Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik biurowy

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi: obsługa klientów, telefonów, poczty e-mail oraz korespondencji. Rejestrowanie faktur i nadawanie im numerów. Zarządzanie dystrybucją korespondencji w biurze. Składanie zamówień na materiały biurowe. Przekazywanie dokumentów do zarządu do...
  • Asystentka Biurowa

    Value Finance Sp. z o.o.   Łódź    praca zdalna
    asystent  umowa zlecenie  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Wystawianie faktur oraz kontrolowanie ich poprawności; Wsparcie w organizacji codziennych zadań biurowych; Obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej; Przygotowywanie dokumentów, raportów i prezentacji; Drobne prace administracyjne; Wymagania: Otwartość na nowe...
  • Pracownik administracyjno-biurowy

    MONNARI TRADE S.A.   Łódź, ul.Rzgowska 30    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres działań: Bieżące prowadzenie biura: obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej, skrzynki mailowej, korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Rejestrowanie faktur i nadawanie numerów PO​ Dystrybucja korespondencji w biurze; Składanie...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji Biurowej

    Commercium World Contract Carpet Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za wizerunek firmy. Zarządzanie codziennym funkcjonowaniem sekretariatu i biura. Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, mailami oraz telefonami. Przygotowywanie dokumentów. Zapewnienie sprawnej komunikacji i obiegu dokumentów w firmie....
  • Stażysta - Asystent ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Wsparcie codziennej pracy Biura. Pomoc przy obsłudze administracyjnej i obsłudze klientów.
  • Asystent ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Nadarzyn    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Wsparcie w raportowaniu dla Bazy Sprzętu. Wprowadzanie danych, współpraca z działem zakupów. Tworzenie raportów na zwiększenie wydajności sprzętu.
  • Specjalista ds. operacji handlowo-administracyjnych

    REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa   Pruszcz Gdański    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie sprawami administracyjno-handlowymi, w tym tworzenie ofert, umów oraz dokumentacji do urzędów. Opracowywanie raportów i zestawień. Kontakty z firmami transportowymi oraz klientami (telefonicznie i mailowo). Wystawianie i zarządzanie dokumentacją BDO. Fakturowanie usług.
  • Asystent / Asystentka ds. administarcji

    Klient portalu Praca.pl   Bełżyce    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Wsparcie administracyjne oraz organizacyjne dla Zarządu. Koordynacja terminarza spotkań. Współpraca z różnymi działami firmy. Obsługa dokumentacji kadrowej, w tym akta osobowe, umowy, aneksy. Nadzór nad terminami badań medycznych i szkoleń BHP. Współpraca z działem księgowości w...
  • Pracownik ds. administracyjno - biurowych (branża budowlana)

    GERU Polska Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Graniczna    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    wykonywanie ogólnych zadań związanych z funkcjonowaniem biura; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy; czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów; kontakt...
  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Kraśnik    praca stacjonarna
    asystent / kierownik/koordynator / dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Łódź Asystent/ka ds. Administracji Łódź
Asystent / Asystentka Zastępcy Kanclerza ds. Inwestycyjno-Technicznych

Asystent / Asystentka Zastępcy Kanclerza ds. Inwestycyjno-Technicznych

Uniwersytet Medyczny w Łodzi
Łódź
asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
37 dni temu
Jeśli chcesz mieć realny wpływ na miejsce, w którym pracujesz, dołącz do nas!
Uniwersytet Medyczny w Łodzi jest instytucją edukacyjną oraz dynamicznym centrum badawczym i usługowym. Nasza misja wykracza poza kształcenie przyszłych lekarzy i specjalistów, obejmując także prowadzenie zaawansowanych badań naukowych i klinicznych. Dysponujemy wysokowydajną aparaturą, nowoczesną infrastrukturą oraz zasobami informatycznymi, które umożliwiają nam osiąganie innowacyjnych rozwiązań i przełomów w medycynie.

Jako jeden z najnowocześniejszych ośrodków edukacyjnych w kraju, dążymy do zapewnienia naszym pracownikom inspirującego środowiska pracy oraz możliwości rozwoju zawodowego. Nasz zespół liczy około 2700 wykwalifikowanych pracowników, których talent i zaangażowanie stanowią fundament naszego sukcesu.

Naszych pracowników stawiamy zawsze na pierwszym miejscu, a wyróżnienia w konkursach organizowanych dla pracodawców potwierdzają skuteczność takiego podejścia. Ludzie są naszym największym kapitałem, dlatego inwestujemy w ich rozwój, motywację i dobrostan. Tworzymy atmosferę sprzyjającą równowadze między profesjonalnym rozwojem zawodowym i osobistym spełnianiem się naszych pracowników.
Asystent / Asystentka Zastępcy Kanclerza ds. Inwestycyjno-Technicznych
Miejsce pracy: Łódź

Pracownik zatrudniony na tym stanowisku to osoba, która:
  • dba o terminowość załatwiania spraw m.in. korespondencji z organami władzy państwowej i samorządowej,
  • przygotowuje odpowiedzi i dba o obsługę korespondencji,
  • prowadzi wszystkie sprawy administracyjno – biurowe niezbędne do sprawnego funkcjonowania jednostki,
  • organizuje proces przepływu informacji i dokumentów pomiędzy jednostką zatrudniającą a innymi jednostkami organizacyjnymi,
  • obsługuje klientów,
  • dba o wizerunek sekretariatu oraz gabinetu bezpośredniego przełożonego,
  • prowadzi księgi inwentarzowe jednostki,
  • wspiera pod względem administracyjno – organizacyjnym projekty realizowane w jednostce,
  • współpracuje z jednostkami organizacyjnymi.
Nasze wymagania:
  • wykształcenie wyższe I stopnia (licencjat) dziedzina nauk humanistycznych, ekonomicznych, bądź nauk prawnych),
  • co najmniej 1 rok doświadczenia z obszaru obsługa klienta, praca biurowa,
  • bardzo dobra znajomość programów Word, Excel;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
  • samodzielność i dobra organizacja pracy własnej;
  • rzetelność i komunikatywność.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w stabilnej organizacji w formie umowy o pracę w pełnym wymiarze z długoterminową perspektywą;
  • dofinansowanie do urlopów wypoczynkowych (tzw. „wczasy pod gruszą"), do wypoczynku dla dzieci (obozy/kolonie/półkolonie) oraz do karty sportowej dla Ciebie i rodziny;
  • dofinansowanie do zakupu okularów oraz abonamentów parkingowych;
  • dodatkowe dni wolne;
  • elastyczne godziny pracy;
  • atrakcyjne warunki ubezpieczenia na życie;
  • preferencyjne pożyczki mieszkaniowo-remontowe;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • przyjazne środowisko pracy.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Uniwersytet Medyczny w Łodzi, Al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź;
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod numerem telefonu 42 272 52 11 lub za pośrednictwem adresu mailowego: iod@umed.lodz.pl;
3. Podane przeze Państwa dane będą przetwarzane w celu realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego;
4. Zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych;
5. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
6. Państwa dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne dla realizacji procesu rekrutacyjnego;
7. Przysługuje Państwu prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Uniwersytet Medyczny w Łodzi. Ponadto przysługuje Państwo prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
8. Przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
9. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (lub innego organu nadzorczego, który będzie właściwy do rozpatrzenia skargi) na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych przez Uniwersytet Medyczny w Łodzi, przy czym prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji;
10. W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji prowadzonych przez Uniwersytet Medyczny w Łodzi nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, czyli żadne decyzje dotyczące przyjęcia kandydata do pracy nie zapadają wyłącznie automatycznie oraz, że nie buduje się żadnych profili kandydatów;
11. Podanie przez Państwa dane zawarte w dokumentach rekrutacyjnych nie są obowiązkowe, jednak są warunkiem koniecznym do uczestniczenia w naborze na wolne stanowisko pracy w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi.

Zgłoszenie naruszenia prawa – sygnaliści
 

Poznaj

Uniwersytet Medyczny w Łodzi

Uniwersytet Medyczny w Łodzi jest instytucją edukacyjną oraz dynamicznym centrum badawczym i usługowym. Nasza misja wykracza poza kształcenie przyszłych lekarzy i specjalistów, obejmując także prowadzenie zaawansowanych badań naukowych i klinicznych. Dysponujemy wysokowydajną aparaturą, nowoczesną infrastrukturą oraz zasobami informatycznymi, które umożliwiają nam osiąganie innowacyjnych rozwiązań i przełomów w medycynie.

Jako jeden z najnowocześniejszych ośrodków edukacyjnych w kraju, dążymy do zapewnienia naszym pracownikom inspirującego środowiska pracy oraz możliwości rozwoju zawodowego. Nasz zespół liczy około 2700 wykwalifikowanych pracowników, których talent i zaangażowanie stanowią fundament naszego sukcesu.

Naszych pracowników stawiamy zawsze na pierwszym miejscu, a wyróżnienia w konkursach organizowanych dla pracodawców potwierdzają skuteczność takiego podejścia. Ludzie są naszym największym kapitałem, dlatego inwestujemy w ich rozwój, motywację i dobrostan. Tworzymy atmosferę sprzyjającą równowadze między profesjonalnym rozwojem zawodowym i osobistym spełnianiem się naszych pracowników.

Podobne oferty

  • Pracownik biurowy

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi: obsługa klientów, telefonów, poczty e-mail oraz korespondencji. Rejestrowanie faktur i nadawanie im numerów. Zarządzanie dystrybucją korespondencji w biurze. Składanie zamówień na materiały biurowe. Przekazywanie dokumentów do zarządu do...
  • Asystentka Biurowa

    Value Finance Sp. z o.o.   Łódź    praca zdalna
    asystent  umowa zlecenie  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Wystawianie faktur oraz kontrolowanie ich poprawności; Wsparcie w organizacji codziennych zadań biurowych; Obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej; Przygotowywanie dokumentów, raportów i prezentacji; Drobne prace administracyjne; Wymagania: Otwartość na nowe...
  • Pracownik administracyjno-biurowy

    MONNARI TRADE S.A.   Łódź, ul.Rzgowska 30    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres działań: Bieżące prowadzenie biura: obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej, skrzynki mailowej, korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Rejestrowanie faktur i nadawanie numerów PO​ Dystrybucja korespondencji w biurze; Składanie...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji Biurowej

    Commercium World Contract Carpet Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za wizerunek firmy. Zarządzanie codziennym funkcjonowaniem sekretariatu i biura. Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, mailami oraz telefonami. Przygotowywanie dokumentów. Zapewnienie sprawnej komunikacji i obiegu dokumentów w firmie....
  • Stażysta - Asystent ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Wsparcie codziennej pracy Biura. Pomoc przy obsłudze administracyjnej i obsłudze klientów.
  • Asystent ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Nadarzyn    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Wsparcie w raportowaniu dla Bazy Sprzętu. Wprowadzanie danych, współpraca z działem zakupów. Tworzenie raportów na zwiększenie wydajności sprzętu.
  • Specjalista ds. operacji handlowo-administracyjnych

    REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa   Pruszcz Gdański    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie sprawami administracyjno-handlowymi, w tym tworzenie ofert, umów oraz dokumentacji do urzędów. Opracowywanie raportów i zestawień. Kontakty z firmami transportowymi oraz klientami (telefonicznie i mailowo). Wystawianie i zarządzanie dokumentacją BDO. Fakturowanie usług.
  • Asystent / Asystentka ds. administarcji

    Klient portalu Praca.pl   Bełżyce    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Wsparcie administracyjne oraz organizacyjne dla Zarządu. Koordynacja terminarza spotkań. Współpraca z różnymi działami firmy. Obsługa dokumentacji kadrowej, w tym akta osobowe, umowy, aneksy. Nadzór nad terminami badań medycznych i szkoleń BHP. Współpraca z działem księgowości w...
  • Pracownik ds. administracyjno - biurowych (branża budowlana)

    GERU Polska Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Graniczna    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    wykonywanie ogólnych zadań związanych z funkcjonowaniem biura; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy; czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów; kontakt...
  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Kraśnik    praca stacjonarna
    asystent / kierownik/koordynator / dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...