specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat Szukamy kilku pracowników
3 dni
Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
Klient portalu Praca.pl
Jelcz-Laskowice
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Wsparcie organizacyjne pracy Członków Zarządu; Zarządzanie kalendarzem i organizacją spotkań Zarządu; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości; Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli,...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
bieżące wsparcie administracyjne kadry zarządzającej, w tym prowadzenie kalendarza, organizacja spotkań i podróży służbowych; przygotowywanie raportów, prezentacji oraz korespondencji biznesowej; koordynowanie komunikacji pomiędzy zarządem a partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi;...
Job Summary: We are seeking a highly organized, proactive, and resourceful Executive Assistant. As a key supporting member of the organization, you will ensure seamless operations of administrative and strategic activities by managing calendars, travel arrangements, expense reports, meeting...
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa administracyjna biura, wsparcie procesów recepcyjnych. Zarządzanie obiegiem dokumentów. Obsługa systemów zgłoszeniowych, rezerwacyjnych oraz aktualizacja danych systemowych. Monitorowanie stanu zaopatrzenia, zamawianie materiałów biurowych i...
Klient portalu Praca.pl
Zielona Góra
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...
Zarządzanie codziennym harmonogramem, podróżami służbowymi, rejestracją wydatków i koordynacją spotkań. Nadzór nad dokumentacją, monitorowanie zadań i identyfikowanie rozwiązań problemów operacyjnych. Utrzymywanie wysokich standardów jakości i precyzji oraz wspieranie komunikacji międzyzespołowej.
bieżąca obsługa administracyjna biura oraz wsparcie zadań recepcyjnych; zarządzanie dokumentacją i dbanie o prawidłowy obieg informacji; obsługa wewnętrznych systemów rezerwacyjnych i zgłoszeniowych; monitorowanie zaopatrzenia oraz składanie zamówień na materiały biurowe i spożywcze;...
Asystent biura zarządu [rekrutacja prowadzona online]
Asystent biura zarządu [rekrutacja prowadzona online]
Apteka Dr.Max
Wrocław
praca stacjonarna
rekrutacja online
1984 dni temu
Dr.Max Polska to druga największa sieć aptek w kraju stworzona przez międzynarodowy holding Dr.Max –
lidera na rynku farmaceutycznym w Czechach i na Słowacji. Rozwijamy rynek apteczny w kraju i zagranicą
ale nie byłoby to możliwe gdyby nie pracownicy uczestników sieci- najlepsi specjaliści!
Ponad 4 000 pracowników w Polsce to nasz największy kapitał cenimy ich umiejętności i zdolności rozwijamy
potencjał i szkolimy tak by wciąż mogli wytyczać nowe szlaki i kreować biznes farmaceutyczny w Polsce.
Asystent biura zarządu [rekrutacja prowadzona online] - Wrocław
Do zespołu biura zarządu szukamy osoby, która odpowiedzialna będzie za usprawnienie funkcjonowania sekretariatu oraz pomoc pracownikom centrali sieci aptek Dr. Max w codziennej pracy poprzez drobne obowiązki administracyjne.
Obowiązki:
bieżąca obsługa sekretariatu;
planowanie harmonogramu pracy i organizacja spotkań oraz podróży służbowych;
obsługa korespondencji i połączeń telefonicznych;
załatwianie bieżących spraw administracyjno-organizacyjnych;
dbanie o pozytywny wizerunek zarówno sekretariatu jak i firmy;
dbanie o prawidłowy obieg dokumentów;
bieżąca pomoc w obsłudze floty;
bieżąca pomoc w awariach usług telefonicznych i internetowych;
kontakt z dostawcami;
zamówienia materiałów biurowych dla firmy.
Wymagania:
wykształcenie: mile widziane wyższe;
komunikatywna znajomość języka angielskiego;
znajomość MS Office;
umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
konkurencyjne wynagrodzenie z tytułu umowy o pracę uzupełniane atrakcyjnym systemem premiowym.
Dr.Max Polska to jedna z największych sieci aptek w kraju należąca do międzynarodowego holdingu Dr.Max – lidera na rynku farmaceutycznym w Czechach i na Słowacji. Rozwijamy rynek apteczny w kraju i za granicą, ale nie byłoby to możliwe, gdyby nie nasi pracownicy – najlepsi specjaliści!
Dr.Max rozpoczął swoją działalność w Polsce w 2005 roku i od tego momentu nieustannie się rozwija. Aktualnie Dr.Max jest jedną z największych sieci w kraju, posiadającą niemal 600 aptek franczyzowych, w których zatrudnionych jest ponad 4 000 pracowników.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat Szukamy kilku pracowników
3 dni
Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
Klient portalu Praca.pl
Jelcz-Laskowice
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Wsparcie organizacyjne pracy Członków Zarządu; Zarządzanie kalendarzem i organizacją spotkań Zarządu; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości; Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli,...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
bieżące wsparcie administracyjne kadry zarządzającej, w tym prowadzenie kalendarza, organizacja spotkań i podróży służbowych; przygotowywanie raportów, prezentacji oraz korespondencji biznesowej; koordynowanie komunikacji pomiędzy zarządem a partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi;...
Job Summary: We are seeking a highly organized, proactive, and resourceful Executive Assistant. As a key supporting member of the organization, you will ensure seamless operations of administrative and strategic activities by managing calendars, travel arrangements, expense reports, meeting...
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa administracyjna biura, wsparcie procesów recepcyjnych. Zarządzanie obiegiem dokumentów. Obsługa systemów zgłoszeniowych, rezerwacyjnych oraz aktualizacja danych systemowych. Monitorowanie stanu zaopatrzenia, zamawianie materiałów biurowych i...
Klient portalu Praca.pl
Zielona Góra
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...
Zarządzanie codziennym harmonogramem, podróżami służbowymi, rejestracją wydatków i koordynacją spotkań. Nadzór nad dokumentacją, monitorowanie zadań i identyfikowanie rozwiązań problemów operacyjnych. Utrzymywanie wysokich standardów jakości i precyzji oraz wspieranie komunikacji międzyzespołowej.
bieżąca obsługa administracyjna biura oraz wsparcie zadań recepcyjnych; zarządzanie dokumentacją i dbanie o prawidłowy obieg informacji; obsługa wewnętrznych systemów rezerwacyjnych i zgłoszeniowych; monitorowanie zaopatrzenia oraz składanie zamówień na materiały biurowe i spożywcze;...