asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
24 godz.
Twój zakres obowiązków: Obsługa recepcji - zarządzanie korespondencją, przyjmowanie gości, nadzór nad kalendarzem Prezesa, prowadzenie biura oraz koordynacja i realizacja zadań administracyjnych, organizację spotkań wewnętrznych, zewnętrznych oraz podróży służbowych w Polsce i za...
Na co dzień w naszym zespole:zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu,zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych,prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
Grupa Inter CarsWarszawa, Galeria Młociny
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
Grupa Inter CarsCząstków Mazowiecki, ul. Gdańska 15
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
20 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: dbałość o kreowanie pozytywnego wizerunku Zarządu i Spółki, organizacja i planowanie kalendarza przełożonych, zapewnienie prawidłowego i sprawnego obiegu korespondencji i dokumentów, sporządzanie pism, wniosków, prowadzenie korespondencji...
Opis stanowiska Wyszukiwanie informacji na żądanie i prezentowanie ich w uporządkowanej formie; Wykonywanie połączeń telefonicznych i wysyłanie listów biznesowych; Organizacja spotkań biznesowych, wydarzeń; Wykonywanie osobistych zleceń (organizacja podróży, umawianie wizyt u lekarza itp.)
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
9 dni
Opis stanowiska Obsługa centralki telefonicznej (odbieranie i przełączanie telefonów) Przyjmowanie, ewidencja i dystrybucja korespondencji wychodzącej i przychodzącej; Współpraca z firmami kurierskimi oraz pocztą; Obsługa skrzynki mailowej firmowej; Obsługa Gości odwiedzających firmę;...
młodszy specjalista (junior) / asystent aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Zakres zadań: wsparcie zarządu w codziennych zadaniach, bieżące prace administracyjne związane z funkcjonowaniem biura, dbanie o sprawny przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, pełnienie roli tłumacza podczas spotkań, sporządzanie raportów, zbieranie niezbędnych informacji na...
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Asystent/ka Prezesa Zarządu
Praca Stała
Miejsce pracy: Pruszków
Nr Ref.: APZ/076/SUJ
Zadania:
Zarządzanie kalendarzem spotkań Prezesa Zarządu
Organizowanie podróży służbowych, spotkań biznesowych i konferencji
Przygotowywanie dokumentów, raportów i prezentacji na wyjazdy biznesowe przełożonego
Ewidencjonowanie obiegu dokumentów wewnętrznych zgodnie ze standardami firmy
Wymagania:
Minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku w międzynarodowej firmie
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Znajomość programu MS office i obsługi urządzeń biurowych
Bogate umiejętności organizacyjne i interpersonalne
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę (po okresie próbnym umowa na czas określony lub nieokreślony)
asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
24 godz.
Twój zakres obowiązków: Obsługa recepcji - zarządzanie korespondencją, przyjmowanie gości, nadzór nad kalendarzem Prezesa, prowadzenie biura oraz koordynacja i realizacja zadań administracyjnych, organizację spotkań wewnętrznych, zewnętrznych oraz podróży służbowych w Polsce i za...
Na co dzień w naszym zespole:zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu,zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych,prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
Grupa Inter CarsWarszawa, Galeria Młociny
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
Grupa Inter CarsCząstków Mazowiecki, ul. Gdańska 15
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
20 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: dbałość o kreowanie pozytywnego wizerunku Zarządu i Spółki, organizacja i planowanie kalendarza przełożonych, zapewnienie prawidłowego i sprawnego obiegu korespondencji i dokumentów, sporządzanie pism, wniosków, prowadzenie korespondencji...
Opis stanowiska Wyszukiwanie informacji na żądanie i prezentowanie ich w uporządkowanej formie; Wykonywanie połączeń telefonicznych i wysyłanie listów biznesowych; Organizacja spotkań biznesowych, wydarzeń; Wykonywanie osobistych zleceń (organizacja podróży, umawianie wizyt u lekarza itp.)
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
9 dni
Opis stanowiska Obsługa centralki telefonicznej (odbieranie i przełączanie telefonów) Przyjmowanie, ewidencja i dystrybucja korespondencji wychodzącej i przychodzącej; Współpraca z firmami kurierskimi oraz pocztą; Obsługa skrzynki mailowej firmowej; Obsługa Gości odwiedzających firmę;...
młodszy specjalista (junior) / asystent aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Zakres zadań: wsparcie zarządu w codziennych zadaniach, bieżące prace administracyjne związane z funkcjonowaniem biura, dbanie o sprawny przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, pełnienie roli tłumacza podczas spotkań, sporządzanie raportów, zbieranie niezbędnych informacji na...