Twoje obowiązki na tym stanowisku: Gromadzenie, organizacja, analiza i ocena informacji; Wsparcie dokumentacyjne; Prace nad systematyzacją biznesu i konstrukcją procesów biznesowych; Współpraca z kontrahentami (wyszukiwanie, kontrakty, kontrola realizacji) Monitorowanie zgodności z...
Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Prowadzenie, nadzór i rejestracja roszczeń w Rejestrze Szkód. Prowadzenie i nadzór nad teczkami szkodowymi Klientów LUX MED. Weryfikacja kompletności otrzymanej dokumentacji szkodowej. Kontakt z podmiotami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym do likwidacji...
Twoje zadania: Weryfikacja zakresów w placówkach podwykonawczych + sporządzanie aneksów do umowy. Weryfikacja poprawności rozliczeń placówek partnerskich. Bieżąca współpraca z placówkami w kwestiach obsługowych. Współpraca z innym działami w firmie.
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Opis stanowiska: Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Przygotowywanie standardowej dokumentacji kadrowej (np. umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, skierowania na badania,...
Zadania: Administracyjne wsparcie zespołu. Korespondencja dwujęzyczna. Tworzenie raportów/prezentacji po angielsku. Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Komunikacja z zagranicznymi partnerami/klientami.
Zadania: Administracyjne wsparcie zespołu. Korespondencja dwujęzyczna. Tworzenie raportów/prezentacji po angielsku. Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Komunikacja z zagranicznymi partnerami/klientami.
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Przygotowywanie dokumentów, raportów oraz nadzór nad ich obiegiem Wspieranie innych pracowników w codziennych zadaniach administracyjnych Obsługa spotkań i konferencji biurowych Osobista i telefoniczna obsługa...
Action S.A.Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)
praca stacjonarna
asystent
3 dni
OPIS STANOWISKA: Pomoc w administracyjnym funkcjonowaniu działu, w tym prowadzenie korespondencji i obsługa poczty mailowej. Kontakt telefoniczny z klientami/kontrahentami. Wprowadzanie danych do systemów firmowych. Sporządzanie zestawień, ich analiza i raportowanie. Dbanie o poprawność...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Grupa Norcospectra jest wiodącą marką na rynkach skandynawskich oraz środkowo i wschodnio - europejskich. Spółki wchodzące w skład grupy projektują, produkują i dostarczają swoim klientom wyjątkowe rozwiązania wyposażenia wnętrz sklepów i punktów usługowych. Od 1993 roku oferujemy zatrudnienie na polskim rynku pracy.
W związku z dynamicznym rozwojem naszej Firmy poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent ds. logistyki
Miejsce pracy: Ciechanów
OPIS STANOWISKA
Wprowadzanie danych do systemu oraz raportowanie
Tworzenie dokumentacji logistycznej (wewnętrznej)
Obsługa klienta w zakresie statusu zamówień, udzielanie informacji zwrotnej klientom
Współpraca z innymi działami
WYMAGANIA
Znajomość Ms Office (głównie Excel)
Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
Dobra organizacja pracy
Samodzielność , odpowiedzialność i zaangażowanie
Umiejętność pracy w zespole
Prawo jazdy kat. B
CO OFERUJEMY?
Stabilną pracę w nowoczesnej i dynamicznej firmie
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat
Możliwość rozwoju i współpracy w środowisku międzynarodowym
Twoje obowiązki na tym stanowisku: Gromadzenie, organizacja, analiza i ocena informacji; Wsparcie dokumentacyjne; Prace nad systematyzacją biznesu i konstrukcją procesów biznesowych; Współpraca z kontrahentami (wyszukiwanie, kontrakty, kontrola realizacji) Monitorowanie zgodności z...
Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Prowadzenie, nadzór i rejestracja roszczeń w Rejestrze Szkód. Prowadzenie i nadzór nad teczkami szkodowymi Klientów LUX MED. Weryfikacja kompletności otrzymanej dokumentacji szkodowej. Kontakt z podmiotami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym do likwidacji...
Twoje zadania: Weryfikacja zakresów w placówkach podwykonawczych + sporządzanie aneksów do umowy. Weryfikacja poprawności rozliczeń placówek partnerskich. Bieżąca współpraca z placówkami w kwestiach obsługowych. Współpraca z innym działami w firmie.
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Opis stanowiska: Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Przygotowywanie standardowej dokumentacji kadrowej (np. umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, skierowania na badania,...
Zadania: Administracyjne wsparcie zespołu. Korespondencja dwujęzyczna. Tworzenie raportów/prezentacji po angielsku. Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Komunikacja z zagranicznymi partnerami/klientami.
Zadania: Administracyjne wsparcie zespołu. Korespondencja dwujęzyczna. Tworzenie raportów/prezentacji po angielsku. Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Komunikacja z zagranicznymi partnerami/klientami.
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Przygotowywanie dokumentów, raportów oraz nadzór nad ich obiegiem Wspieranie innych pracowników w codziennych zadaniach administracyjnych Obsługa spotkań i konferencji biurowych Osobista i telefoniczna obsługa...
Action S.A.Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)
praca stacjonarna
asystent
3 dni
OPIS STANOWISKA: Pomoc w administracyjnym funkcjonowaniu działu, w tym prowadzenie korespondencji i obsługa poczty mailowej. Kontakt telefoniczny z klientami/kontrahentami. Wprowadzanie danych do systemów firmowych. Sporządzanie zestawień, ich analiza i raportowanie. Dbanie o poprawność...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.