INTERHANDLER Sp. z o.o. jest wyłącznym autoryzowanym dystrybutorem maszyn JCB na rynek polski. Oferuje maszyny budowlane, maszyny do przewozu materiałów i transportu wewnętrznego, osprzęty, części zamienne oraz usługi serwisowe i profesjonalne doradztwo.
Aktualnie firma poszukuje osób do pracy na stanowisku:
- Koordynacja procesu sprzedaży od strony administracyjnej (monitorowanie przepływu i weryfikacja poprawności dokumentów, faktur, zamówień leasingowych oraz nadzór nad procedurami)
- Wsparcie w weryfikacji i przygotowywaniu dokumentów przetargowych
- Wystawianie faktur zaliczkowych
- Koordynacja rejestracji i ubezpieczeń maszyn
- Bieżąca współpraca z przełożonym oraz działami współpracującymi
- Administracja wewnętrznych systemów Pracodawcy i systemów Dostawców
- Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe)
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomość obsługi komputera (MS Office, w szczególności: Excel, Power Point)
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Dobra organizacja pracy własnej
- Systematyczność oraz solidność
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Niezbędne szkolenia i narzędzia pracy
- Prywatną opiekę medyczną Medicover
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Poznaj
Interhandler Sp. z o.o.
INTERHANDLER Sp. z o.o. jest wyłącznym autoryzowanym dystrybutorem maszyn JCB na rynek polski. Oferuje maszyny budowlane, maszyny do przewozu materiałów i transportu wewnętrznego, maszyny rolnicze dystrybuowane za pośrednictwem sieci dealerskiej, kruszarki, przesiewacze, osprzęty, części zamienne oraz usługi serwisowe i profesjonalne doradztwo.