Najnowsze oferty pracy

  • Wsparcie Administracyjne - Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    8 dni
    Zadania Aktywne wsparcie Zespołu Nowego Biznesu w procesie wdrażania nowych klientów korporacyjnych. Tworzenie i przygotowywanie kompletnej dokumentacji polisowej dla klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji sprzedaży i logistyki

    Asian Automotive Distribution Center   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Koordynowanie i optymalizowanie procesów składania zamówień wspólnie z naszą siecią dealerską. Aktywne uczestniczenie w miesięcznym planowaniu zamówień produkcyjnych. Efektywna współpraca z dostawcami, firmami transportowymi, logistycznymi. Zapewnienie ciągłości...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Wsparcia Sprzedaży

    Tarbonus Sp z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis Zadań Opracowywanie i archiwizacja dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług. Wsparcie działu sprzedaży: współpraca z obecnymi klientami i działania na rzecz pozyskania nowych. Tworzenie dokumentów finansowych związanych z realizacją usług. Aktualizacja treści na stronie...
  • Wsparcie w Zespole Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    10 dni
    Zakres obowiązków: Wykonania działań wspierających Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych w zadaniach związanych z wdrażaniem nowych klientów. Tworzenie dokumentacji polisowej dla nowych klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
  • Młodsza / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Zamówień Klientów

    Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.   Wola Mrokowska    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Twoje zadania: obsługa i realizacja zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów i nadzór nad ich przebiegiem, stała współpraca z działem handlowym, planowania produkcji oraz magazynem, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
  • Młodszy Specjalista ds. Realizacji Zamówień

    Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.   Wola Mrokowska    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne zadania: realizacja zamówień klientów, wystawiane dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów, ścisła współpraca z innymi działami m.in. działem handlowym, planowania produkcji, magazynem, budowanie trwałych relacji z klientem.
  • Pracownik Biurowy / Specjalista ds. Obsługi Klienta

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Na czym polega praca Wystawianie faktur i kompleksowa obsługa zamówień. Obsługa klienta (telefoniczna i mailowa) oraz posprzedażowa. Przygotowywanie ofert handlowych. Współpraca z kurierami, w tym składanie reklamacji. Wsparcie administracyjno-biurowe i współpraca z innymi działami.
  • Pracownik Biurowy w Dziale Sprzedaży

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Kogo szukamy? Przede wszystkim osób, które chcą pracować i angażują się w wykonywaną pracę. Osób, które mają doświadczenie w pracach biurowych i fakturowaniu zamówień. Mają doświadczenie sprzedaży internetowej Na czym polega praca? Wystawianie faktur; Obsługa zamówień i...
  • Asystent / Asystentka działu sprzedaży

    Screenmed   mazowieckie, 05-500 Piaseczno ul. Okulickiego 5F    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki; Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami; Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej; Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży; Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze...
  • Asystent / Asystentka Działu Sprzedaży

    VENITA Fabryka Kosmetyków Sp. z o.o.   Łódź, ul. Pojezierska 90A    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Twoja Rola: Kompleksowa obsługa administracyjna procesu sprzedaży (od zamówienia po awizację dostaw), Wystawianie wszystkich dokumentów handlowych i magazynowych (faktury, zlecenia), Aktywna korespondencja i kontakty z klientami, Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu Sprzedaży.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Asystent Działu Sprzedaży Warszawa
Asystent ds. Sprzedaży i Marketingu - rynek niemiecki

Asystent ds. Sprzedaży i Marketingu - rynek niemiecki

Transition Technologies S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
3584 dni temu

Jesteśmy firmą o całkowicie polskim kapitale, jednym z największych w kraju producentem i integratorem oprogramowania. Swoje produkty i usługi kierujemy głównie do kręgu odbiorców przemysłowych, sektora energii i gazu oraz automatyki przemysłowej w Polsce i na świecie. Zatrudniamy blisko 700 osób w ośmiu oddziałach w Polsce: w Warszawie, Wrocławiu, Ostrowie Wielkopolskim, Łodzi, Lublinie, Koszalinie, Kielcach i Białymstoku, a także za granicą: na Ukrainie, w Niemczech oraz USA.

 

Nasi pracownicy to wysokiej klasy specjaliści, m.in.: inżynierowie, automatycy, informatycy, testerzy, programiści Java, C++, C#, .NET, iOS, eksperci Oracle i managerowie IT. Tworzymy zgrany zespół ludzi, który profesjonalnie podchodzi do wykonywanych zadań, chętnie podnosimy swoje kwalifikacje i  poszukujemy nowych, innowacyjnych rozwiązań. Dołącz do nas jako:

Asystent ds. Sprzedaży i Marketingu - rynek niemiecki
Miejsce pracy: Warszawa

OFERUJEMY:

  • pracę zorientowaną na rozwój obecnych i tworzenie nowych biznesów w Spółkach Grupy Kapitałowej

  • bezpośredni wpływ na kształtowanie wizerunku Spółek Grupy Kapitałowej na rynku

  • współpracę w środowisku międzynarodowym

  • możliwość rozwoju kompetencji w szerokim zakresie – liczymy na długą współpracę

  • elastyczne godziny pracy

  • atrakcyjny pakiet socjalny: m.in. karty Benefit Multi Sport (nielimitowany dostęp do ponad 2000 obiektów sportowych), kursy językowe

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych związanych z działaniami marketingowo-sprzedażowymi, w tym: obsługa korespondencji i rozmów telefonicznych

  • tłumaczenia pisemne oraz ustne w konwencji j. niemiecki – j. angielski – j. polski

  • aktywny udział w opracowywaniu materiałów marketingowych, w tym aktualizacja strony internetowej

  • organizacja i aktywne uczestnictwo w wydarzeniach mających na celu promowanie Spółek Grupy Kapitałowej (targi branżowe)

  • budowanie bazy potencjalnych Klientów

  • nawiązywanie kontaktów i dbanie o utrzymywanie dobrych relacji z potencjalnymi Klientami

  • monitorowanie przetargów

  • wsparcie w opracowywaniu dokumentacji przetargowej, przygotowywaniu ofert i umów handlowych

  • realizacja wybranych zadań z zakresu księgowości i rachunkowości, w tym: wystawianie faktur, obsługa rachunków, prowadzenie niezbędnych ewidencji

  • bezpośrednia współpraca z działem controllingu

WYMAGANIA:

  • biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego jako warunek konieczny

  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel 

  • chęć do nabywania wiedzy, nowych umiejętności i ciągłego poszerzania swoich kompetencji

  • gotowość do wyjazdów służbowych

  • prawo jazdy kat. B

  • mile widziane wiedza i doświadczenie z zakresu księgowości i rachunkowości

 

U nas spotkasz się z
Prosimy o dołączenie do CV następującego oświadczenia:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Transition Technologies S.A., zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
Odpowiedź na niniejszą ofertę jest rozumiana jako wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata na potrzeby tej rekrutacji oraz na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Transition Technologies S.A. Kandydaci, którzy nie wyrażają zgody na zapisanie ich danych w bazie rekrutacyjnej Transition Technologies S.A. są proszeni o umieszczenie takiej informacji w swojej aplikacji.
Oferty kandydatów, którzy nie spełnili wymagań lub nie wyrazili zgodny na przetwarzanie ich danych na potrzeby przyszłych rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone.
 

Podobne oferty

  • Wsparcie Administracyjne - Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    8 dni
    Zadania Aktywne wsparcie Zespołu Nowego Biznesu w procesie wdrażania nowych klientów korporacyjnych. Tworzenie i przygotowywanie kompletnej dokumentacji polisowej dla klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji sprzedaży i logistyki

    Asian Automotive Distribution Center   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Koordynowanie i optymalizowanie procesów składania zamówień wspólnie z naszą siecią dealerską. Aktywne uczestniczenie w miesięcznym planowaniu zamówień produkcyjnych. Efektywna współpraca z dostawcami, firmami transportowymi, logistycznymi. Zapewnienie ciągłości...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Wsparcia Sprzedaży

    Tarbonus Sp z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis Zadań Opracowywanie i archiwizacja dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług. Wsparcie działu sprzedaży: współpraca z obecnymi klientami i działania na rzecz pozyskania nowych. Tworzenie dokumentów finansowych związanych z realizacją usług. Aktualizacja treści na stronie...
  • Wsparcie w Zespole Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    10 dni
    Zakres obowiązków: Wykonania działań wspierających Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych w zadaniach związanych z wdrażaniem nowych klientów. Tworzenie dokumentacji polisowej dla nowych klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
  • Młodsza / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Zamówień Klientów

    Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.   Wola Mrokowska    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Twoje zadania: obsługa i realizacja zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów i nadzór nad ich przebiegiem, stała współpraca z działem handlowym, planowania produkcji oraz magazynem, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
  • Młodszy Specjalista ds. Realizacji Zamówień

    Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.   Wola Mrokowska    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne zadania: realizacja zamówień klientów, wystawiane dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów, ścisła współpraca z innymi działami m.in. działem handlowym, planowania produkcji, magazynem, budowanie trwałych relacji z klientem.
  • Pracownik Biurowy / Specjalista ds. Obsługi Klienta

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Na czym polega praca Wystawianie faktur i kompleksowa obsługa zamówień. Obsługa klienta (telefoniczna i mailowa) oraz posprzedażowa. Przygotowywanie ofert handlowych. Współpraca z kurierami, w tym składanie reklamacji. Wsparcie administracyjno-biurowe i współpraca z innymi działami.
  • Pracownik Biurowy w Dziale Sprzedaży

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Kogo szukamy? Przede wszystkim osób, które chcą pracować i angażują się w wykonywaną pracę. Osób, które mają doświadczenie w pracach biurowych i fakturowaniu zamówień. Mają doświadczenie sprzedaży internetowej Na czym polega praca? Wystawianie faktur; Obsługa zamówień i...
  • Asystent / Asystentka działu sprzedaży

    Screenmed   mazowieckie, 05-500 Piaseczno ul. Okulickiego 5F    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki; Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami; Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej; Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży; Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze...
  • Asystent / Asystentka Działu Sprzedaży

    VENITA Fabryka Kosmetyków Sp. z o.o.   Łódź, ul. Pojezierska 90A    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Twoja Rola: Kompleksowa obsługa administracyjna procesu sprzedaży (od zamówienia po awizację dostaw), Wystawianie wszystkich dokumentów handlowych i magazynowych (faktury, zlecenia), Aktywna korespondencja i kontakty z klientami, Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu Sprzedaży.