Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Wsparcie organizacyjne pracy Członków Zarządu; Zarządzanie kalendarzem i organizacją spotkań Zarządu; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości; Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat Szukamy kilku pracowników
4 dni
Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
Job Summary: We are seeking a highly organized, proactive, and resourceful Executive Assistant. As a key supporting member of the organization, you will ensure seamless operations of administrative and strategic activities by managing calendars, travel arrangements, expense reports, meeting...
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa administracyjna biura, wsparcie procesów recepcyjnych. Zarządzanie obiegiem dokumentów. Obsługa systemów zgłoszeniowych, rezerwacyjnych oraz aktualizacja danych systemowych. Monitorowanie stanu zaopatrzenia, zamawianie materiałów biurowych i...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
bieżące wsparcie administracyjne kadry zarządzającej, w tym prowadzenie kalendarza, organizacja spotkań i podróży służbowych; przygotowywanie raportów, prezentacji oraz korespondencji biznesowej; koordynowanie komunikacji pomiędzy zarządem a partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi;...
Klient portalu Praca.pl
Jelcz-Laskowice
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
Klient portalu Praca.pl
Zielona Góra
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...
bieżąca obsługa administracyjna biura oraz wsparcie zadań recepcyjnych; zarządzanie dokumentacją i dbanie o prawidłowy obieg informacji; obsługa wewnętrznych systemów rezerwacyjnych i zgłoszeniowych; monitorowanie zaopatrzenia oraz składanie zamówień na materiały biurowe i spożywcze;...
Zarządzanie codziennym harmonogramem, podróżami służbowymi, rejestracją wydatków i koordynacją spotkań. Nadzór nad dokumentacją, monitorowanie zadań i identyfikowanie rozwiązań problemów operacyjnych. Utrzymywanie wysokich standardów jakości i precyzji oraz wspieranie komunikacji międzyzespołowej.
Asystent / Asystentka Zarządu z językiem niemieckim
Asystent / Asystentka Zarządu z językiem niemieckim
NES Global Talent
Gliwice
asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1018 dni temu
NES Fircroft jest firmą rekrutacyjną specjalizującą się w stanowiskach technicznych. 500 doświadczonych rekruterów NES wspiera Kandydatów i firmy w 28 krajach, z 45 biur w branżach: Energetyka, Budownictwo i Nieruchomości, Nafta i Gaz, Farmacja, IT, Produkcja.
Dla Klienta, firmy z niemieckim kapitałem, która działa na polskim rynku od 1997 roku eksploatując ciepłownie i elektrociepłownie, prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Asystent / Asystentka Zarządu z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Gliwice
Zakres obowiązków:
prowadzenie terminarza, organizowanie czasu pracy Prezesa Zarządu
przygotowywanie zestawień, notatek, prezentacji i innych dokumentów na potrzeby Prezesa Zarządu
tłumaczenia pisemne i ustne (j. niemiecki)
organizowanie i obsługiwanie spotkań i konferencji
organizowanie podróży służbowych
sporządzanie projektów pism
obsługa sekretariatu
organizowanie pracy biura i jego zaopatrzenia
wspomaganie zarządu w bieżącej działalności firmy
Wymagania:
wykształcenie wyższe
wysoka kultura osobista
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
dobra znajomość komputera i urządzeń biurowych, w szczególności pakietu MS Office
elastyczność i dyspozycyjność
samodzielność i obowiązkowość
lojalność i zaangażowanie
pomysłowość / inicjatywa
dobra organizacja pracy
umiejętność pracy zespołowej
umiejętność rozwiązywania problemów
radzenie sobie w sytuacjach stresowych
prawo jazdy
Klient oferuje:
zatrudnienie na umowę o pracę w stabilnej rozwijającej się firmie
przyjazną atmosferę
pracę w młodym, ambitnym, szybko rozwijającym się zespole
NES Fircroft jest firmą rekrutacyjna specjalizującą się w stanowiskach technicznych. Ponad 2000 doświadczonych rekruterów NES wspiera Kandydatów i firmy w ponad 45 krajach, z 85 biur w branżach: Energetyka, Budownictwo i Nieruchomości, Nafta i Gaz, Farmacja, IT, Produkcja
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Wsparcie organizacyjne pracy Członków Zarządu; Zarządzanie kalendarzem i organizacją spotkań Zarządu; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości; Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat Szukamy kilku pracowników
4 dni
Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
Job Summary: We are seeking a highly organized, proactive, and resourceful Executive Assistant. As a key supporting member of the organization, you will ensure seamless operations of administrative and strategic activities by managing calendars, travel arrangements, expense reports, meeting...
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa administracyjna biura, wsparcie procesów recepcyjnych. Zarządzanie obiegiem dokumentów. Obsługa systemów zgłoszeniowych, rezerwacyjnych oraz aktualizacja danych systemowych. Monitorowanie stanu zaopatrzenia, zamawianie materiałów biurowych i...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
bieżące wsparcie administracyjne kadry zarządzającej, w tym prowadzenie kalendarza, organizacja spotkań i podróży służbowych; przygotowywanie raportów, prezentacji oraz korespondencji biznesowej; koordynowanie komunikacji pomiędzy zarządem a partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi;...
Klient portalu Praca.pl
Jelcz-Laskowice
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
Klient portalu Praca.pl
Zielona Góra
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...
bieżąca obsługa administracyjna biura oraz wsparcie zadań recepcyjnych; zarządzanie dokumentacją i dbanie o prawidłowy obieg informacji; obsługa wewnętrznych systemów rezerwacyjnych i zgłoszeniowych; monitorowanie zaopatrzenia oraz składanie zamówień na materiały biurowe i spożywcze;...
Zarządzanie codziennym harmonogramem, podróżami służbowymi, rejestracją wydatków i koordynacją spotkań. Nadzór nad dokumentacją, monitorowanie zadań i identyfikowanie rozwiązań problemów operacyjnych. Utrzymywanie wysokich standardów jakości i precyzji oraz wspieranie komunikacji międzyzespołowej.