Od nas dostaniesz:
- Kartę sportową
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Elastyczny czas pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do kursów LinkedIn Learning
- Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy
Zobacz, jak się u nas pracuje!
Asystent / Asystentka w Oddziale Korporacyjnym
miejsce pracy: Wrocław, Nr ref.: ASZ/056/0319
Główne zadania:
- bieżąca obsługa sekretariatu w zakresie zarządzania korespondencją, pocztą elektroniczną, odbierania telefonów
- zarządzanie gospodarką własną jednostki w tym składanie zamówień na zakup środków trwałych, artykułów biurowych
- logistyczne i administracyjne wsparcie przełożonych i pracowników Oddziału Korporacyjnego oraz Advisory Center
- dbanie o przepływ dokumentacji
- przygotowywanie materiałów, raportów, analiz, zestawień i prezentacji biznesowych związanych z funkcjonowaniem Oddziału
- zarządzanie kalendarzem dyrektora jednostki, w tym wsparcie w organizowaniu podróży służbowych i ich rozliczanie
- organizacja i obsługa spotkań z klientami
- archiwizacja dokumentacji
Dobrze, jeśli posiadasz:
- doświadczenie w pracy na stanowisku asystenckim
- bardzo dobrą znajomość MS Office ze szczególnym uwzględnieniem Power Pointa i Excela
- komunikatywną znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- wysokorozwinięte umiejętności komunikacji, kulturę osobista,
- umiejętność priorytetyzowania zadań i doskonałą organizację pracy
- wykazujesz się inicjatywą, zaangażowaniem i umiejętnością pracy w zespole
Zatrudnienie przez firmę zewnętrzną na rzecz mBanku w oparciu o umowę o pracę
Od nas dostaniesz:
- Kartę sportową
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Elastyczny czas pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do kursów LinkedIn Learning
- Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy