Jesteśmy rodzinnym biznesem założonym w 1993, dążącym do wybitnych wyników i sukcesów. Przez lata, dzięki naszemu zespołowi wybitnych specjalistów, zdobyliśmy światową pozycje niezawodnego partnera w interesach. Naszym celem jest dostarczenie klientom na całym świecie najwyższej jakości produktów FMCG oraz usług w konkurencyjnej cenie.
Współpracujemy z klientami na światową skalę. Nasze działy importu i eksportu, biura zagraniczne oraz własna flota transportowa pozwalają nam świadczyć kompleksowe usługi w profesjonalny i efektywny sposób.
Asystent/ka ds. importu
Miejsce pracy: Białystok
Nr ref.: ZAKU-IMPO/130116
Opis stanowiska:
- Wsparcie w przygotowywaniu kontraktów zakupowych.
- Kontaktowanie się z dostawcami zagranicznymi.
- Wsparcie w rozszerzaniu oferty zakupowej.
- Przygotowywanie i zgłaszanie reklamacji do dostawców.
- Tworzenie ofert i wycen w konsultacji z kierownikiem działu.
- Kontrola stanów magazynowych.
- Sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby Działu.
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów importowych.
Wymagania:
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie – warunek konieczny.
- Mile widziana znajomość innego języka obcego.
- Wykształcenie minimum średnie (może być osoba studiująca mający możliwość pracy min. 4 dni w tygodniu).
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży FMCG).
- Zaangażowanie oraz umiejętność organizowania własnej pracy.
- Zdolności komunikacyjne i umiejętność nawiązywanie relacji z partnerami handlowymi.
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office (zwłaszcza Excel).
- Sumienność, samodzielność i odpowiedzialność w działaniu.
- Umiejętność pracy pod presją czasu i z wieloma zadaniami jednocześnie
- Zdolności analityczne.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Ciekawą pracę w profesjonalnym środowisku.
- Możliwość samodzielnego działania.
- Możliwość rozwoju i awansu.