Najnowsze oferty pracy

  • Office Manager

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a high-class and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; HR...
  • Kierownik Biura

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Utrzymanie i organizacja biura; Obsługa połączeń i front office; Zarządzanie zaopatrzeniem biurowym; Wdrażanie nowych pracowników; Zarządzanie korespondencją; Wsparcie działu HR i organizacja wydarzeń; Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    LIBRUS   Katowice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 000 zł brutto/mies.
    2 dni
    Opis stanowiska: Utrzymanie estetyki i funkcjonalności pomieszczeń wspólnych. Obsługa ekspresów do kawy i dbanie o firmowe kwiaty. Planowanie i organizacja zakupów oraz napraw. Współpraca z administracją budynku. Prowadzenie kalendarza zarządu i rezerwacja sal konferencyjnych. Organizacja...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zapewnienie płynnego przepływu dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej do Zarządu. Organizacyjne wsparcie działalności Zarządu. Współpraca z innymi działami i pracownikami firmy. Skanowanie, generowanie, katalogowanie i archiwizacja dokumentów. Prowadzenie rejestru umów. Kontakty z...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach, przygotowywanie prezentacji i raportów, koordynowanie obiegu korespondencji oraz dokumentów (w tym ich sprawdzanie,...
  • Asystent / Asystentka Zarządu ze znajomością języka niemieckiego

    IFM ECOLINK   Opole    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjno-organizacyjnej Zarządu (m.in. związanej z przepływem dokumentów, informacji, organizowanie konferencji i spotkań biznesowych) Przygotowywanie pism, prezentacji, zestawień i raportów; Współpraca ze wszystkimi działami...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Biura Zarządu

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje Zadania: zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych trafiających do Zarządu, wsparcie organizacyjne prac Zarządu, aktywna współpraca z innymi działami w firmie oraz pracownikami firmy, skanowanie, generowanie i katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów w...
  • Asystent / Asystentka Zarządu ze znajomością języka niemieckiego

    Klient portalu Praca.pl   Opole    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjnej Zarządu (organizacja spotkań, przepływ dokumentów, organizowanie konferencji) Przygotowywanie pism, raportów, prezentacji i zestawień; Zarządzanie kalendarzem spotkań Prezesa Zarządu; Organizowanie podróży służbowych (krajowych i...
  • Asystentka Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Będzin    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 dni
    Wsparcie Zarządu i kierownictwa w sprawach administracyjnych i organizacyjnych. Komunikacja z klientami i partnerami firmy. Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Organizacja spotkań; Przygotowywanie raportów i dokumentów. Zarządzanie profilami firmy w social mediach. Zamawianie...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Zarządu

Dijo Baking Sp. z o.o.
Wrocław
specjalista (mid) / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
25 dni temu
Zespół Dijo tworzą świetnie wykwalifikowani fachowcy, którzy na co dzień dbają o najwyższą jakość naszych produktów na każdym etapie ich przygotowania. Jesteśmy zakładem produkującym tortille, słone i słodkie przekąski, które z sukcesem eksportujemy do ponad kilkunastu krajów. W związku z rozbudową kolejnych, nowoczesnych linii produkcyjnych poszukujemy do naszego zespołu wykwalifikowanych pracowników.
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Wrocław
Twój zakres obowiązków:
  • Koordynacja i organizacja kalendarza spotkań Zarządu,
  • Bezpośrednie wsparcie i współpraca z Prezesem Zarządu.
  • Organizowanie podróży służbowych w kraju i poza granicami (rezerwacja lotów, hoteli, restauracji wynajem samochodów etc.)
  • Organizację imprez firmowych i zewnętrznych
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych: zarządzeń, procedur, umów etc.
  • Sporządzanie prezentacji, raportów i zestawień na potrzeby wewn.
  • Pomoc w administracji, zbieranie i porządkowanie dokumentacji.
  • Składanie zamówień na materiały biurowe, gadżety reklamowe itp.
  • Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Wspieranie Działu HR w różnych zadaniach
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie wyższe z zakresu Administracji, ZZL lub pokrewne
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - minimum 3 lata
  • Biegła znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
  • Znajomość pakietu Microsoft Office oraz Canva
  • Gotowość do pracy w trybie stacjonarnym
  • Dyspozycyjność
  • Doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem
  • Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
  • Optymistyczne nastawienie do zadań i ludzi
  • Dyskrecja i lojalność
  • Umiejętność wyznaczania priorytetów oraz szybkie reagowanie na zmiany
  • Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku
To oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie
  • Stałe wynagrodzenie wraz z motywującym systemem premiowym
  • Niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon)
  • Udział w wewnętrznych inicjatywach pracowniczych: wyjścia integracyjne,
  • Program płatnych poleceń pracowniczych
  • Programy Motywacyjne
  • Konkursy oraz inne eventy
  • Prywatną opiekę medyczną LUXMED
  • Karta MultiSport
  • Ubezpieczenie Grupowe
  • Bezpłatne szkolenia językowe (angielski, niemiecki)
  • Profesjonalne wdrożenie
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz szkolenia na każdym etapie zatrudnienia
Zgodnie z art.13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 26 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) informuje się, że:

Administratorem Danych Osobowych jest Dijo Baking Sp. z o.o. z siedzibą w Zabrodziu, Zabrodzie 28, 52-351 Wrocław, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej we Wrocławiu IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000650758.

Podanie danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacji jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu realizacji procesu rekrutacji.

Podanie Danych osobowych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji jest dobrowolne.

Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści podanych danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.

Posiada Pani/Pan prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem (za pomocą wiadomości wysłanej na adres e-mail: ado@dijo.com.pl).

Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych (za pomocą wiadomości wysłanej na adres e-mail: ado@dijo.com.pl).

Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do PUODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie podanych danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
 

Podobne oferty

  • Office Manager

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a high-class and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; HR...
  • Kierownik Biura

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Utrzymanie i organizacja biura; Obsługa połączeń i front office; Zarządzanie zaopatrzeniem biurowym; Wdrażanie nowych pracowników; Zarządzanie korespondencją; Wsparcie działu HR i organizacja wydarzeń; Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    LIBRUS   Katowice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 000 zł brutto/mies.
    2 dni
    Opis stanowiska: Utrzymanie estetyki i funkcjonalności pomieszczeń wspólnych. Obsługa ekspresów do kawy i dbanie o firmowe kwiaty. Planowanie i organizacja zakupów oraz napraw. Współpraca z administracją budynku. Prowadzenie kalendarza zarządu i rezerwacja sal konferencyjnych. Organizacja...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zapewnienie płynnego przepływu dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej do Zarządu. Organizacyjne wsparcie działalności Zarządu. Współpraca z innymi działami i pracownikami firmy. Skanowanie, generowanie, katalogowanie i archiwizacja dokumentów. Prowadzenie rejestru umów. Kontakty z...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach, przygotowywanie prezentacji i raportów, koordynowanie obiegu korespondencji oraz dokumentów (w tym ich sprawdzanie,...
  • Asystent / Asystentka Zarządu ze znajomością języka niemieckiego

    IFM ECOLINK   Opole    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjno-organizacyjnej Zarządu (m.in. związanej z przepływem dokumentów, informacji, organizowanie konferencji i spotkań biznesowych) Przygotowywanie pism, prezentacji, zestawień i raportów; Współpraca ze wszystkimi działami...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Biura Zarządu

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje Zadania: zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych trafiających do Zarządu, wsparcie organizacyjne prac Zarządu, aktywna współpraca z innymi działami w firmie oraz pracownikami firmy, skanowanie, generowanie i katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów w...
  • Asystent / Asystentka Zarządu ze znajomością języka niemieckiego

    Klient portalu Praca.pl   Opole    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjnej Zarządu (organizacja spotkań, przepływ dokumentów, organizowanie konferencji) Przygotowywanie pism, raportów, prezentacji i zestawień; Zarządzanie kalendarzem spotkań Prezesa Zarządu; Organizowanie podróży służbowych (krajowych i...
  • Asystentka Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Będzin    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 dni
    Wsparcie Zarządu i kierownictwa w sprawach administracyjnych i organizacyjnych. Komunikacja z klientami i partnerami firmy. Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Organizacja spotkań; Przygotowywanie raportów i dokumentów. Zarządzanie profilami firmy w social mediach. Zamawianie...