Najnowsze oferty pracy

  • Asystentka Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; przygotowywanie raportów; zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami; załatwianie spraw...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Asystent / Asystentka Zarządu z j. angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...
  • Asystent / Asystentka Administracji i Wsparcia Zarządu

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach organizacyjnych i administracyjnych; Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji; Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów oraz poufności powierzonych informacji; Koordynacja przepływu informacji między Zarządem a poszczególnymi działami;...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Zarządu

Apator Powogaz S.A.
Poznań
praca stacjonarna
2384 dni temu

„APATOR POWOGAZ" S.A.
w Poznaniu
Wiodący producent urządzeń do opomiarowania wody i ciepła w Polsce
poszukuje kandydata na stanowisko:

Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków:
  • obsługa posiedzeń Zarządu Spółki (sporządzanie protokołów z posiedzeń oraz uchwał Zarządu) oraz prowadzenie rejestrów z posiedzeń Rad Nadzorczych i Walnych Zgromadzeń Grupy Apator Powogaz S.A. i przesyłanie skanów dokumentów do Apator S.A.
  • nadzór nad dokumentacją organizacyjną i regulaminową Spółki Apator Powogaz S.A. i spółek zależnych, w tym opracowywanie i modernizacja regulaminu organizacyjnego Spółki oraz schematu organizacyjnego
  • aktualizacja i udostępnianie upoważnionym pracownikom Spółki stosownych dokumentów rejestrowych
  • opracowywanie projektów aktów normatywnych (zarządzenia, polecenia służbowe) w zakresie działania Biura Obsługi Zarządu
  • koordynacja działań w zakresie przesyłania wytycznych korporacyjnych otrzymanych z Apator S.A. do właściwych adresatów w naszej Spółce i spółkach zależnych
  • przekazywanie na podstawie wytycznych korporacyjnych do Spółki Apator S.A. zaktualizowanych dokumentów takich jak: dane rejestrowe, schematy organizacyjne, dokumenty rejestrowe, statuty i regulaminy Spółekitp.
  • prowadzenie rejestrów i archiwizowanie umów zawartych w imieniu Spółki oraz udzielonych pełnomocnictw
  • wspieranie Zarządu w jego pracach i dbałość o jego sprawne funkcjonowanie, w tym:
    • przygotowanie wszelkich pism na potrzeby Zarządu Spółki
    • prowadzenie terminarza spotkań Zarządu, przygotowywanie i umawianie spotkań biznesowych
    • przyjmowanie telefonów, łączenie rozmów, selekcjonowanie połączeń
    • organizowanie spotkań i wyjazdów biznesowych
    • obsługa korespondencji poufnej
    • opieka nad gośćmi spółki
  • opracowywanie danych do rocznego raportu CSR oraz Analizy Respect Index na podstawie danych otrzymanych z poszczególnych komórek organizacyjnych Apator Powogaz S.A. i nadzór nad realizacją tego procesu przez Spółki zależne
  • czuwanie nad prawidłowym obiegiem informacji oraz dokumentów
  • prowadzenie książki kontroli przeprowadzanych w Spółce oraz archiwowanie oryginałów protokołów pokontrolnych
  • dbanie o jakość, dystrybucję i archiwizację dokumentacji przychodzącej i wychodzącej
  • obsługa kontrahentów firmy
Wymagania:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w grupie kapitałowej – min. 2 lata
  • ukończone studia na kierunku: prawo, administracja
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem
  • bardzo dobra znajomość przepisów Kodeks Spółek Handlowych, Krajowy Rejestr Sądowy i itp.
  • umiejętność pracy z dokumentami
  • świadomość procesów biznesowych zachodzących w dużej organizacji
  • umiejętność filtrowania informacji oraz ich źródeł
  • bardzo dobra znajomość MS Office
  • umiejętność w zakresie budowanie dobrych relacji z ludźmi, komunikatywność, nienaganna kultura osobista, doskonała organizacja własnej pracy (zadaniowość, planowanie, zarządzanie swoim czasem oraz pracą), radzenie sobie ze stresem i presją czasu, samodzielność, sumienność i dokładność
  • dyspozycyjność
  • logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów
  • odpowiedzialność
Oferujemy:
  • umowę o pracę
  • pracę w międzynarodowej grupie (komunikacja w języku angielskim)
  • ciągły rozwój, możliwość szkoleń personalnych
  • atrakcyjne wynagrodzenie, zależne od doświadczenia
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji będącej na rynku od 90 lat
  • pracę w centrum Poznania
  • przejrzysty system premiowania, dodatkowe benefity (karty Benefit, prywatna opieka medyczne LUXMED), umożliwiamy zawarcie korzystnej umowy ubezpieczenia grupowego, parking służbowy
  • zapewniamy różnorodny i ciekawy pakiet socjalny finansowany z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, w tym korzystanie z firmowych apartamentów nad morzem

Proszę o dodanie do oferty pracy poniższej zgody:

Zgadzam się na zachowanie mojej aplikacji rekrutacyjnej dla potrzeb przyszłych rekrutacji, jednak nie dłużej niż 3 miesiące.

Administratorem danych jest APATOR POWOGAZ S.A., ul. Klemensa Janickiego 23/25, 60-542 Poznań (dalej: My). Dane podane przez Ciebie w CV oraz w liście motywacyjnym będziemy przetwarzać w celach rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację z naszej rekrutacji pisząc na adres e-mail sekretariat@apator.com.

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

 

Podobne oferty

  • Asystentka Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; przygotowywanie raportów; zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami; załatwianie spraw...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Asystent / Asystentka Zarządu z j. angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...
  • Asystent / Asystentka Administracji i Wsparcia Zarządu

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach organizacyjnych i administracyjnych; Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji; Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów oraz poufności powierzonych informacji; Koordynacja przepływu informacji między Zarządem a poszczególnymi działami;...