Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka ds. administracyjnych

    Apleona Polska sp. z o.o.   Niepołomice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Osoba zatrudniona na stanowisku Asystentki ds. Administracyjnych będzie odpowiedzialna za Obsługę procesu przyjmowania i przekazywania zgłoszeń od pracowników produkcyjnych; Obsługę systemu Help Desk; Udział w realizacji zadań działu administracyjnego.
  • Executive Assistant

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Biura / Showroomu

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) organizacja i obsługa spotkań; nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym; koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich;
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Asystent / Asystentka Biura Budowy

    Banimex   Myślenice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
  • Pracownik biura budowy - Dział Kontroli Jakości

    Jww Invest S. A.   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), nadzór nad przestrzeganiem technologii spawania, zlecenia badań...
  • Asystent / Asystentka Oddziału

    Expander Advisors Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Na co dzień w pracy: Wspierasz bieżące funkcjonowanie i organizację oddziału Realizujesz wszelkie czynności administracyjne i koordynujesz przygotowanie i obieg dokumentacji Wspierasz pracę Ekspertów Finansowych i Nieruchomościowych Obsługujesz korespondencję przychodzącą i wychodzącą...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracyjnych w sekretariacie medycznym

    ALAB laboratoria Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Zawodzie 22    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: wyjaśnianie ewentualnych niezgodności; współpraca z punktami pobrań i laboratoriami Grupy ALAB; prowadzenie prac administracyjnych związanych z obsługą laboratorium; kontakt z podwykonawcami;
  • Office Manager / Financial and HR Assistant

    REVERA Polska sp. z o.o   Warszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Job Description: We are seeking a highly motivated and organized Office Manager/Legal secretary to join our team in Poland. The successful candidate will be responsible for managing day-to-day administrative tasks and supporting HR, Marketing, Finance functions. Responsibilities: Finance: Executing...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Asystent/ka ds. Administracji Kraków
Asystent ds. administracyjnych z ję™zykiem francuskim

Asystent ds. administracyjnych z ję™zykiem francuskim

Hays Poland
Kraków
praca stacjonarna
3101 dni temu
Asystent ds. administracyjnych z ję™zykiem francuskim
Kraków
Asystent ds. administracyjnych z ję™zykiem francuskim
Kraków
Nr Ref.: 1067662

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.


Twoja następna firma
Prestiżowa, amerykańska firma rozwija swoje centrum usług wspólnych w Krakowie. Aktualnie poszukujemy studentów/absolwentów ze znajomością języka francuskiego, zainteresowanych obszarem administracji i prawa (praca w pełnym wymiarze godzin).

Twoje następne stanowisko
Pracując jako Asystent ds. administracyjnych będziesz odpowiedzialny/a za pracę z dokumentacją dotyczącą poszczególnych klientów: składane zamówienia, faktury, dokumentacja celna, a także umowy i kontrakty. Do Twoich obowiązków należeć będzie analiza poprawności dokumentacji pod kątem wewnętrznych i zewnętrznych regulacji i procedur, sporządzanie raportów i zestawień dotyczących klientów. Będziesz również zajmować się przyjmowaniem i rozwiązywaniem bieżących problemów i zapytań ze strony klienta, dbałość o zgodność z procedurami i jak najlepszy poziom obsługi.


Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy kandydatów o dobrej (min. na poziomie B2) znajomości języka francuskiego oraz języka angielskiego. Mile widziane poprzednie doświadczenie (w tym staż/praktyka) na podobnym stanowisku. Aby sprawdzić się w takiej roli, powinieneś/powinnaś być dobrze zorganizowaną, sumienną osobą o świetnych zdolnościach analitycznych i zorientowaniu na detale. Ważna jest również umiejętność pracy w grupie.

Co zyskujesz?
Zyskujesz szansę na zdobycie cennego doświadczenia w międzynarodowym środowisku pracy oraz możliwość długofalowego rozwoju kariery w ramach organizacji. Nasz klient oferuje stabilną pracę w pełnym wymiarze godzin (poniedziałek-piątek), pakiet benefitów i atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od Twojego doświadczenia i umiejętności (ok. 3500-4000 zł brutto).


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami!
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka ds. administracyjnych

    Apleona Polska sp. z o.o.   Niepołomice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Osoba zatrudniona na stanowisku Asystentki ds. Administracyjnych będzie odpowiedzialna za Obsługę procesu przyjmowania i przekazywania zgłoszeń od pracowników produkcyjnych; Obsługę systemu Help Desk; Udział w realizacji zadań działu administracyjnego.
  • Executive Assistant

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Biura / Showroomu

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) organizacja i obsługa spotkań; nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym; koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich;
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Asystent / Asystentka Biura Budowy

    Banimex   Myślenice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
  • Pracownik biura budowy - Dział Kontroli Jakości

    Jww Invest S. A.   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), nadzór nad przestrzeganiem technologii spawania, zlecenia badań...
  • Asystent / Asystentka Oddziału

    Expander Advisors Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Na co dzień w pracy: Wspierasz bieżące funkcjonowanie i organizację oddziału Realizujesz wszelkie czynności administracyjne i koordynujesz przygotowanie i obieg dokumentacji Wspierasz pracę Ekspertów Finansowych i Nieruchomościowych Obsługujesz korespondencję przychodzącą i wychodzącą...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracyjnych w sekretariacie medycznym

    ALAB laboratoria Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Zawodzie 22    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: wyjaśnianie ewentualnych niezgodności; współpraca z punktami pobrań i laboratoriami Grupy ALAB; prowadzenie prac administracyjnych związanych z obsługą laboratorium; kontakt z podwykonawcami;
  • Office Manager / Financial and HR Assistant

    REVERA Polska sp. z o.o   Warszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Job Description: We are seeking a highly motivated and organized Office Manager/Legal secretary to join our team in Poland. The successful candidate will be responsible for managing day-to-day administrative tasks and supporting HR, Marketing, Finance functions. Responsibilities: Finance: Executing...