Auchan Retail jest jedną z wiodących sieci handlowych w Polsce i na świecie. Pracujemy w 16 krajach i zatrudniamy ponad 300 000 pracowników, w trzech kanałach dystrybucji: Hipermarkety Auchan, Supermarkety Simply, E-commerce AuchanDirect.pl. Praca z nami to szansa na rozwój i poznanie wielu wyjątkowych osób. Nie możesz jej przegapić!
Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Gwarantowanie satysfakcji Klienta poprzez poprawę trafności i jakości zatowarowania na poziomie kanału sprzedaży, Sklepu. Optymalizacja efektywności ekonomicznej realizowanych dostaw. Na co dzień będziesz zajmował/a się:
- Ścisłą współpracą z Kupcem w zakresie procesu promocyjnego oraz wymiany asortymentu,
- Wsparciem administracyjnym, koordynacją obiegu dokumentów i korespondencji,
- Współpracą z wewnętrznymi działami firmy oraz firmami zewnętrznym.
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę już od 1 dnia pracy
Nowe znajomości, wsparcie i profesjonalne szkolenia z zakresu wykonywanych zadań
Cenne doświdczenia i możliwości rozwoju w różnych projektach
Benefity w postaci opieki medycznej, karty multisport i dofinansowania posiłków, akcjonariat pracowniczy
- Pasję do handlu, produktu oraz Klienta,
- Wykształcenie wyższe,
- Komunikatywną znajomość języka angielskiego (lub francuskiego),
- Umiejętności organizacyjne oraz efektywną pracę pod presją czasu,
- Bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel,
- Profesjonalizm, dobrze rozwinięte kompetencje interpersonalne.
- Przyjazną i twórczą atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole,
- Możliwość pogłębiania wiedzy, zdobywania nowych kompetencji, cennego doświadczenie i podjęcia się nowych wyzwań,
- Wsparcie i profesjonalne szkolenia z zakresu wykonywanej pracy,
- Benefity w postaci opieki medycznej, karty multisport i dofinansowanie posiłków.
- Akcjonariat pracowniczy.