMY W POZNANIU NA STANOWISKO:
Asystent / Asystentka Dyrektora
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: Asystent/ka Dyrektora_Centrala
Zakres obowiązków:
- Redagowanie pism, tworzenie i aktualizacja prezentacji,
- Obsługa telefoniczna i mailowa biura,
- Koordynowanie obiegu dokumentów,
- Kompletowanie dokumentów oraz ich archiwizacja,
- Prowadzenie kalendarza spotkań przełożonego,
- Rezerwacja oraz zaopatrzenie salek w niezbędny do prowadzenia spotkań asortyment,
- Zaopatrzenie działu w artykuły biurowe i spożywcze,
- Wsparcie przełożonego oraz pracowników działu w prowadzonych projektach,
- Organizacja eventów oraz koordynowanie ich przebiegu.
- Gotowość do odbywania sporadycznych wyjazdów służbowych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe – mile widziane,
- Doświadczenie w pracy administracyjnej – dodatkowy atut,
- Minimum dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności programu Word i PowerPoint),
- Bardzo dobre umiejętności organizacyjne oraz analityczne,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Komunikatywność, rzetelność i zaangażowanie,
- Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin,
- Miła aparycja i pozytywne nastawienie
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
- Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
- Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w dużej międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- Możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
- Zniżki pracownicze.
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.