Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Kronospan Mielec Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Wsparcie organizacyjne pracy Członków Zarządu; Zarządzanie kalendarzem i organizacją spotkań Zarządu; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości; Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli,...
  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
  • Asystent / Asystentka Zarządu z j. angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...
  • Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie
    4 dni
    Zarządzanie codziennym harmonogramem, podróżami służbowymi, rejestracją wydatków i koordynacją spotkań. Nadzór nad dokumentacją, monitorowanie zadań i identyfikowanie rozwiązań problemów operacyjnych. Utrzymywanie wysokich standardów jakości i precyzji oraz wspieranie komunikacji międzyzespołowej.
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Administracji Biura

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    bieżąca obsługa administracyjna biura oraz wsparcie zadań recepcyjnych; zarządzanie dokumentacją i dbanie o prawidłowy obieg informacji; obsługa wewnętrznych systemów rezerwacyjnych i zgłoszeniowych; monitorowanie zaopatrzenia oraz składanie zamówień na materiały biurowe i spożywcze;...
  • Executive Assistant

    ISS Polska Sprawdzona firma   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie
    6 dni
    Job Summary: We are seeking a highly organized, proactive, and resourceful Executive Assistant. As a key supporting member of the organization, you will ensure seamless operations of administrative and strategic activities by managing calendars, travel arrangements, expense reports, meeting...
  • Front Office and Facility Officer​​

    ISS Polska Sprawdzona firma   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa administracyjna biura, wsparcie procesów recepcyjnych. Zarządzanie obiegiem dokumentów. Obsługa systemów zgłoszeniowych, rezerwacyjnych oraz aktualizacja danych systemowych. Monitorowanie stanu zaopatrzenia, zamawianie materiałów biurowych i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Asystentka Zarządu Warszawa
Asystent / Asystentka Zarządu z językiem niemieckim

Asystent / Asystentka Zarządu z językiem niemieckim

Grupa ERBUD
Warszawa
asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1548 dni temu

Grupa ERBUD istnieje od ponad 30 LAT. Jesteśmy CZWARTĄ NAJWIĘKSZĄ grupą budowlaną w Polsce*. Jesteśmy notowani na GIEŁDZIE PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH i wchodzimy w skład indeksu WIG Budownictwo.

Specjalizujemy się w budownictwie KUBATUROWYM, INŻYNIERYJNYM, DROGOWYM, OZE oraz SERWISIE dla przemysłu i energetyki. Realizujemy ok. 100 PROJEKTÓW rocznie.

W skład naszej grupy wchodzi 8 SPÓŁEK. Projekty realizujemy na rynku POLSKIM, NIEMIECKIM oraz w BELGII, Francji, Austrii i Norwegii.

W ramach Grupy ERBUD zatrudniamy ok. 2500 OSÓB. Bezpieczeństwo pracy to nasz najwyższy priorytet, dlatego jesteśmy sygnatariuszem PBB (Porozumienia dla Bezpieczeństwa w Budownictwie).

* Raport Deloitte „Polskie Spółki Budowlane 2020”

Obecnie poszukujemy Kandydata/Kandydatki do roli:

Asystent / Asystentka Zarządu z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
OCZEKIWANIA:
  • znajomość języka niemieckiego na poziomie bardzo dobrym,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym,
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: germanistyka, administracja, ekonomia, finanse, prawo, zarządzanie lub pokrewne),
  • doświadczenie na podobnym stanowisku lub w pracy administracyjno-biurowej,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • doskonałe umiejętności interpersonalne, wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność, sumienność, systematyczność,
  • doskonała organizacja pracy własnej oraz samodzielność w działaniu,
  • silne poczucie odpowiedzialności za wykonywane obowiązki,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i wielozadaniowość.
NAJWAŻNIEJSZE ZADANIA:
  • organizacja i koordynacja narad, spotkań, podróży służbowych i delegacji zagranicznych,
  • przygotowywanie materiałów informacyjnych i prezentacji na potrzeby Zarządu,
  • przygotowywanie dokumentacji na spotkania Zarządu oraz protokołowanie posiedzeń Zarządu,
  • dbanie o właściwy obieg korespondencji, dokumentów i informacji,
  • dbanie o zaopatrzenie biura w artykuły biurowe, spożywcze i inne,
  • nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura (w tym bieżąca kontrola stanu biura i podejmowanie działań zapewniających płynne funkcjonowanie biura),
  • bieżąca współpraca z innymi obszarami w firmie (między innymi: pion finansowy, pion marketingu, pion IT),
  • dekretacja faktur.
OFERUJEMY:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pakiet dodatkowych benefitów (dofinansowanie do karty sportowej i opieki medycznej),
  • pracę w firmie będącej jednym z liderów rynku budowlanego,
  • ciekawe zadania realizowane w dynamicznej organizacji o bardzo przyjaznej atmosferze i kulturze organizacyjnej,
  • możliwość stałego rozwijania wiedzy i kompetencji,
  • prestiżową i przyjazną lokalizację biura w ramach kompleksu Royal Wilanów (w pobliżu znajdują się liczne kawiarnie, restauracje, fitness club, centrum medyczne, ogólnodostępne boiska sportowe, zielone skwerki itd.).
Oferujemy:
  • opiekę medyczną
  • naukę języków obcych
  • dofinansowanie do pakietów sportowych
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
  • atrakcyjne wynagrodzenie
APLIKUJ
Prosimy o dołączanie do aplikacji klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych widocznej po kliknięciu przycisku APLIKUJ.
 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Kronospan Mielec Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Wsparcie organizacyjne pracy Członków Zarządu; Zarządzanie kalendarzem i organizacją spotkań Zarządu; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości; Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli,...
  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
  • Asystent / Asystentka Zarządu z j. angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...
  • Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie
    4 dni
    Zarządzanie codziennym harmonogramem, podróżami służbowymi, rejestracją wydatków i koordynacją spotkań. Nadzór nad dokumentacją, monitorowanie zadań i identyfikowanie rozwiązań problemów operacyjnych. Utrzymywanie wysokich standardów jakości i precyzji oraz wspieranie komunikacji międzyzespołowej.
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Administracji Biura

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    bieżąca obsługa administracyjna biura oraz wsparcie zadań recepcyjnych; zarządzanie dokumentacją i dbanie o prawidłowy obieg informacji; obsługa wewnętrznych systemów rezerwacyjnych i zgłoszeniowych; monitorowanie zaopatrzenia oraz składanie zamówień na materiały biurowe i spożywcze;...
  • Executive Assistant

    ISS Polska Sprawdzona firma   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie
    6 dni
    Job Summary: We are seeking a highly organized, proactive, and resourceful Executive Assistant. As a key supporting member of the organization, you will ensure seamless operations of administrative and strategic activities by managing calendars, travel arrangements, expense reports, meeting...
  • Front Office and Facility Officer​​

    ISS Polska Sprawdzona firma   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa administracyjna biura, wsparcie procesów recepcyjnych. Zarządzanie obiegiem dokumentów. Obsługa systemów zgłoszeniowych, rezerwacyjnych oraz aktualizacja danych systemowych. Monitorowanie stanu zaopatrzenia, zamawianie materiałów biurowych i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....