Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Kronospan Mielec Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Wsparcie organizacyjne pracy Członków Zarządu; Zarządzanie kalendarzem i organizacją spotkań Zarządu; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości; Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli,...
  • Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie
    2 dni
    Zarządzanie codziennym harmonogramem, podróżami służbowymi, rejestracją wydatków i koordynacją spotkań. Nadzór nad dokumentacją, monitorowanie zadań i identyfikowanie rozwiązań problemów operacyjnych. Utrzymywanie wysokich standardów jakości i precyzji oraz wspieranie komunikacji międzyzespołowej.
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Administracji Biura

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    bieżąca obsługa administracyjna biura oraz wsparcie zadań recepcyjnych; zarządzanie dokumentacją i dbanie o prawidłowy obieg informacji; obsługa wewnętrznych systemów rezerwacyjnych i zgłoszeniowych; monitorowanie zaopatrzenia oraz składanie zamówień na materiały biurowe i spożywcze;...
  • Executive Assistant

    ISS Polska Sprawdzona firma   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie
    4 dni
    Job Summary: We are seeking a highly organized, proactive, and resourceful Executive Assistant. As a key supporting member of the organization, you will ensure seamless operations of administrative and strategic activities by managing calendars, travel arrangements, expense reports, meeting...
  • Front Office & Facility Support

    ISS Polska Sprawdzona firma   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa administracyjna biura, wsparcie procesów recepcyjnych. Zarządzanie obiegiem dokumentów. Obsługa systemów zgłoszeniowych, rezerwacyjnych oraz aktualizacja danych systemowych. Monitorowanie stanu zaopatrzenia, zamawianie materiałów biurowych i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Asystent / Asystentka Zarządu z j. angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 dni
    Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Opolskie Opole Asystentka Zarządu Opole
Asystent / Asystentka Zarządu

Asystent / Asystentka Zarządu

IFM ECOLINK
Opole
asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1584 dni temu

Firma ifm ecolink w Opolu zajmuje się produkcją szerokiej gamy produktów technologii połączeniowej, tj. przewodów i kabli łączeniowych, przyłączy do czujników, wtyków kablowych i wielu innych wyrobów dla automatyki przemysłowej. Jesteśmy częścią międzynarodowego koncernu zatrudniającego około 6500 osób a w Opolu zatrudniamy już około 600 pracowników i ciągle się rozwijamy.

 

Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Opole
Opis stanowiska
  • Koordynacja przepływu informacji;
  • Ewidencjonowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy;
  • Przygotowanie pism, prezentacji, zestawień i tłumaczeń;
  • Współpraca z wszystkim działami firmy;
  • Nadzór nad terminowym dostarczaniem dokumentów, raportów i informacji;
  • Przygotowywanie prezentacji i raportów;
  • Zarządzanie kalendarzem spotkań przełożonego;
  • Organizowanie konferencji i spotkań biznesowych;
  • Organizowanie podróży służbowych (zamawianie biletów lotniczych, rezerwacja miejsc hotelowych, transport samochodowy w kraju docelowym, rezerwacja biletów kolejowych);  
  • Pośrednictwo w wewnętrznych i zewnętrznych kontaktach przełożonego.
Wymagania
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny);
  • Udokumentowane min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku Asystentki (Asystentka Dyrektora, Asystentka Prezesa, Executive Assistant) w międzynarodowej organizacji o rozbudowanej strukturze (mile widziane referencje),
  • Wykształcenie wyższe; 
  • Samodzielność, pro-aktywność, dynamizm w działaniu oraz elastyczność;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
  • Wysokie zdolności organizacyjne;
  • Wysoki poziom kultury osobistej i kompetencji interpersonalnych;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
Co zyskasz podejmując u nas pracę?
  • Realny, indywidualny wpływ na tworzenie produktu
  • Ciekawą, interesującą pracę, w której stopniowo będziesz się rozwijał
  • Możliwość kształtowania nowych technologii
  • Stabilne zatrudnienie na lata, na podstawie umowy o pracę
  • Koleżeńską atmosferę
  • Stołówkę w firmie z dofinansowaniem posiłków
  • Uczestnictwo w firmowych imprezach integracyjnych (wyjazdy sezonowe, imprezy plenerowe)
  • Dofinansowanie do karty sportowej OK System
  • Pakiet socjalny (bony świąteczne, prezenty/ bony dla dzieci pracowników)
  • Duży parking przed siedzibą - nigdy nie zabraknie dla Ciebie miejsca :)
Opis stanowiska
  • Koordynacja przepływu informacji;
  • Ewidencjonowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy;
  • Przygotowanie pism, prezentacji, zestawień i tłumaczeń;
  • Współpraca z wszystkim działami firmy;
  • Nadzór nad terminowym dostarczaniem dokumentów, raportów i informacji;
  • Przygotowywanie prezentacji i raportów;
  • Zarządzanie kalendarzem spotkań przełożonego;
  • Organizowanie konferencji i spotkań biznesowych;
  • Organizowanie podróży służbowych (zamawianie biletów lotniczych, rezerwacja miejsc hotelowych, transport samochodowy w kraju docelowym, rezerwacja biletów kolejowych);  
  • Pośrednictwo w wewnętrznych i zewnętrznych kontaktach przełożonego.
Wymagania
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny);
  • Udokumentowane min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku Asystentki (Asystentka Dyrektora, Asystentka Prezesa, Executive Assistant) w międzynarodowej organizacji o rozbudowanej strukturze (mile widziane referencje),
  • Wykształcenie wyższe; 
  • Samodzielność, pro-aktywność, dynamizm w działaniu oraz elastyczność;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
  • Wysokie zdolności organizacyjne;
  • Wysoki poziom kultury osobistej i kompetencji interpersonalnych;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
Co zyskasz podejmując u nas pracę?
  • Realny, indywidualny wpływ na tworzenie produktu
  • Ciekawą, interesującą pracę, w której stopniowo będziesz się rozwijał
  • Możliwość kształtowania nowych technologii
  • Stabilne zatrudnienie na lata, na podstawie umowy o pracę
  • Koleżeńską atmosferę
  • Stołówkę w firmie z dofinansowaniem posiłków
  • Uczestnictwo w firmowych imprezach integracyjnych (wyjazdy sezonowe, imprezy plenerowe)
  • Dofinansowanie do karty sportowej OK System
  • Pakiet socjalny (bony świąteczne, prezenty/ bony dla dzieci pracowników)
  • Duży parking przed siedzibą - nigdy nie zabraknie dla Ciebie miejsca :)
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Kronospan Mielec Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Wsparcie organizacyjne pracy Członków Zarządu; Zarządzanie kalendarzem i organizacją spotkań Zarządu; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości; Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli,...
  • Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie
    2 dni
    Zarządzanie codziennym harmonogramem, podróżami służbowymi, rejestracją wydatków i koordynacją spotkań. Nadzór nad dokumentacją, monitorowanie zadań i identyfikowanie rozwiązań problemów operacyjnych. Utrzymywanie wysokich standardów jakości i precyzji oraz wspieranie komunikacji międzyzespołowej.
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Administracji Biura

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    bieżąca obsługa administracyjna biura oraz wsparcie zadań recepcyjnych; zarządzanie dokumentacją i dbanie o prawidłowy obieg informacji; obsługa wewnętrznych systemów rezerwacyjnych i zgłoszeniowych; monitorowanie zaopatrzenia oraz składanie zamówień na materiały biurowe i spożywcze;...
  • Executive Assistant

    ISS Polska Sprawdzona firma   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie
    4 dni
    Job Summary: We are seeking a highly organized, proactive, and resourceful Executive Assistant. As a key supporting member of the organization, you will ensure seamless operations of administrative and strategic activities by managing calendars, travel arrangements, expense reports, meeting...
  • Front Office & Facility Support

    ISS Polska Sprawdzona firma   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa administracyjna biura, wsparcie procesów recepcyjnych. Zarządzanie obiegiem dokumentów. Obsługa systemów zgłoszeniowych, rezerwacyjnych oraz aktualizacja danych systemowych. Monitorowanie stanu zaopatrzenia, zamawianie materiałów biurowych i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Asystent / Asystentka Zarządu z j. angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 dni
    Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...