Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi
Łódź, ul. Warecka 3
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Czym będziesz się zajmować: Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania; Porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum; Wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych; Przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłanie;...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
19 godz.
Twój zakres obowiązków: Obsługa kancelaryjna Spółki, w tym obsługa systemów eKancelaria i eNadawca, Prowadzenie rozliczeń kosztów przesyłek pocztowych i kurierskich, Wykonywanie analiz, raportów z obszaru administracji, Udział w opracowywaniu i aktualizacji instrukcji i procedur. Nasze...
Zakres obowiązków: Utrzymanie czystości w obszarze biurowym, w tym: Sprzątanie kuchni i toalet; Odkurzanie wykładzin; Mycie ekspresów; Codzienne opróżnianie koszy;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
Opis stanowiska: Codzienna weryfikacja komunikatów znajdujących się na portalach NFZ i SZOI; Składanie ofert na programy profilaktyczne do NFZ SZOI; Sporządzanie wniosków dotyczących aneksowania umów zawartych z NFZ; Zakładania kont klientów w systemie rozliczeniowym; Wprowadzanie do...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie
4 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
inicjowanie, organizowanie i prowadzenie działalności badawczo-rozwojowej i wdrożeniowej z zakresu ochrony radiologicznej, analizowanie sprawozdań komisji do spraw procedur i audytów klinicznych zewnętrznych i opracowywanie wniosków w tych sprawach, analizowanie raportów z przeprowadzonych...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Opis stanowiska: Wystawianie faktur i zakładanie kont klientów w systemie rozliczeniowym; Kontrola rozliczeń i wystawianie korekt; Wprowadzanie do systemu rozliczeniowego cenników oraz umów; Przygotowanie korespondencji wychodzącej.
TEMPUS A Agencja Pracy Czasowej i Doradztwa Personalnego (KRAZ nr 12861) zatrudnia pracowników stałych i tymczasowych dla dużych i średnich firm na terenie województwa łódzkiego oraz mazowieckiego. Obecnie poszukujemy pracowników tymczasowych dla jednego z naszych Klientów na stanowisko:
Asystent ds. Wprowadzania Danych
Miejsce pracy: Łódź
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ?
rozliczaniem kurierów i klientów,
wprowadzaniem danych z listów przewozowych do systemu,
pracą w Excelu z danymi,
tworzeniem raportów,
obsługą Klienta,
współpracą z kurierami i innymi działami firmy.
Wymagania:
KOGO SZUKAMY?
osób dyspozycyjnych, gotowych do pracy w godzinach popołudniowych,
posiadających dobrą znajomość programu Excel,
komunikatywnych oraz ceniących sobie pracę zespołową,
dokładnych.
Oferujemy:
umowę zlecenie,
stawkę godzinową 15,50 zł,
pracę po 6/7 godzin dziennie (możliwość przedłużenia do 8 godzin),
pracę od poniedziałku do piątku, w godzinach popołudniowych
wolne weekendy,
możliwość podjęcia długoterminowej współpracy,
możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego u lidera w branży logistycznej,
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi
Łódź, ul. Warecka 3
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Czym będziesz się zajmować: Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania; Porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum; Wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych; Przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłanie;...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
19 godz.
Twój zakres obowiązków: Obsługa kancelaryjna Spółki, w tym obsługa systemów eKancelaria i eNadawca, Prowadzenie rozliczeń kosztów przesyłek pocztowych i kurierskich, Wykonywanie analiz, raportów z obszaru administracji, Udział w opracowywaniu i aktualizacji instrukcji i procedur. Nasze...
Zakres obowiązków: Utrzymanie czystości w obszarze biurowym, w tym: Sprzątanie kuchni i toalet; Odkurzanie wykładzin; Mycie ekspresów; Codzienne opróżnianie koszy;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
Opis stanowiska: Codzienna weryfikacja komunikatów znajdujących się na portalach NFZ i SZOI; Składanie ofert na programy profilaktyczne do NFZ SZOI; Sporządzanie wniosków dotyczących aneksowania umów zawartych z NFZ; Zakładania kont klientów w systemie rozliczeniowym; Wprowadzanie do...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie
4 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
inicjowanie, organizowanie i prowadzenie działalności badawczo-rozwojowej i wdrożeniowej z zakresu ochrony radiologicznej, analizowanie sprawozdań komisji do spraw procedur i audytów klinicznych zewnętrznych i opracowywanie wniosków w tych sprawach, analizowanie raportów z przeprowadzonych...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Opis stanowiska: Wystawianie faktur i zakładanie kont klientów w systemie rozliczeniowym; Kontrola rozliczeń i wystawianie korekt; Wprowadzanie do systemu rozliczeniowego cenników oraz umów; Przygotowanie korespondencji wychodzącej.