Firma Devonshire powstała w 2001 roku i specjalizuje się w prowadzeniu kompleksowych projektów rekrutacyjnych, które obejmują wszystkie jednostki biznesowe Klienta.
Nasze biura, zlokalizowane w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie, skutecznie pomagają Klientom przezwyciężać nawet najtrudniejsze wyzwania rekrutacyjne.
Jesteśmy częścią DEVONSHIRE INVESTMENT GROUP – spółki działającej na rynku szeroko rozumianych usług HR, Rekrutacji i Outsourcingu IT.
Nasz Klient jest czołową, notowaną na giełdzie, europejską spółką inwestycyjną oraz developerską. Głównym obszarem działalności biznesowej są duże centra handlowe usytuowane w głównych stolicach i ośrodkach europejskich, a poza tym biura oraz centra konferencyjne i wystawowe. Obecnie, nasz Klient jest właścicielem 82 najlepszych obiektów handlowych w największych miastach europejskich.
Grupa skupia się na nieruchomościach komercyjnych wysokiej jakości, które odpowiadają zapotrzebowaniu klientów oraz aktualnym oczekiwaniom stawianym przez nowoczesną architekturę i zagospodarowanie urbanistyczne. Firma jest obecna w 12 krajach UE.
W Twojej przyszłej pracy będziesz odpowiadać za koordynację pracy działu Construction. Do Twoich obowiązków należeć będzie: obsługa, nadzór i koordynacja umów i ich archiwizacja. Obsługa i monit faktur. Utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, wykonawcami, projektantami i dostawcami. Rozliczanie podróży służbowych. Logistyka kalendrza. Wykonywanie prezentacji w Power Point.
- Wykształcenie wyższe oraz doskonałą znajomość języka angielskiego.
- Bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office.
- Umiejętność efektywnej organizacji pracy.
- Zaangażowanie, inicjatywę oraz samodzielność w działaniu.
- Umiejętności interpersonalne pozwalające na łatwość nawiązywania oraz utrzymywania relacji z Biznesem.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Atrakacyjne wynagrodzenie i bardzo bogaty pakiet benefitów.
- Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku.
- Duże możliwość rozwoju.