Najnowsze oferty pracy

  • Asystent do działu Administracyjno-Księgowego

    LOG-WAY-SOLUTION Sp. z o.o.   Janikowo (pow. poznański, gm. Swarzędz)    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej rejestracja zakupów, kontrola poprawności dokumentów (CMR) wystawianie dokumentów księgowanych, fakturowanie; kontakt z kontrahentami (przez e-mail i telefon) Wymagania: doświadczenie w pracy...
  • Asystent w dziale usług biznesowych

    Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o.   Poznań, ul. Bukowska 285    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Pomoc w obsłudze pasażerów korzystających z Business Executive Lounge, w tym rejestracja pasażerów; Obsługa statusowa i komercyjna salonu VIP; Sporządzanie dziennych raportów kasowych; Pobieranie wpłat gotówkowych oraz płatności kartą; Uzupełnianie asortymentu w...
  • Asystent / Asystentka Managera

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  kontrakt B2B  część etatu
    3 dni
    Wspieranie osoby zarządzającej klubem w codziennym prowadzeniu obiektu. Współpraca z zespołem recepcji i trenerów oraz dbanie o płynność ich pracy. Utrzymywanie wysokiego standardu obsługi i dbanie o pozytywną atmosferę dla klientów. Udział w organizacji akcji promocyjnych, wydarzeń...
  • Asystent / Asystentka Managera

    JustGYM   Poznań, ul. Szwajcarska 14    praca stacjonarna
    asystent  kontrakt B2B  część etatu
    4 dni
    Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy - warunek konieczny; Wymagane doświadczenie: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży FITNESS​ Tryb pracy: ¾ etatu​, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22; Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
  • Asystentka Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
  • Asystent / Asystentka Laboratorium i Wsparcia Biurowego

    Bico Group Sp.zo.o.   Nowa Wieś Ełcka    praca zdalna / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Zakres Obowiązków: Wsparcie przy badaniach laboratoryjnych (m.in. transport próbek). Prowadzenie dokumentacji, korespondencji i kart materiałowych (platforma, korespondencja). Czynności administracyjne: rejestracja, kopiowanie, skanowanie i porządkowanie dokumentów. Wsparcie biurowe dla...
  • Administration Support

    ISS Polska Sprawdzona firma   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    11 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa pracowników i dostawców. Obsługa systemów i aplikacji. Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy. Obsługa urządzeń biurowych. Sporządzanie zamówień.
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji

    Media Management Europe sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska Zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji ogólnofirmowych. Pełna obsługa recepcji (goście, telefony, przesyłki kurierskie). Administracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (rejestracja, nadawanie, dystrybucja). Zarządzanie zaopatrzeniem biura (artykuły biurowe...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka działu

PEKABEX
Poznań
praca stacjonarna
2740 dni temu

Pekabex to jedna z najprężniej działających na rynku firm o polskim kapitale, produkująca prefabrykaty żelbetowe i sprężone. Zatrudniamy ponad 1000 osób w kraju i za granicą. Posiadamy cztery zakłady zlokalizowane w Poznaniu, Bielsku-Białej, Gdańsku i Mszczonowie k. Warszawy. Od 2015 roku znajdujemy się na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Realizujemy kontrakty na terenie całej Polski, a także Europy (głównie rynek skandynawski i niemiecki). Nieustannie dążymy do dalszego wzrostu mocy produkcyjnej oraz zwiększania efektywności operacyjnej.

 

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko:

Asystent / Asystentka działu
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: 1/2018/AD
  • wsparcie Dyrektora Operacyjnego oraz szefów pracowników obszaru operacyjnego (działy realizacji i projektowy) pomoc w bieżących pracach i projektach realizowanych przez Dyrektora,
  • zapewnienie i koordynacja prawidłowego obiegu korespondencji i dokumentacji,
  • utrzymywanie kontaktów i bieżąca współpraca z innymi działami,
  • wsparcie przy projektach marketingowych GK Pekabex,
  • rozliczanie i opisywanie pod względem merytorycznym dowodów księgowych (faktur, rachunków, delegacji służbowych) pracowników obszaru operacyjnego,
  • kontrola przydzielonego budżetu i przygotowywanie miesięcznych zestawień w tym zakresie,
  • zapewnianie i organizacja spotkań, narad, konferencji, podróży służbowych,
  • zapewnianie właściwego poziomu artykułów biurowych i innych zgodnie z zapotrzebowaniem działów operacyjnych i realizowanych projektów.
  • wykształcenie minimum średnie,
  • dobra znajomość j. angielskiego,
  • samodzielność w organizacji i planowaniu pracy, zdolność do wielozadaniowego działania,
  • pracowitość i zaangażowanie, skrupulatność, komunikatywność, rzetelność,
  • wysoka kultura osobista,
  • bardzo dobra obsługa komputera (pakiet Office) i urządzeń biurowych.
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i zagranicznym,
  • dostęp do pakietu benefitów,
  • przyjazną atmosferę.
Prosimy o dołączenie klauzuli: „Niniejszym oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Pekabex PREF S.A. z siedzibą przy 60-462 Poznań ul. Szarych Szeregów 27 moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji (zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. n 101, poz. 926 z póź. zm.)
 

Poznaj

PEKABEX

Pekabex od 50 lat jest największym polskim producentem elementów prefabrykowanych oraz generalnym wykonawcą. Ponad 2 tysiące naszych specjalistów zajmuje się projektowaniem, produkcją, logistyką, montażem oraz wykonawstwem i developmentem inwestycji. Produkujemy elementy wykorzystywane do realizacji w nowoczesnej technologii modułowej obiektów takich jak: hale produkcyjne, magazyny, biura, obiekty handlowe, dworce, parkingi, osiedla mieszkaniowe, mosty i tunele, w sześciu fabrykach w Poznaniu, Bielsku-Białej, Mszczonowie, dwóch w Gdańsku, a także w niemieckim Marktzeuln. Prowadzimy inwestycje budowlane w Polsce, krajach skandynawskich i Niemczech. Naszą największą wartością są ambitni, zaangażowani i lubiący swoją pracę ludzie. Działamy odpowiedzialnie i rzetelnie.

Podobne oferty

  • Asystent do działu Administracyjno-Księgowego

    LOG-WAY-SOLUTION Sp. z o.o.   Janikowo (pow. poznański, gm. Swarzędz)    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej rejestracja zakupów, kontrola poprawności dokumentów (CMR) wystawianie dokumentów księgowanych, fakturowanie; kontakt z kontrahentami (przez e-mail i telefon) Wymagania: doświadczenie w pracy...
  • Asystent w dziale usług biznesowych

    Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o.   Poznań, ul. Bukowska 285    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Pomoc w obsłudze pasażerów korzystających z Business Executive Lounge, w tym rejestracja pasażerów; Obsługa statusowa i komercyjna salonu VIP; Sporządzanie dziennych raportów kasowych; Pobieranie wpłat gotówkowych oraz płatności kartą; Uzupełnianie asortymentu w...
  • Asystent / Asystentka Managera

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  kontrakt B2B  część etatu
    3 dni
    Wspieranie osoby zarządzającej klubem w codziennym prowadzeniu obiektu. Współpraca z zespołem recepcji i trenerów oraz dbanie o płynność ich pracy. Utrzymywanie wysokiego standardu obsługi i dbanie o pozytywną atmosferę dla klientów. Udział w organizacji akcji promocyjnych, wydarzeń...
  • Asystent / Asystentka Managera

    JustGYM   Poznań, ul. Szwajcarska 14    praca stacjonarna
    asystent  kontrakt B2B  część etatu
    4 dni
    Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy - warunek konieczny; Wymagane doświadczenie: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży FITNESS​ Tryb pracy: ¾ etatu​, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22; Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
  • Asystentka Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
  • Asystent / Asystentka Laboratorium i Wsparcia Biurowego

    Bico Group Sp.zo.o.   Nowa Wieś Ełcka    praca zdalna / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Zakres Obowiązków: Wsparcie przy badaniach laboratoryjnych (m.in. transport próbek). Prowadzenie dokumentacji, korespondencji i kart materiałowych (platforma, korespondencja). Czynności administracyjne: rejestracja, kopiowanie, skanowanie i porządkowanie dokumentów. Wsparcie biurowe dla...
  • Administration Support

    ISS Polska Sprawdzona firma   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    11 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa pracowników i dostawców. Obsługa systemów i aplikacji. Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy. Obsługa urządzeń biurowych. Sporządzanie zamówień.
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji

    Media Management Europe sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska Zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji ogólnofirmowych. Pełna obsługa recepcji (goście, telefony, przesyłki kurierskie). Administracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (rejestracja, nadawanie, dystrybucja). Zarządzanie zaopatrzeniem biura (artykuły biurowe...