7N to duńska firma oferującą projekty doświadczonym specjalistom IT. Wyróżnia nas przejrzystość warunków finansowych, dobra opieka nad konsultantami i swoboda we współpracy (np. brak umów lojalnościowych).
Asystent(ka) ds. administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Co będziesz robić:
-
Wspierać działania operacyjne firmy.
-
Pomagać w zarządzaniu i administrowaniu klientami 7N.
-
Pracować z naszym systemem CRM.
-
Wspierać naszych konsultantów w kwestiach administracyjnych i formalnych.
-
Obsługiwać recepcję (raczej sporadycznie).
-
Organizować/współorganizować różnego rodzaju wydarzenia/ eventy w całej Polsce i poza nią.
Jakie umiejętności Ci się przydadzą:
- Dokładność i dbałość o szczegóły.
- Poczucie humoru.
- Chęć pomocy innym.
- Umiejętność współpracy.
- Bardzo dobra organizacja pracy.
- Asertywność, ale także dyplomatyczność.
- Dobra obsługa komputera PC, pakietu MS Office, szczególnie MS Excel.
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Co możesz zyskać:
- Stabilną pracę w międzynarodowej firmie o płaskiej strukturze, skandynawskiej kulturze organizacyjnej, przejrzystych zasadach współpracy i renomie w branży IT.
- Umowę o pracę na czas nieokreślony (po 3-miesięcznym okresie próbnym).
- Różnorodne obowiązki.
- Partnerstwo i zaufanie w obszarze wykonywania swoich obowiązków.
- Wsparcie liderki i koleżanek z zespołu.
- Aktywny udział w obszarach kluczowych dla działalności firmy, efekty pracy widoczne na bieżąco (np. https://vimeo.com/137122311).
- Różne benefity, np. dużo wydarzeń integracyjnych, dofinansowanie do opieki medycznej i karty Multisport, telefon i komputer służbowy, miła atmosfera pracy, świeże owoce i inne.