Osoba zatrudniona na stanowisku Asystentki ds. Administracyjnych będzie odpowiedzialna za Obsługę procesu przyjmowania i przekazywania zgłoszeń od pracowników produkcyjnych; Obsługę systemu Help Desk; Udział w realizacji zadań działu administracyjnego.
Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) organizacja i obsługa spotkań; nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym; koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich;
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
prowadzenie sekretariatu Dyrektora Instytutu, prowadzenie rozmów telefonicznych oraz przyjmowanie gości, redagowanie korespondencji, sprawozdań i opracowań, prowadzenie ewidencji dokumentów korespondencji, przygotowanie tłumaczeń korespondencji i dokumentacji, prezentacji, prowadzenie...
Kluczowe obowiązki: Praca w Biurze Obsługi Klienta. Wspomaganie procesu sprawdzania kwalifikacji oraz przedłużania terminów ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych. Prace administracyjno-biurowe. Archiwizacja dokumentów wytworzonych i otrzymanych od klientów.
The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), nadzór nad przestrzeganiem technologii spawania, zlecenia badań...
Chcemy powierzyć tej osobie zadania polegające, w szczególności na: prowadzeniu biura; kontroli nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą; czuwaniu nad zaopatrzeniem biura w artykuły spożywcze i materiały biurowe; sporządzaniu pism; prowadzeniu rejestrów; wprowadzaniu dokumentów do...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Zakres obowiązków: prowadzenie bieżącej dokumentacji, obsługa umów, prowadzenie korespondencji, współpraca z podwykonawcami w zakresie realizowanych zadań, inne zadania administracyjno-biurowe zlecone przez przełożonego. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, znajomość...
Opis stanowiska: przygotowywanie dokumentacji do udziału w konkursach oraz przetargach; monitorowanie rynku medycznego; wyszukiwanie przetargów, przygotowywanie ofert; bliska współpraca z Przedstawicielami Medycznymi; bliska współpraca z wszystkimi działami firmy biorącymi udział w...
ista Polska jest częścią międzynarodowej firmy ista International, będącej jednym ze światowych liderów w zakresie rozliczania indywidualnych kosztów ciepła, wody oraz innych mediów. Pomagamy zarówno zarządcom, jak i mieszkańcom w racjonalnym gospodarowaniu energią cieplną i wodą. Działamy w 24 krajach, zatrudniając ponad 5000 pracowników. W Polsce posiadamy 10 oddziałów.
Obecnie poszukujemy osób – najchętniej studentów lub absolwentów - do pracy w charakterze:
Asystent biurowy
Miejsce pracy: Kraków
Zadania:
Pomoc w pracach biurowych w zespole rozliczeń kosztów energii lub w zespole technicznym
Osoba zatrudniona na stanowisku Asystentki ds. Administracyjnych będzie odpowiedzialna za Obsługę procesu przyjmowania i przekazywania zgłoszeń od pracowników produkcyjnych; Obsługę systemu Help Desk; Udział w realizacji zadań działu administracyjnego.
Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) organizacja i obsługa spotkań; nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym; koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich;
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
prowadzenie sekretariatu Dyrektora Instytutu, prowadzenie rozmów telefonicznych oraz przyjmowanie gości, redagowanie korespondencji, sprawozdań i opracowań, prowadzenie ewidencji dokumentów korespondencji, przygotowanie tłumaczeń korespondencji i dokumentacji, prezentacji, prowadzenie...
Kluczowe obowiązki: Praca w Biurze Obsługi Klienta. Wspomaganie procesu sprawdzania kwalifikacji oraz przedłużania terminów ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych. Prace administracyjno-biurowe. Archiwizacja dokumentów wytworzonych i otrzymanych od klientów.
The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), nadzór nad przestrzeganiem technologii spawania, zlecenia badań...
Chcemy powierzyć tej osobie zadania polegające, w szczególności na: prowadzeniu biura; kontroli nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą; czuwaniu nad zaopatrzeniem biura w artykuły spożywcze i materiały biurowe; sporządzaniu pism; prowadzeniu rejestrów; wprowadzaniu dokumentów do...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Zakres obowiązków: prowadzenie bieżącej dokumentacji, obsługa umów, prowadzenie korespondencji, współpraca z podwykonawcami w zakresie realizowanych zadań, inne zadania administracyjno-biurowe zlecone przez przełożonego. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, znajomość...
Opis stanowiska: przygotowywanie dokumentacji do udziału w konkursach oraz przetargach; monitorowanie rynku medycznego; wyszukiwanie przetargów, przygotowywanie ofert; bliska współpraca z Przedstawicielami Medycznymi; bliska współpraca z wszystkimi działami firmy biorącymi udział w...