Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Asystent / Asystentka Dyrektora
Selgros Cash&Carry
Poznań
asystent
pełny etat
umowa o pracę
66 dni temu

Poszukujemy Osoby do pracy na stanowisku:

Asystent / Asystentka Dyrektora
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: Asystent/Asystentka Dyrektora

 

Do Twoich zadań będą należeć m.in.:

  • bieżąca organizacja pracy sekretariatu,
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie,
  • przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej,
  • przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz,
  • koordynowanie współpracy z księgowością,
  • współpraca z działem prawnym w zakresie przygotowania dokumentów,
  • obsługa wizyt gości krajowych i zagranicznych,
  • przygotowywanie wyjazdów służbowych.

 

Poszukujemy Osób:

  • posiadających minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • posiadających biegłą znajomość pakietu MS Office,
  • wykazujących się samodzielnością w działaniu, odpowiedzialnością, pracowitością i zaangażowaniem w wykonywaną pracę,
  • z wysoką kulturą osobistą,
  • potrafiących komunikować się w j. niemieckim lub angielskim,
  • posiadających umiejętność ustalania priorytetów zadań oraz dobrej organizacji pracy,
  • potrafiących pracować pod presją czasu.

Mile widziane:

  • podstawowa znajomość programu SAP.

Pracując z nami otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!

 


Drogi Kandydacie/Kandydatko, skontaktujemy się z Tobą, jeśli Twoja aplikacja zostanie uwzględniona w prowadzonym przez nas procesie rekrutacyjnym. Informujemy, że jesteśmy administratorami tych danych, które zostały w formie CV przesłane bezpośrednio do nas.

Poznaj

Transgourmet Polska Sp. z o.o.

Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.