SEKA S.A. świadczy usługi z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska, usługi doradcze z dziedziny prawa pracy i funduszy unijnych oraz prowadzi działalność szkoleniową. Współpracuje na stałe z ponad 600 firmami i przeszkoliła do tej pory 1.000 000 osób. SEKA S.A. została w latach 2003 – 2009 i w 2012 zaliczona do prestiżowego grona Gazel Biznesu, a dowodem wysokiego standardu usług jest system zarządzania jakością zgodny z normą PN-EN ISO 9001:2008.
Od 2011 roku jest spółką publiczną notowaną na rynku NewConnect.
SEKA S.A. Oddział w Krakowie poszukuje obecnie osoby na stanowisko:
Asystent ds. Szkoleń
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska:
- organizacja i obsługa szkoleń
- nadzór nad pracą wykładowców
- reprezentowanie oddziału i kontakt z klientami
- terminowe przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej zgodnie ze standardem firmy
- obsługa poszkoleniowa klienta
- udział w prowadzeniu działań handlowych
- wsparcie administracyjno-organizacyjne oddziału
- aktualizacja baz danych
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie min. średnie
- umiejętność obsługi komputera, pakietu biurowego oraz urządzeń biurowych
- zdyscyplinowanie i dobra organizacja czasu pracy
- samodzielność w działaniu
- rozwinięte zdolności komunikacyjne, proaktywna postawa, chęć uczenia się
- dodatkowym atutem będą umiejętności sprzedażowe i znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
Oferujemy:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, w prężnym i ambitnym zespole
- możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji
- stabilne warunki zatrudnienia
- stałe wynagrodzenie + premia
- niezbędne narzędzia pracy
- bogaty pakiet socjalny i opiekę zdrowotną