Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka Klubu Fitness

    Medicover Fitness & Gym   Wrocław, ul. Legnicka 60b    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  część etatu
    13 godz.
    Forma zatrudnienia: Umowa o pracę; Wymagane doświadczenie: Obsługa klienta minimum 1-roczne. Tryb pracy: dostosowany do Twoich potrzeb; ½ ​ etatu Rozpocznij trening swojej kariery i dołącz do #TeamJustGYM, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków! Czym będziesz się zajmować? Jako...
  • Asystent ds. Administracji Nieruchomości z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    wsparcie administracyjne działu Facility Management, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentacji, kontrola faktur i terminów płatności, organizacja spotkań i udział w nich, dodatkowe zadania administracyjne i informacyjne.
  • Asystent ds. administrowania nieruchomościami

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Realizacja zadań administracyjnych: obsługa korespondencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja biura, pozyskiwanie ofert i zlecanie usług. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi. Udział w spotkaniach oraz ich przygotowywanie. Tworzenie i aktualizacja...
  • Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów; Przygotowywanie spotkań i...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb.
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów, kontrola faktur i terminów, przygotowywanie i udział w spotkaniach,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Inżynier / Inżynierka ds. realizacji inwestycji

    PHU PAULAN   Świdnica    praca mobilna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    zapewnianie terminowego zaopatrzenia budów i kontrola zużycia materiałów; prowadzenie dokumentacji inwestycji i monitorowanie kosztów; dobór dostawców oraz podwykonawców i ich późniejsze rozliczanie; przygotowywanie wytycznych projektowych dla zespołu; realizacja bieżących zadań...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Asystent / Asystentka Wrocław
Asystent ds. ochrony środowiska, chemii i logistyki

Asystent ds. ochrony środowiska, chemii i logistyki

Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe EKO-TECH sp.j. A. Mierzwa i W. Kurpaski
Wrocław
praca stacjonarna
1652 dni temu

"EKO-TECH" PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO - USŁUGOWE A. MIERZWA I W. KURPASKI Sp.j.

 

W związku ze stałym rozwojem, poszukujemy pracownika na stanowisko:

Asystent ds. ochrony środowiska, chemii i logistyki
Miejsce pracy: Wrocław

Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe EKO-TECH Sp.j. zajmuje się gospodarką odpadami przemysłowymi.

 

Posiadamy:
  • 30 lat doświadczenia i tradycji,
  • najnowocześniejszą w Polsce instalację / technologię oczyszczania ścieków i odpadów przemysłowych,
  • własną bazę logistyczną i transportową,
  • stabilną pozycję na rynku,
  • własne zakłady utylizacji,
  • własne zakłady produkcyjne.

Jesteśmy członkiem Krajowej Izby Gospodarki Odpadami oraz członkiem-założycielem Stowarzyszenia Polskich Przedsiębiorców Gospodarki Odpadami. Posiadamy ugruntowaną pozycję na rynku oraz rozbudowaną bazę klientów m.in. liderów rynku samochodowego (AutoMotive).

 

Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • obsługę systemu BDO,
  • obsługę zleceń systemu SENT,
  • planowanie i nadzorowanie procesu odbioru, transportu i przekazywania odpadów,
  • prowadzenie ewidencji odpadów,
  • wystawianie, segregowanie, ewidencję dokumentów związanych z odbiorem i przetwarzaniem odpadów,
  • wykonywanie badań chemicznych odpadów i ścieków przemysłowych,
  • monitorowanie procesu przyjmowania, przetwarzania i magazynowania odpadów zgodnie z pozwoleniami, procedurami i przepisami prawa,
  • współpracę z firmami zagospodarowującymi odpady i pozostałymi oddziałami spółki,
  • kontrolę czasu pracy kierowców.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe, preferowane inżynieria/ochrona środowiska, chemia lub pokrewne,
  • umiejętność koordynowania zadań,
  • komunikatywność i umiejętność budowania relacji z klientem,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • terminowość, systematyczność, odpowiedzialność,
  • dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności program Excel,
  • doświadczenie w branży odpadowej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • umowę o pracę na pełen etat,
  • ubezpieczenie medyczne i na życie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • miłą atmosferę w zgranym zespole.
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do EKO-TECH Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Sienkiewicza 116/5, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Prosimy o umieszczenie w dokumentach adnotacji: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.”
Obowiązek informacyjny:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest EKO-TECH PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO - USŁUGOWE sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 116/5 we Wrocławiu
2) kontakt z Administratorem Danych Osobowych – rodo@eko-tech.com.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej lub przyszłej rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do 6 miesięcy od dodania ogłoszenia rekrutacyjnego
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące w procesie rekrutacji
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne
 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka Klubu Fitness

    Medicover Fitness & Gym   Wrocław, ul. Legnicka 60b    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  część etatu
    13 godz.
    Forma zatrudnienia: Umowa o pracę; Wymagane doświadczenie: Obsługa klienta minimum 1-roczne. Tryb pracy: dostosowany do Twoich potrzeb; ½ ​ etatu Rozpocznij trening swojej kariery i dołącz do #TeamJustGYM, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków! Czym będziesz się zajmować? Jako...
  • Asystent ds. Administracji Nieruchomości z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    wsparcie administracyjne działu Facility Management, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentacji, kontrola faktur i terminów płatności, organizacja spotkań i udział w nich, dodatkowe zadania administracyjne i informacyjne.
  • Asystent ds. administrowania nieruchomościami

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Realizacja zadań administracyjnych: obsługa korespondencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja biura, pozyskiwanie ofert i zlecanie usług. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi. Udział w spotkaniach oraz ich przygotowywanie. Tworzenie i aktualizacja...
  • Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów; Przygotowywanie spotkań i...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb.
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów, kontrola faktur i terminów, przygotowywanie i udział w spotkaniach,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Inżynier / Inżynierka ds. realizacji inwestycji

    PHU PAULAN   Świdnica    praca mobilna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    zapewnianie terminowego zaopatrzenia budów i kontrola zużycia materiałów; prowadzenie dokumentacji inwestycji i monitorowanie kosztów; dobór dostawców oraz podwykonawców i ich późniejsze rozliczanie; przygotowywanie wytycznych projektowych dla zespołu; realizacja bieżących zadań...