Asystent ds. Obsługi Bezpośredniej

Medicover sp. z o.o.

Warszawa

397 dni temu

Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów. Dołącz do nas!

Asystent ds. Obsługi Bezpośredniej
Miejsce pracy: Warszawa

al. Rzeczpospolitej 5

 

Razem z nami będziesz:
  • umawiać i rejestrować na wizyty
  • udzielać wsparcia pacjentom Szpitala Medicover (m.in. w zakresie realizowanych usług),
  • udzielać informacji na temat zakresu świadczeń Szpitala Medicover,
  • promować usługi Szpitala Medicover.
O naszym Zespole Obsługi Bezpośredniej możesz usłyszeć, że:
  • wiemy co to gra zespołowa,
  • w pracy jesteśmy na „ty”, wspieramy się i dzielimy doświadczeniami,
  • pracujemy w Recepcji Głównej (otwartej miedzy 6:30 a 24:00)
    lub na Izbie Przyjęć (otwartej całodobowo) w zależności od naszych kompetencji i preferencji,
  • szkolenie trwa ok. 2 tygodnie, jest płatne i w stałych godzinach pracy 8:00 – 16:00,
  • są wśród nas doświadczeni trenerzy dostępni „na wyciągnięcie ręki”.
Chcemy Cię poznać, jeśli:
  • interesujesz się tematyką z branży medycznej,
  • szukasz pracy, która da Ci szerokie możliwości rozwoju,
  • jesteś gotowy/a do pracy w trybie zmianowym,
  • dobrze radzisz sobie ze stresem,
  • jesteś samodzielny/-a w działaniu i posiadasz umiejętność podejmowania szybkich decyzji pod wpływem presji czasu,
  • jesteś osobą empatyczną, chętną do niesienia pomocy innym,
  • Twój język angielski jest na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (min. B2).
Oferujemy miejsce pracy, w którym otrzymasz:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę od pierwszego dnia,
  • szkolenia merytoryczne i praktyczne, które zmniejszą Twój stres podczas pierwszych dni w nowej roli,
  • dodatek finansowy za godziny nocne między 22:00 a 6:00,
  • pracę w nowoczesnym szpitalu, funkcjonującym według światowych standardów opieki medycznej,
  • możliwość aplikowania już po 6 miesiącach na inne stanowiska wewnątrz firmy (rozwój także poza placówką – w biurze firmy Medicover)
  • dodatkową premię za przekazywanie do działu sprzedaży kontaktów do potencjalnych klientów
  • benefity m.in. prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, współfinansowana karta sportowa, inne usługi i produkty na platformie Medicover Benefits i wiele więcej.

Do Szpitala Medicover dojedziesz autobusami: 522 (ok. 30 minut z Centrum), 217 (ok. 15 minut z Metra Wilanowska).

Poznaj

Medicover Sp. z o.o.

Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie. Ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej.Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów.

Są nas tysiące. Tylko w Polsce zatrudniamy ponad 7 tysięcy pracowników – lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów, fizjoterapeutów a także wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którzy na co dzień wspierają rozwój organizacji. Medicover to wiele biznesów oraz ogromna różnorodność stanowisk, dlatego każdy znajdzie tu dla siebie miejsce.

Od ponad 20 lat dbamy o zdrowie naszych pacjentów. Medicover to wiele spółek zajmujących się profilaktyką i szerokorozumianą ochroną zdrowia. Medicover to nie tylko centra medyczne, centra przyzakładowe, nowoczesny szpital czy sieć aptek. To również kliniki leczenia niepłodności, kliniki rehabilitacyjne, salony optyczne oraz placówki związane z opieką nad osobami starszymi. Dzięki swej różnorodności towarzyszymy naszym pacjentom na każdym etapie życia – od momentu poczęcia, aż do późnej starości.

Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) to osoba, która jest odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w danym sektorze sklepu wielobranżowego, a także do obowiązków pracownika tego należy też: dbałość o dobre relacje z klientami, realizacja planów sprzedaży, monitorowanie płatności obsługiwanych klientów, rozpatrywanie reklamacji, kontrola dokumentacji magazynowej, udział w ...
Praca Pracownik Działu Obsługi Klienta