specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: obsługa korespondencji oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i informacji w firmie; aktualizacja i tworzenie raportów, zestawień; prowadzenie ewidencji dokumentów; kontakt z placówkami należącymi do sieci w celu ustalenia danych dotyczących wyników/ obrotów; udział w...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: Praca skupia się przede wszystkim na obsłudze bieżących zadań biura oraz kontakcie z potencjalnymi klientami. Do zadań pracownika będzie należał pierwszy kontakt z klientem odwiedzającym firmę, obsługa telefonu biurowego oraz obowiązki administracyjne. Obowiązki:...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat 4 500 - 8 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Obowiązki: Dokumentowanie pożyczek i dokumentowanie spłat pożyczek oraz ich prowadzenie i ewidencjonowanie. Przygotowywanie faktur i faktur offsetowych dla partnerów i księgowego, z należytą starannością i kontynuacją. Prowadzenie finansów w Salesforce, w tym rejestrowanie wpływów i...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Twoje zadania: Weryfikacja zakresów w placówkach podwykonawczych + sporządzanie aneksów do umowy. Weryfikacja poprawności rozliczeń placówek partnerskich. Bieżąca współpraca z placówkami w kwestiach obsługowych. Współpraca z innym działami w firmie.
Czym będziesz się zajmować? Przyjmowanie i obsługa gości; Obsługa rozmów telefonicznych; Rejestracja i dystrybucja korespondencji; Organizacja i obsługa spotkań, szkoleń i imprez okolicznościowych Sporządzanie zamówień biurowych w systemie SAP; Opis faktur w systemie SAP Zarządzanie...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Obsługa wewnętrznych systemów i aplikacji; Przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich, listownych i paletowych; Kontrola poprawności działania drukarek oraz sprzętu AV w salach konferencyjnych; Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy;...
Asystent / Asystentka Sekretariatu Biura Sprzedaży
Asystent / Asystentka Sekretariatu Biura Sprzedaży
Lidl sp. z o.o. sp.k.
Kałuszyn
specjalista (mid)
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
902 dni temu
Obecnie Lidl należy do najszybciej rozwijających się firm handlowych w Europie. Posiadamy ponad 700 sklepów w Polsce i ponad 11.200 w 32 krajach. W związku z dalszym rozwojem sieci w Polsce poszukujemy kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Asystent / Asystentka Sekretariatu Biura Sprzedaży
Miejsce pracy: Kałuszyn
ul. Warszawska 1 G
Kałuszyn
Twoje zadania
Prowadzenie sekretariatu Biura Sprzedaży
Bieżąca współpraca z innymi działami w firmie, Biurem Zarządu oraz oddziałami Lidl za granicą
Nadzór nad powierzonymi dokumentami, w tym również księgowymi
Organizacja spotkań, w tym koordynacja i umawianie terminów, przygotowywanie materiałów i zapewnienie zaplecza technicznego
Przygotowanie bieżących pism zewnętrznych i wewnętrznych
Planowanie, organizacja oraz rozliczanie podróży służbowych pracowników działów
Realizowanie innych powierzonych zadań w wyznaczonych terminach
Twoje kompetencje
Wykształcenie wyższe (min. licencjat)
Znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego na poziomie min. B1/B2
Umiejętność obsługi pakietu MS Office
Dokładność i skrupulatność
Dobra organizacja pracy
Komunikatywność
Gotowość do odbycia szkolenia poza miejscem zamieszkania
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: obsługa korespondencji oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i informacji w firmie; aktualizacja i tworzenie raportów, zestawień; prowadzenie ewidencji dokumentów; kontakt z placówkami należącymi do sieci w celu ustalenia danych dotyczących wyników/ obrotów; udział w...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: Praca skupia się przede wszystkim na obsłudze bieżących zadań biura oraz kontakcie z potencjalnymi klientami. Do zadań pracownika będzie należał pierwszy kontakt z klientem odwiedzającym firmę, obsługa telefonu biurowego oraz obowiązki administracyjne. Obowiązki:...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat 4 500 - 8 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Obowiązki: Dokumentowanie pożyczek i dokumentowanie spłat pożyczek oraz ich prowadzenie i ewidencjonowanie. Przygotowywanie faktur i faktur offsetowych dla partnerów i księgowego, z należytą starannością i kontynuacją. Prowadzenie finansów w Salesforce, w tym rejestrowanie wpływów i...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Twoje zadania: Weryfikacja zakresów w placówkach podwykonawczych + sporządzanie aneksów do umowy. Weryfikacja poprawności rozliczeń placówek partnerskich. Bieżąca współpraca z placówkami w kwestiach obsługowych. Współpraca z innym działami w firmie.
Czym będziesz się zajmować? Przyjmowanie i obsługa gości; Obsługa rozmów telefonicznych; Rejestracja i dystrybucja korespondencji; Organizacja i obsługa spotkań, szkoleń i imprez okolicznościowych Sporządzanie zamówień biurowych w systemie SAP; Opis faktur w systemie SAP Zarządzanie...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Obsługa wewnętrznych systemów i aplikacji; Przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich, listownych i paletowych; Kontrola poprawności działania drukarek oraz sprzętu AV w salach konferencyjnych; Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy;...