Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. reklamacji

    Blachotrapez Sp. z o.o.   Sękocin Nowy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: samodzielne rozpatrywanie reklamacji zgodnie z przyjętym w firmie standardem, raportowanie i analiza reklamacji, prowadzenie kontroli merytorycznej nad wewnętrznymi procesami produkcji pod kątem jakościowym i spełnienia norm, zapewnienie dostępności i...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Candellux Lighting Sp. z o.o.   Wołomin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących reklamacji technologicznych i ilościowych, składanych przez klientów. Podejmowanie decyzji kwalifikacyjnych w zakresie sposobu obsługi poszczególnych zgłoszeń...
  • Specjalista ds. Obsługi Reklamacji

    Candellux Lighting Sp. z o.o.   Wołomin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje obowiązki to: Przetwarzanie i analiza skarg klientów oraz podejmowanie decyzji o ich rozwiązaniu (naprawa, wymiana, zwrot pieniędzy, czy odrzucenie). Dokładne prowadzenie dokumentacji reklamacji i komunikacja z klientami. Śledzenie i zarządzanie czasem rozpatrywania skarg. Zapewnienie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Płock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Koordynator ds. Jakości Usług

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Monitorowanie zgłoszeń reklamacyjnych na usługi świadczone przez firmy zewnętrzne (transport, montaż); Wsparcie pracy salonów w procesach reklamacyjnych w zakresie problematyki związanej z usługami świadczonymi przez firmy zewnętrzne; Kontrola nad jakością...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. reklamacji e-commerce

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientów.
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent/ka ds. Reklamacji

SKLEPY KOMFORT S.A.
Łódź
praca stacjonarna
3133 dni temu

Jesteśmy liderem w swojej branży.


Jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek w Polsce. Posiadamy sieć ponad 100 sklepów, z największą na polskim rynku ofertą dywanów, wykładzin, paneli, podłóg drewnianych oraz akcesoriów do montażu i pielęgnacji podłóg.

Stawiamy na wielopłaszczyznowy, dynamiczny rozwój. Wdrażamy nowy koncept salonów sprzedaży, unowocześniamy standard obsługi, inwestujemy w rozwój multikanałowy.

Jeżeli tak jak my, jesteś ambitny(-a) i chcesz się rozwijać, dołącz do naszego zespołu!
 

Obecnie do naszego Biura w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent/ka ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Łódź
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych, skarg oraz odwołań Klientów.

  • Rozwiązywanie konfliktów powstałych na płaszczyźnie Sklep – Klient.

  • Przygotowywanie i aktualizowanie zapisów w Procedurze Reklamacyjnej.

  • Sporządzanie raportów o reklamacjach oraz jakości oferowanych produktów.

  • Monitorowanie i kontrola w zakresie przestrzegania warunków gwarancyjnych przez sklepy.

Oczekujemy:
  • Wykształcenia średniego.

  • Dobrej znajomości języka angielskiego.

  • Znajomości pakietu Office – w szczególności Excela.

  • Umiejętności analitycznego myślenia.

  • Zdolności zwracania uwagi na szczegóły.

  • Komunikatywności i wysokiej kultury osobistej.

Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat.

  • Możliwość zdobycia bogatego doświadczenia zawodowego.

  • Narzędzia niezbędne do pracy.

  • Wynagrodzenie uzależnione od poziomu kompetencji i doświadczenia.

Poznaj Profil Pracodawcy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. reklamacji

    Blachotrapez Sp. z o.o.   Sękocin Nowy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: samodzielne rozpatrywanie reklamacji zgodnie z przyjętym w firmie standardem, raportowanie i analiza reklamacji, prowadzenie kontroli merytorycznej nad wewnętrznymi procesami produkcji pod kątem jakościowym i spełnienia norm, zapewnienie dostępności i...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Candellux Lighting Sp. z o.o.   Wołomin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących reklamacji technologicznych i ilościowych, składanych przez klientów. Podejmowanie decyzji kwalifikacyjnych w zakresie sposobu obsługi poszczególnych zgłoszeń...
  • Specjalista ds. Obsługi Reklamacji

    Candellux Lighting Sp. z o.o.   Wołomin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje obowiązki to: Przetwarzanie i analiza skarg klientów oraz podejmowanie decyzji o ich rozwiązaniu (naprawa, wymiana, zwrot pieniędzy, czy odrzucenie). Dokładne prowadzenie dokumentacji reklamacji i komunikacja z klientami. Śledzenie i zarządzanie czasem rozpatrywania skarg. Zapewnienie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Płock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Koordynator ds. Jakości Usług

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Monitorowanie zgłoszeń reklamacyjnych na usługi świadczone przez firmy zewnętrzne (transport, montaż); Wsparcie pracy salonów w procesach reklamacyjnych w zakresie problematyki związanej z usługami świadczonymi przez firmy zewnętrzne; Kontrola nad jakością...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. reklamacji e-commerce

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientów.