Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; przygotowywanie raportów; zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami; załatwianie spraw...
  • Asystentka Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Asystent / Asystentka Zarządu z j. angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
  • Asystent / Asystentka Administracji i Wsparcia Zarządu

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach organizacyjnych i administracyjnych; Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji; Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów oraz poufności powierzonych informacji; Koordynacja przepływu informacji między Zarządem a poszczególnymi działami;...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Asystentka Zarządu Warszawa
Asystent / Asystentka w biurze Zarządu

Asystent / Asystentka w biurze Zarządu

HERKULES S.A.
Warszawa
3 010 zł brutto/mies.
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1238 dni temu

HERKULES S.A. specjalizuje się w projektowaniu i produkcji wyrobów budowlanych z betonu i strunobetonu wirowanego wraz z realizowaniem zleceń „pod klucz” na potrzeby projektu GSM-R

 

W związku z dynamicznym rozwojem szukamy:

Asystent / Asystentka w biurze Zarządu

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • bieżąca kompleksowa obsługa Sekretariatu Biura Zarządu spółki giełdowej,

  • ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,

  • pomoc w organizacji i obsłudze spotkań w siedzibie firmy i na zewnątrz,

  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie i zapewnienie właściwego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami firmy ,

  • koordynowanie procesu obiegu i podpisywania dokumentów pomiędzy działem handlowym, prawnym a Zarządem spółki,

  • opisywanie faktur i rejestracja w elektronicznym systemie obiegu faktur,

  • realizowanie bieżących zadań wyznaczonych przez Zarząd i Biuro Zarządu

OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
  • bardzo dobrej umiejętności komunikowania się z ludźmi i utrzymywania pozytywnych relacji
    z otoczeniem,
  • dokładności i systematyczności,
  • znajomości pakietu MS Office,
  • punktualności, zaangażowania oraz bardzo dobrze rozwiniętych umiejętności planowania
    i organizacji własnej pracy,
  • tworzenia pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach zewnętrznych z obecnymi i nowymi Klientami,
  • wysokiej kultury osobistej.

OFERUJEMY:

  • pracę w wymiarze pełnego etatu,
  • stałe wynagrodzenie - 3010 zł brutto (na okresie próbnym)
  • zdobycia cennego doświadczenia w spółce publicznej której akcje notowane są z GPW i poznania funkcjonowania spółki giełdowej od struktur wewnętrznych,
  • pakiet benefit
Prosimy o dopisanie do przesyłanego CV klauzuli z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych:
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV przez Herkules S.A. w restrukturyzacji z siedzibą w Warszawie w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacji”

Jeżeli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w przyszłych procesach rekrutacji zamieść w CV lub odpowiedzi na ogłoszenie następujące oświadczenie:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV przez Herkules S.A. w restrukturyzacji z siedzibą w Warszawie w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacji.”

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W HERKULES S.A.
Niniejsza informacja skierowana jest do osób fizycznych będących kandydatami do pracy lub współpracy w Herkules S.A. w restrukturyzacji z siedzibą w Warszawie.
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), Herkules informuje o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
1. Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest Herkules S.A. w restrukturyzacji z siedzibą w Warszawie przy ul. Annopol 5, 03-236 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS: 0000261094, NIP: 9512032166, REGON: 017433674. Z Herkulesem można kontaktować się:
• korespondencyjnie pod adresem wskazanym powyżej;
• mailowo pod adresem sekretariat@herkules-polska.pl
2. Cele oraz podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
Herkules przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu:
• realizacja procesu rekrutacji oraz – w przypadku zgody kandydata – realizacja przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Herkules (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO);
• realizacja prawnie uzasadnionych interesów Herkules, m.in.: zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia, obowiązki raportowe i sprawozdawcze, ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
3. Informacja o odbiorcach danych osobowych
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych w celach wskazanych w punkcie 2 powyżej, Herkules może ujawnić Pani/Pana dane osobowe następującym odbiorcom bądź kategoriom odbiorców:
a. organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów prawa, np. urząd skarbowy, ZUS, policja, sądy;
b. podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Herkules, m.in. dostawcom usług informatycznych, księgowych, prawnych, windykacyjnych;
c. innym podmiotom z grupy kapitałowej, do której należy Herkules.
4. Informacja o zamiarze przekazania danych osobowych do państwa trzeciego
Jeżeli będzie to niezbędne dla realizacji celów przetwarzania, dane mogą być przekazywane poza granice Europejskiego Obszaru Gospodarczego. W każdym przypadku przekazania danych osobowych zapewnimy najwyższy poziom bezpieczeństwa.
5. Okres przechowywania danych osobowych
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których dane zostały zebrane i w których są przetwarzane.
W przypadkach, gdy podstawę przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowi wyrażona przez Panią/Pana zgoda na przetwarzanie danych, Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia realizowania przez Herkules celu, którego dotyczyła wyrażona zgoda, ale nie dłużej niż do czasu ewentualnego cofnięcia przez Panią/Pana wyrażonej zgody.
6. Prawa osoby, której dane dotyczą
W związku z przetwarzaniem przez Herkules Pani/Pana danych osobowych, przysługują Pani/Panu następujące prawa wobec Herkules:
a. prawo do żądania dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych, jeżeli dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
c. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. „prawo do bycia zapominanym”) w przypadkach wskazanych w RODO;
d. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
e. prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
f. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
g. prawo do przenoszenia danych osobowych;
h. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - w przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Herkules Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
7. Obowiązek podania danych osobowych
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz jest ono niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji oraz przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Herkules.
8. Kontakt w sprawach związanych z ochroną danych osobowych
W celu zwiększenia ochrony danych osobowych powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych. Z naszym IOD możesz kontaktować się pod adresem e-mail: iod@herkules-polska.pl.
We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem przez Herkules Pani/Pana danych osobowych, w tym w celu skorzystania z przysługujących Pani/Panu uprawnień, o których mowa powyżej, prosimy o kontakt z Herkulesem za pośrednictwem danych kontaktowych wskazanych w punkcie 1 powyżej lub z naszym IOD.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; przygotowywanie raportów; zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami; załatwianie spraw...
  • Asystentka Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Asystent / Asystentka Zarządu z j. angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
  • Asystent / Asystentka Administracji i Wsparcia Zarządu

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach organizacyjnych i administracyjnych; Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji; Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów oraz poufności powierzonych informacji; Koordynacja przepływu informacji między Zarządem a poszczególnymi działami;...