Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; przygotowywanie raportów; zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami; załatwianie spraw...
  • Asystentka Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Asystent / Asystentka Zarządu z j. angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
  • Asystent / Asystentka Administracji i Wsparcia Zarządu

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach organizacyjnych i administracyjnych; Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji; Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów oraz poufności powierzonych informacji; Koordynacja przepływu informacji między Zarządem a poszczególnymi działami;...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Zarządu

MARYWILSKA 44 Sp. z o.o.
Warszawa
asystent
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca stacjonarna
1502 dni temu

Ogłoszenie numer: 5785134, z dnia 2021-10-25

Marywilska 44 sp. z o.o. jest to spółka prężnie działająca na polskim rynku w sektorze zarządzania
i wynajmu powierzchni komercyjnych, należąca do Grupy Kapitałowej MIRBUD. 

W portfolio Marywilska 44 Sp. z o.o. znajduje się Centrum Handlowe MARYWILSKA 44, Park Handlowy MARYWILSKA 44 w Warszawie; Centrum Logistyczno-Magazynowe w Ostródzie.


Aktualnie poszukujemy Kandydatów na powyższe stanowisko.

 

Asystent / Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Organizowanie i prowadzenie Biura Zarządu Spółki,
  • Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu
  • Opracowywanie uchwał, pełnomocnictw, procedur, wewnętrznych regulaminów na potrzeby Spółki,
  • Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami Spółki,
  • Przygotowywanie raportów, notatek, sprawozdań, zestawień, prezentacji, materiałów informacyjnych na potrzeby Zarządu Spółki,
  • Przygotowywanie i organizowanie spotkań wewnętrznych/zewnętrznych spółki oraz zarządzanie kalendarzem spotkań,
  • Obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych,
  • Zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym zapewnianie efektywnego i terminowego przepływu informacji/dokumentów pomiędzy pracownikami w firmie oraz procesowania podpisów,
  • Pełna obsługa administracyjna biura, w tym, planowanie i zaopatrzenie zamawianiem artykułów spożywczych i biurowych,
  • Wykonywanie bieżących czynności administracyjnych dla sprawnego funkcjonowania biura,
  • Inne zadania zlecane według bieżących potrzeb przełożonych, w zakresie prowadzonej przez Spółkę działalności.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane prawnicze,
  • Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Doświadczenie w sporządzaniu oraz zarządzaniu obiegiem dokumentów korporacyjnych,
  • Umiejętność prowadzenia korespondencji biznesowej,
  • Biegła znajomość języka angielskiego,
  • Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point),
  • Wysoka kultura osobista oraz umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
  • Dyskrecja i takt,
  • Empatia i nastawienie na pomoc innym,
  • Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania, ustalania priorytetów oraz podejmowania decyzji,
  • Odpowiedzialność, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • Dyspozycyjność,
  • Czynne prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

  • Stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt,
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności,
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz niezbędne narzędzia pracy. 
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; przygotowywanie raportów; zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami; załatwianie spraw...
  • Asystentka Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Asystent / Asystentka Zarządu z j. angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
  • Asystent / Asystentka Administracji i Wsparcia Zarządu

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach organizacyjnych i administracyjnych; Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji; Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów oraz poufności powierzonych informacji; Koordynacja przepływu informacji między Zarządem a poszczególnymi działami;...