Proces rekrutacji na to stanowisko oraz szkolenia wprowadzające do pracy prowadzone są online.
Jakich kompetencji oczekujemy na start?
- Bardzo dobra znajomość języka francuskiego
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
- Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
- Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami
Jakie obowiązki umożliwią Ci ciągły rozwój?
- Obsługiwanie przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów dotyczących zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
- Analizowanie i rozwiązywanie najczęstszych zapytań korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
- Dostarczanie wysokiej jakości standard obsługi klientów
- Współpraca z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami
Jaka może być Twoja ścieżka rozwoju?
Karierę w naszej firmie rozpoczniesz od programu wdrożeniowego. Tam nauczysz się podstaw. Gdy zdobędziesz już wystarczające doświadczenie, możesz awansować w swojej roli lub zmienić stanowisko wybierając spośród wielu obszarów. Niektóre z nich to:
- Incident Manager – jeśli potrafisz szybko podejmować decyzje
- Change Manager – jeśli jesteś dobrze zorganizowany i znasz ITIL'a
- Project Manager – jeśli chcesz zarządzać projektami i je rozwijać
- Service Integration and Management Consultant – jeśli lubisz współpracę z klientami i potrafisz dostosowywać projekty do ich potrzeb
- Junior IT Technician – jeśli chcesz zajmować się strukturą IT
Co dla Ciebie przygotowaliśmy?
Osobisty i zawodowy rozwój:
- Programy rozwojowe, zewnętrzne kursy, dofinansowanie edukacji i certyfikacji, platforma NEXT z darmowym dostępem do Pluralsight, TED talków, materiałów Coursera czy wirtualnych szkoleń (np. MS Azue, AWS, Google, ServiceNow i inne)
- Możliwość wyboru godzin pracy dzięki różnorodności projektów (standard, zmiany popołudniowe, część etatu). O możliwe opcje zapytaj swojego rekrutera.
Naszą legendarną atmosferę:
- Nie obowiązuje nas sztywny dress code, mamy za to świetne kluby zainteresowań i dostęp do zmieniających świat inicjatyw takich jak Program Grantowy. Jesteśmy dużą firmą z wyjątkową atmosferą - nawiązujemy przyjaźnie, dzielimy ważne momenty i tak po prostu, zwyczajnie się lubimy ;).
I inne benefity:
- Prywatną opiekę medyczną, z możliwością wykupienia na preferencyjnych warunkach rozszerzenia o pakiet usług stomatologicznych.
- Prywatne ubezpieczenie na życie, z możliwością wykupienia na preferencyjnych warunkach rozszerzenia o pakiet onkologiczny.
- Dodatkowe bonusy za polecanie znajomych do pracy.
- Dostęp do audiobooków Inspiro i platformy MyBenefit (bilety do kina, karta Multisport i inne).
- Biura w świetnych lokalizacjach, program leasingowy, carpooling i parkingi rowerowe.
Kim jesteśmy?
Capgemini to światowy lider w dziedzinie doradztwa, technologii i transformacji cyfrowej. Zakres świadczonych przez nas usług jest szeroki. Jednym z naszych zespołów jest End User Services będący częścią jednostki biznesowej Cloud Infrastructure Services. W Polskich biurach pracuje nas już 2500, każdego dnia wspierając klientów na całym świecie w rozwiązywaniu różnych problemów technicznych. Chcesz dowiedzieć się więcej o pracy Agenta? Zobacz film: https://www.youtube.com/watch?v=t3y_Q2gEHiU
Masz dodatkowe pytania dotyczące pracy w Capgemini? Sprawdź nasz profil na Instagramie @capgemini.pl lub odwiedź nasz profil na Facebooku (Capgemini Polska).
Capgemini Business Services employs over 4,500 specialists in offices located in Krakow and Katowice. Business Services department is providing customers around the world innovative solutions services in 30 different languages in the areas of finance and accounting, banking operations, procurement, business processes supply chain management, market research and analytics, HR processes management, customer care, and marketing services. Currently, the main focus is laid on business process consulting and transformation, especially in the area of financial services, with the application of advanced solutions in the field of intelligent automation.
Cloud Infrastructure Services since the establishment of the very first service center in Krakow in 2004 have achieved great success and grown rapidly. In 2006 another center in Katowice was opened, in 2012 in Opole, and 2019 in Lublin. Today, a team of nearly 2,400 professionals delivers IT services to clients around the world in 20 languages. Cloud Infrastructure Services cover several fields of expertise, including cloud computing, design, creation, testing and implementation of IT solutions, IT project management, IT infrastructure support and transformation services, application management, ITIL service management, multilingual customer service.