Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
  • Asystentka Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    12 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Asystent / Asystentka Zarządu z j. angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Opolskie Opole Asystentka Zarządu Opole
Asystent / Asystentka Zarządu ze znajomością języka niemieckiego

Asystent / Asystentka Zarządu ze znajomością języka niemieckiego

IFM ECOLINK
Opole
asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
274 dni temu
Asystent / Asystentka Zarządu ze znajomością języka niemieckiego
Miejsce pracy: Opole
Zakres obowiązków:
  • Prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjno-organizacyjnej Zarządu (m.in. związanej z przepływem dokumentów, informacji, organizowanie konferencji i spotkań biznesowych)
  • Przygotowywanie pism, prezentacji, zestawień i raportów
  • Współpraca ze wszystkimi działami organizacji
  • Zarządzanie kalendarzem spotkań Prezesa Zarządu
  • Organizowanie podróży służbowych (krajowych i zagranicznych)
  • Pośrednictwo w wewnętrznych i zewnętrznych kontaktach przełożonego
Nasze oczekiwania:
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny)
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w międzynarodowej organizacji
  • Bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office (zwłaszcza Power Point)
  • Umiejętności organizacyjne i pracy pod presją czasu
  • Wysoka kultura osobista, kompetencje interpersonalne
  • Dyskrecja i umiejętność dochowania tajemnicy
  • Elastyczność związana z różnorodnością zadań
Mile widziane:
  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość języka angielskiego
Co zyskasz podejmując u nas pracę?
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OSÓB UCZESTNICZĄCYCH W PROCESIE REKRUTACJI

„Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ifm ecolink Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu (45 – 805 Opole ) przy ulicy Północnej 6, (KRS: 0000393934, NIP: 6342793521, REGON: 242632586).
2. ADO wyznaczył Inspektora ochrony danych w osobie Pani Bożeny Krawczuk, z którą można się skontaktować pod adresem e-mail: ecolink.iod@ifm.com
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach rekrutacji na podstawie:
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) - art. 22 Kodeksu Pracy przy rekrutacji na umowę o pracę lub
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) przy rekrutacji na umowę cywilnoprawną.
- wyrażenie zgody na przyszłe rekrutacje (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) - przez 1 rok. Wyrażone zgody można w każdym momencie cofnąć bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed ich cofnięciem
- przeprowadzenie testu kompetencji na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) lub prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – dane osobowe będą przetrzymywane do 3 lat,
- dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora polegającego na dochodzeniu swoich praw majątkowych lub niemajątkowych lub ochrony przed roszczeniami wobec administratora zgodnie z przepisami, w szczególności z kodeksem cywilnym lub kodeksem pracy art. 6 ust.1 lit. f RODO- przez 3 lata od zakończenia rekrutacji.
Wyrażenie zgody może być pisemne lub przez wyraźne działanie potwierdzające, polegające na zawarciu danych osobowych w zgłoszeniu aplikacyjnym i ich wysłaniu do administratora.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane firmie hostingowej, kancelarii prawnych, firmie ochroniarskiej, firmie serwisującej systemy IT i urządzenia, firmie będącej operatorem central telefonicznych, portalom rekrutacyjnym, agencjom rekrutacyjnym, firmie matce – ifm elektronik gmbh.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw nienależących do Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres:
- niezbędny do przeprowadzenia rekrutacji i wyłonienia kandydata, na podstawie Kodeksu pracy (art.6 ust.1 lit. c RODO), a w pozostałym zakresie na podstawie wyrażonej zgody kandydata do momentu przyjęcia lub odrzucenia oferty pracy, a następnie przez 6 miesięcy;
- jeżeli kandydat wyrazi zgodę na dane osobowe nie opisane w Kodeksie Pracy, do czasu odwołania zgodny lub w/w retencji.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, odwołania zgody w dowolnym czasie, wyrażenia sprzeciwu.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne i umowne.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ( siedziba: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa. Kontakt jest możliwy przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie: https://www.uodo.goy.pl/pl/p/kontakt, lub telefonicznie: (22) 53103 00.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania. Profilowanie oznacza przetwarzanie danych osobowych polegające na wykorzystywaniu Państwa danych osobowych do oceny niektórych Państwa cech, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących Państwa efektów pracy, sytuacji ekonomicznej zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania.


Zakres obowiązków:
  • Prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjno-organizacyjnej Zarządu (m.in. związanej z przepływem dokumentów, informacji, organizowanie konferencji i spotkań biznesowych)
  • Przygotowywanie pism, prezentacji, zestawień i raportów
  • Współpraca ze wszystkimi działami organizacji
  • Zarządzanie kalendarzem spotkań Prezesa Zarządu
  • Organizowanie podróży służbowych (krajowych i zagranicznych)
  • Pośrednictwo w wewnętrznych i zewnętrznych kontaktach przełożonego
Nasze oczekiwania:
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny)
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w międzynarodowej organizacji
  • Bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office (zwłaszcza Power Point)
  • Umiejętności organizacyjne i pracy pod presją czasu
  • Wysoka kultura osobista, kompetencje interpersonalne
  • Dyskrecja i umiejętność dochowania tajemnicy
  • Elastyczność związana z różnorodnością zadań
Mile widziane:
  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość języka angielskiego
Co zyskasz podejmując u nas pracę?
  • Realny, indywidualny wpływ na tworzenie produktu
  • Ciekawą, interesującą pracę, w której stopniowo będziesz się rozwijał
  • Możliwość kształtowania nowych technologii
  • Stabilne zatrudnienie na lata, na podstawie umowy o pracę
  • Koleżeńską atmosferę
  • Stołówkę w firmie z dofinansowaniem posiłków
  • Uczestnictwo w firmowych imprezach integracyjnych (wyjazdy sezonowe, imprezy plenerowe)
  • Dofinansowanie do karty sportowej OK System
  • Pakiet socjalny (bony świąteczne,prezenty / bony dla dzieci pracowników)
  • Duży parking przed siedzibą - nigdy nie zabraknie dla Ciebie miejsca :)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (dalej jako „RODO”) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ifm ecolink Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu (45 – 805 Opole) przy ulicy Północnej 6, (KRS: 0000393934, NIP: 6342793521, REGON: 242632586) (dalej jako „ADO”).
2. ADO wyznaczył Inspektora ochrony danych w osobie Pani Bożeny Krawczuk, z którą można się skontaktować pod adresem e-mail: iod@ifm.com
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji:
A/ dla umów o pracę: na podstawie przepisów Kodeksu Pracy oraz wyrażonej zgody- art. 6 ust.1 lit. c i a (RODO), B/dla umów cywilnoprawnych: na podstawie podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz wyrażonej zgody art. 6 ust. 1 lit. b i a (RODO).
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane firmie ochroniarskiej, portalom rekrutacyjnym, firmie będącej operatorem central telefonicznych, firmie matce – ifm elektronik gmbh.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw poza obszar Unii Europejskiej.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do momentu odwołania zgody lub zakończenia czynności rekrutacyjnej czyli przez okres 12 miesięcy.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz odwołania zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.


 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
  • Asystentka Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    12 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Asystent / Asystentka Zarządu z j. angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...