Obowiązki: Wsparcie w codziennych zadaniach administracyjnych; Przygotowywanie i redagowanie dokumentów, raportów oraz prezentacji; Koordynacja podróży służbowych i eventów firmowych; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z innymi działami w firmie w celu...
Zadania: Administracyjne wsparcie zespołu. Korespondencja dwujęzyczna. Tworzenie raportów/prezentacji po angielsku. Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Komunikacja z zagranicznymi partnerami/klientami.
Opis stanowiska: Zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu; Przygotowywanie i redagowanie dokumentów, prezentacji oraz raportów na potrzeby Zarządu; Prowadzenie korespondencji biznesowej; Dbanie o dyskrecję i ochronę poufnych informacji; Wsparcie Zarządu w bieżących zadaniach...
specjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą) Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie; Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian,...
Zadania: Pomoc stomatologowi w trakcie zabiegów, Przygotowywanie gabinetu do wizyt pacjentów, Sterylizacja i dezynfekcja narzędzi stomatologicznych, Zarządzanie dokumentacją pacjentów, Pomoc pacjentom w umawianiu wizyt i odpowiadanie na ich pytania.
Zakres obowiązków: Wsparcie głównego Projektanta w codziennych zadaniach: przygotowywanie prezentacji; dokumentacji projektowej wizualizacji; Wsparcie w zarządzaniu harmonogramami projektów; Archiwizowanie dokumentów; Zbieranie i analizowanie danych niezbędnych do stworzenia projektów;...
praktykant/stażysta umowa o staż/praktykę pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: Wsparcie zespołu w codziennych działaniach; Możliwość pracy nad realnymi projektami i zadaniami; Pomoc w przygotowywaniu dokumentów; Wprowadzanie danych; Praca zespołowa;
Opis stanowiska: Wsparcie działu administracji w codziennych zadaniach; Zarządzanie korespondencją wewnętrzną i zewnętrzną; Koordynacja spotkań i zarządzanie kalendarzem; Przygotowywanie dokumentów i raportów; Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; Wprowadzanie danych do systemów...
praktykant/stażysta umowa o staż/praktykę pełny etat / część etatu aplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Obsługa bieżących projektów działu. Wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji i raportów. Analiza danych rynkowych. Wsparcie w organizacji spotkań i prezentacji. Przeprowadzanie badań rynku i konkurencji. Udział w spotkaniach zespołowych i szkoleniach.
Zadania: wsparcie klientów odwiedzających oddział firmy; udzielanie informacji i kierowanie ich do odpowiednich stanowisk; dbanie o pozytywny wizerunek marki;
Open Finance SA to lider rynku pośrednictwa finansowego w Polsce, który oferuje swoim klientom szeroki wybór rozwiązań finansowych, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej odwiedź nasza stronę www.open.pl
\ Obecnie szukamy kandydatów na stanowisko:
Asystent / Asystentka Oddziału
Miejsce pracy: Opole
Nasze wymagania:
bardzo dobra organizacja pracy,
kreatywność, inicjatywa i umiejętność analitycznego myślenia,
samodzielność w rozwiązywaniu problemów,
dokładność, empatia i zdolności interpersonalne,
znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office) i urządzeń biurowych,
mile widziane doświadczenie w sektorze finansów i bankowości.
Zadania:
prowadzenie recepcji i dokumentacji oddziałowej,
dbanie o profesjonalny wizerunek firmy,
organizowanie spotkań z Klientami,
ścisła współpraca z Ekspertami Finansowymi,
inne prace biurowe i wsparcie oddziału.
Oferujemy:
możliwość rozwoju zawodowego w ogólnopolskiej instytucji finansowej,
Obowiązki: Wsparcie w codziennych zadaniach administracyjnych; Przygotowywanie i redagowanie dokumentów, raportów oraz prezentacji; Koordynacja podróży służbowych i eventów firmowych; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z innymi działami w firmie w celu...
Zadania: Administracyjne wsparcie zespołu. Korespondencja dwujęzyczna. Tworzenie raportów/prezentacji po angielsku. Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Komunikacja z zagranicznymi partnerami/klientami.
Opis stanowiska: Zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu; Przygotowywanie i redagowanie dokumentów, prezentacji oraz raportów na potrzeby Zarządu; Prowadzenie korespondencji biznesowej; Dbanie o dyskrecję i ochronę poufnych informacji; Wsparcie Zarządu w bieżących zadaniach...
specjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą) Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie; Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian,...
Zadania: Pomoc stomatologowi w trakcie zabiegów, Przygotowywanie gabinetu do wizyt pacjentów, Sterylizacja i dezynfekcja narzędzi stomatologicznych, Zarządzanie dokumentacją pacjentów, Pomoc pacjentom w umawianiu wizyt i odpowiadanie na ich pytania.
Zakres obowiązków: Wsparcie głównego Projektanta w codziennych zadaniach: przygotowywanie prezentacji; dokumentacji projektowej wizualizacji; Wsparcie w zarządzaniu harmonogramami projektów; Archiwizowanie dokumentów; Zbieranie i analizowanie danych niezbędnych do stworzenia projektów;...
praktykant/stażysta umowa o staż/praktykę pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: Wsparcie zespołu w codziennych działaniach; Możliwość pracy nad realnymi projektami i zadaniami; Pomoc w przygotowywaniu dokumentów; Wprowadzanie danych; Praca zespołowa;
Opis stanowiska: Wsparcie działu administracji w codziennych zadaniach; Zarządzanie korespondencją wewnętrzną i zewnętrzną; Koordynacja spotkań i zarządzanie kalendarzem; Przygotowywanie dokumentów i raportów; Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; Wprowadzanie danych do systemów...
praktykant/stażysta umowa o staż/praktykę pełny etat / część etatu aplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Obsługa bieżących projektów działu. Wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji i raportów. Analiza danych rynkowych. Wsparcie w organizacji spotkań i prezentacji. Przeprowadzanie badań rynku i konkurencji. Udział w spotkaniach zespołowych i szkoleniach.
Zadania: wsparcie klientów odwiedzających oddział firmy; udzielanie informacji i kierowanie ich do odpowiednich stanowisk; dbanie o pozytywny wizerunek marki;