Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka Dyrektora Wykonawczego oraz Biura Marketingu

    KTI Poland S.A.   Płock    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    OPIS STANOWISKA: Kompleksowe wsparcie administracyjne dla Dyrektora Wykonawczego, w tym zarządzanie kalendarzem, organizacja podróży służbowych i koordynacja spotkań. Przygotowywanie raportów, prezentacji i oficjalnej korespondencji. Pełnienie roli łącznika pomiędzy Dyrektorem Wykonawczym...
  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
  • Asystent / Asystentka Zarządu i Projektów Marketingowych

    Klient portalu Praca.pl   Płock    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    bieżące wsparcie administracyjne kadry zarządzającej, w tym prowadzenie kalendarza, organizacja spotkań i podróży służbowych; przygotowywanie raportów, prezentacji oraz korespondencji biznesowej; koordynowanie komunikacji pomiędzy zarządem a partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi;...
  • Personal Assistant

    Lit Agency Limited   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / agencyjna  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Rezerwowanie spotkań (lekarze, fryzjer, restauracje itp.)Wyszukiwanie i planowanie podróży (loty, hotele, wymagania wizowe)Znajdowanie mieszkań, siłowni lub usług na podstawie preferencji;Wyszukiwanie rzeczy do kupienia (np. meble, technologia)Robienie zakupów online, zamawianie artykułów...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Kronospan Mielec Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Wsparcie organizacyjne pracy Członków Zarządu; Zarządzanie kalendarzem i organizacją spotkań Zarządu; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości; Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli,...
  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Dyrektora

Selgros Cash&Carry
Poznań
asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1644 dni temu

Poszukujemy osoby do pracy w Centrali Firmy na stanowisko:

Asystent / Asystentka Dyrektora
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: Asystent/Asystentka Dyrektora

 

Do Twoich zadań będą należeć m.in.:

  • bieżąca organizacja pracy sekretariatu,
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie,
  • przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej,
  • przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz,
  • koordynowanie współpracy z księgowością,
  • współpraca z działem prawnym w zakresie przygotowania dokumentów,
  • obsługa wizyt gości krajowych i zagranicznych,
  • przygotowywanie wyjazdów służbowych.

 

Poszukujemy Osób:

  • posiadających minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • posiadających biegłą znajomość pakietu MS Office,
  • wykazujących się samodzielnością w działaniu, odpowiedzialnością, pracowitością i zaangażowaniem w wykonywaną pracę,
  • z wysoką kulturą osobistą,
  • potrafiących komunikować się w j. niemieckim lub angielskim,
  • posiadających umiejętność ustalania priorytetów zadań oraz dobrej organizacji pracy,
  • potrafiących pracować pod presją czasu.

Mile widziane:

  • podstawowa znajomość programu SAP.

Pracując z nami otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!

 


Drogi Kandydacie/Kandydatko, skontaktujemy się z Tobą, jeśli Twoja aplikacja zostanie uwzględniona w prowadzonym przez nas procesie rekrutacyjnym. Informujemy, że jesteśmy administratorami tych danych, które zostały w formie CV przesłane bezpośrednio do nas.

Przejdź do klauzuli informacyjnej RODO
 

Poznaj

Transgourmet Polska

Transgourmet Polska jest właścicielem marek handlowych Transgourmet i Selgros. Transgourmet to dystrybucja do gastronomii i punktów zbiorowego żywienia. Mamy własną profesjonalną flotę samochodów oraz nowoczesne centra logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim i Gliwicach. Selgros to ogólnopolska sieć samoobsługowych hal handlowych. Oferujemy pełne zaopatrzenie dla klientów indywidualnych i osób prowadzących działalność gospodarczą. Działamy w 20 oddziałach, w największych miastach w Polsce, zatrudniając ponad 4 500 pracowników.

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka Dyrektora Wykonawczego oraz Biura Marketingu

    KTI Poland S.A.   Płock    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    OPIS STANOWISKA: Kompleksowe wsparcie administracyjne dla Dyrektora Wykonawczego, w tym zarządzanie kalendarzem, organizacja podróży służbowych i koordynacja spotkań. Przygotowywanie raportów, prezentacji i oficjalnej korespondencji. Pełnienie roli łącznika pomiędzy Dyrektorem Wykonawczym...
  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
  • Asystent / Asystentka Zarządu i Projektów Marketingowych

    Klient portalu Praca.pl   Płock    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    bieżące wsparcie administracyjne kadry zarządzającej, w tym prowadzenie kalendarza, organizacja spotkań i podróży służbowych; przygotowywanie raportów, prezentacji oraz korespondencji biznesowej; koordynowanie komunikacji pomiędzy zarządem a partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi;...
  • Personal Assistant

    Lit Agency Limited   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / agencyjna  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Rezerwowanie spotkań (lekarze, fryzjer, restauracje itp.)Wyszukiwanie i planowanie podróży (loty, hotele, wymagania wizowe)Znajdowanie mieszkań, siłowni lub usług na podstawie preferencji;Wyszukiwanie rzeczy do kupienia (np. meble, technologia)Robienie zakupów online, zamawianie artykułów...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Kronospan Mielec Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Wsparcie organizacyjne pracy Członków Zarządu; Zarządzanie kalendarzem i organizacją spotkań Zarządu; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości; Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli,...
  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...