Selgros Cash&CarryGliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat
7 godz.
Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Zadania: wsparcie w zapewnieniu obsługi prawnej klientów kancelarii, przygotowanie i opiniowanie umów, sporządzania projektów pism procesowych, przygotowania projektów korespondencji z urzędami, instytucjami i organami administracji publicznej, wykonywania innych bieżących obowiązków...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie zestawień i analiz finansowych, udział w...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat 4 650 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: prowadzenie dokumentacji dotyczących kontraktów oraz ich archiwizację; obsługę spraw administracyjno-biurowych w zakresie realizowanych projektów; utrzymywanie kontaktów z klientami oraz dostawcami; sporządzanie zamówień maszyn i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
W naszym zespole na co dzień: realizujesz zadania wsparcia administracyjnego dla mecenasów zespołu procesowego w Katowicach, polegające na ewidencjonowaniu pism procesowych w bazach RSS, aktualizacji wpisów w bazie RSS i CBSS oraz przygotowywaniu w oparciu o nie informacji na potrzeby...
Zadania: Wsparcie w nadzorowaniu pracy grup sił własnych oraz firm podwykonawczych; Kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją techniczną; Przygotowywanie podstawowych dokumentów budowy, m.in. raportów z prac; Wsparcie w prowadzeniu bieżącej dokumentacji budowy;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
OPIS STANOWISKA udział w projektowaniu obiektów inżynierskich na każdym szczeblu realizacji inwestycji (Projekty Budowlane, Projekty Wykonawcze, Projekty Technologiczne) udział w prowadzeniu nadzorów autorskich; udział w przygotowywaniu ofert przetargowych praca w siedzibie firmy
Jesteśmy spółką działająca na rynku polskim i europejskim od 1992 roku, oferujemy profesjonalne oświetlenie oraz elementy dekoracyjne sezonowe i okolicznościowe. Działamy w sposób kompleksowy; udzielając konsultacji technicznych, wykonując projekty dekoracji na zlecenie klienta, dostarczając gotowe elementy. Posiadamy własną produkcję elementów dekoracyjnych i wyrobów z igliwia. Zapewniamy montaż, demontaż, magazynowanie i serwis elementów oświetleniowo - dekoracyjnych. Naszymi klientami są galerie i centra handlowe, agencje reklamowe, urzędy miast, zakłady gospodarki komunalnej, hotele, banki i wiele innych instytucji. Więcej o nas można się dowiedzieć na stronie: www.ipb-decoration.eu.
Szukamy wsparcia działu eksportu! Dołącz do zaangażowanego zespołu, który emocje maluje światłem!
Asystent / Asystentka Działu Eksportu
Miejsce pracy: Zabrze
Co zyskasz:
stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów
pracę w ciekawej, niszowej branży z ogromnym potencjałem rynkowym
pracę w świetnie wyposażonym, nowoczesnym biurze (loftowy wystrój, pokój relaksu)
zespół doświadczonych kolegów i wsparcie w rozwoju zawodowym
Co Cię czeka:
obsługa europejskich i azjatyckich klientów i analiza ich potrzeb
kompleksowe przygotowywanie ofert handlowych
udział w wyjazdach służbowych, spotkaniach i imprezach handlowych
realizacja celów handlowych działu
Nasze oczekiwania:
wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe – handel zagraniczny, stosunki międzynarodowe lub kierunki techniczne)
Selgros Cash&CarryGliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat
7 godz.
Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Zadania: wsparcie w zapewnieniu obsługi prawnej klientów kancelarii, przygotowanie i opiniowanie umów, sporządzania projektów pism procesowych, przygotowania projektów korespondencji z urzędami, instytucjami i organami administracji publicznej, wykonywania innych bieżących obowiązków...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie zestawień i analiz finansowych, udział w...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat 4 650 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: prowadzenie dokumentacji dotyczących kontraktów oraz ich archiwizację; obsługę spraw administracyjno-biurowych w zakresie realizowanych projektów; utrzymywanie kontaktów z klientami oraz dostawcami; sporządzanie zamówień maszyn i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
W naszym zespole na co dzień: realizujesz zadania wsparcia administracyjnego dla mecenasów zespołu procesowego w Katowicach, polegające na ewidencjonowaniu pism procesowych w bazach RSS, aktualizacji wpisów w bazie RSS i CBSS oraz przygotowywaniu w oparciu o nie informacji na potrzeby...
Zadania: Wsparcie w nadzorowaniu pracy grup sił własnych oraz firm podwykonawczych; Kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją techniczną; Przygotowywanie podstawowych dokumentów budowy, m.in. raportów z prac; Wsparcie w prowadzeniu bieżącej dokumentacji budowy;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
OPIS STANOWISKA udział w projektowaniu obiektów inżynierskich na każdym szczeblu realizacji inwestycji (Projekty Budowlane, Projekty Wykonawcze, Projekty Technologiczne) udział w prowadzeniu nadzorów autorskich; udział w przygotowywaniu ofert przetargowych praca w siedzibie firmy