specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiadała m.in. za: koordynowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, kurier) zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów, wprowadzanie ich do systemu oraz archiwizacja; kompleksowa organizacja podróży służbowych i...
Grupa Inter CarsWarszawa, Galeria Młociny
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
Medicover Sp. z o.o.Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
asystent umowa zlecenie część etatu
6 dni
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Finansowego; Wspieranie funkcjonowania działu Finansów; Koordynowanie obiegu dokumentów; Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów, korespondencji oraz informacji najwyższego szczebla; Organizację...
FRIZO Sp. z o.o.Warszawa, Wiertnicza 108
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
asystent
6 dni
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Grupa Inter CarsCząstków Mazowiecki, ul. Gdańska 15
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
Opis stanowiska Wyszukiwanie informacji na żądanie i prezentowanie ich w uporządkowanej formie; Wykonywanie połączeń telefonicznych i wysyłanie listów biznesowych; Organizacja spotkań biznesowych, wydarzeń; Wykonywanie osobistych zleceń (organizacja podróży, umawianie wizyt u lekarza itp.)
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Opis stanowiska: Działania marketingowe; Wsparcie Zarządu w codziennych czynnościach; Opracowywanie raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu; Kontakt z klientami i firmami współpracującymi; Współpraca z pozostałymi działami w firmie;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Opis stanowiska Obsługa centralki telefonicznej (odbieranie i przełączanie telefonów) Przyjmowanie, ewidencja i dystrybucja korespondencji wychodzącej i przychodzącej; Współpraca z firmami kurierskimi oraz pocztą; Obsługa skrzynki mailowej firmowej; Obsługa Gości odwiedzających firmę;...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Vinderen Sp. z o.o. działa od ponad 15 lat na rynku branży budowlanej jako polski producent i dystrybutorem płytek ceramicznych marki Ceramstic, bezpiecznych i ekologicznych nawierzchni gumowych Rubtiler , a także betonu architektonicznego Morgan & Möller.
Obecnie poszukujemy energicznych, otwartych i samodzielnych osób na stanowisko:
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa (Włochy)
Zadania:
Obsługa sekretariatu biura zarządu;
Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych;
Organizacja podróży służbowych krajowych i zagranicznych (zamawianie biletów lotniczych i kolejowych, rezerwacja hoteli, sal konferencyjnych itp.);
Koordynowanie pracy biura oraz współpraca z administratorem biurowca;
Kontrola i nadzór nad zaopatrzeniem biura;
Zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentacji, w tym składanie zapotrzebowania DMS w systemie oraz opisywanie faktur;
Planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura;
Sporządzanie zamówień i zarządzanie dostawami.
Wymagania:
Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu biurowego Microsoft Office;
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
Bardzo dobra organizacja czasu pracy (umiejętność planowania, koordynacja działań, umiejętność ustalania priorytetów, terminowość);
Skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne.
Oferujemy:
Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
Samodzielną i pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
Pakiet benefitów: kartę sportową, opiekę medyczną na umowie stałej;
Przyjazną atmosferę pracy w energicznym i zgranym zespole;
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiadała m.in. za: koordynowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, kurier) zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów, wprowadzanie ich do systemu oraz archiwizacja; kompleksowa organizacja podróży służbowych i...
Grupa Inter CarsWarszawa, Galeria Młociny
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
Medicover Sp. z o.o.Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
asystent umowa zlecenie część etatu
6 dni
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Finansowego; Wspieranie funkcjonowania działu Finansów; Koordynowanie obiegu dokumentów; Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów, korespondencji oraz informacji najwyższego szczebla; Organizację...
FRIZO Sp. z o.o.Warszawa, Wiertnicza 108
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
asystent
6 dni
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Grupa Inter CarsCząstków Mazowiecki, ul. Gdańska 15
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
Opis stanowiska Wyszukiwanie informacji na żądanie i prezentowanie ich w uporządkowanej formie; Wykonywanie połączeń telefonicznych i wysyłanie listów biznesowych; Organizacja spotkań biznesowych, wydarzeń; Wykonywanie osobistych zleceń (organizacja podróży, umawianie wizyt u lekarza itp.)
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Opis stanowiska: Działania marketingowe; Wsparcie Zarządu w codziennych czynnościach; Opracowywanie raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu; Kontakt z klientami i firmami współpracującymi; Współpraca z pozostałymi działami w firmie;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Opis stanowiska Obsługa centralki telefonicznej (odbieranie i przełączanie telefonów) Przyjmowanie, ewidencja i dystrybucja korespondencji wychodzącej i przychodzącej; Współpraca z firmami kurierskimi oraz pocztą; Obsługa skrzynki mailowej firmowej; Obsługa Gości odwiedzających firmę;...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.