Twoja misja Wspieranie działu sprzedaży w bieżącej pracy/ wsparcie administracyjne z wykorzystaniem narzędzi Opera/ Horeca Idea lub inne. Współpraca z zespołem przy realizacji celów sprzedażowych i budowaniu pozytywnego wizerunku marki. Dodatkowo sprzedaż usług hotelowych,...
Zakres obowiązków: Wykonania działań wspierających Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych w zadaniach związanych z wdrażaniem nowych klientów. Tworzenie dokumentacji polisowej dla nowych klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
7 godz.
Twoja Rola: Kompleksowa obsługa administracyjna procesu sprzedaży (od zamówienia po awizację dostaw), Wystawianie wszystkich dokumentów handlowych i magazynowych (faktury, zlecenia), Aktywna korespondencja i kontakty z klientami, Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu Sprzedaży.
asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie bazy klientów. Obsługa telefoniczna klientów w zakresie informowania, doradzania i sprzedaży. Współpraca z działem handlowym. Kreowanie i promowanie wizerunku firm. Przygotowywanie zestawień i raportów z rozmów. Wprowadzanie danych do systemu. Wprowadzanie...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowe przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji związanej ze sprzedażą i wynajmem. Organizacja transportu oraz wsparcie logistyczne zamówień. Kontrola terminów realizacji oraz czuwanie nad płynnością procesu. Obsługa korespondencji technicznej....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zakres: Wprowadzanie zamówień do systemu, wystawianie faktur i dokumentów magazynowych. Organizacja logistyki (zlecenia transportowe, awizacja dostaw). Prowadzenie rozliczeń z klientami oraz bieżące kontakty/korespondencja. Tworzenie zestawień, raportów i analiza danych sprzedażowych.
Co będzie należeć do Twoich zadań: Monitorowanie przetargów dotyczących przewozów kolejowych w segmencie rynku paliw stałych; Analiza zapytań ofertowych dotyczących transportu koleją paliw stałych; Prowadzenie wewnętrznych uzgodnień proponowanych warunków cenowych; Wyznaczanie cen i...
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twoje zadania: obsługa i realizacja zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów i nadzór nad ich przebiegiem, stała współpraca z działem handlowym, planowania produkcji oraz magazynem, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
IDEA HR Doradztwo Personalne (nr agencji 10618) świadczy wysokiej jakości usługi z zakresu rekrutacji stałych, pracy tymczasowej, szkoleń i coachingu oraz doradztwa HR. Łączymy wieloletnie doświadczenie menedżerskie w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi z praktyczną wiedzą oraz zrozumieniem indywidualnych potrzeb naszych klientów.
Asystent / ka sprzedaży
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
Przyjmowanie i potwierdzanie zamówień oraz bieżące informowanie Klienta o stanie realizacji zleceń
Udział w przygotowywaniu ofert handlowych
Kontrola realizacji zamówień
Prowadzenie negocjacji z klientem
Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów
Udział w spotkaniach biznesowych z Klientami (związane z tym zagraniczne wyjazdy służbowe)
Wymagania
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży
Znajomość języka angielskiego na dobrym poziomie
Znajomość pakietu MS Office
Mile widziana znajomość drugiego języka (np. niemiecki)
Mile widziana wiedza techniczna
Chęć do zagranicznych podróży służbowych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Twoja misja Wspieranie działu sprzedaży w bieżącej pracy/ wsparcie administracyjne z wykorzystaniem narzędzi Opera/ Horeca Idea lub inne. Współpraca z zespołem przy realizacji celów sprzedażowych i budowaniu pozytywnego wizerunku marki. Dodatkowo sprzedaż usług hotelowych,...
Zakres obowiązków: Wykonania działań wspierających Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych w zadaniach związanych z wdrażaniem nowych klientów. Tworzenie dokumentacji polisowej dla nowych klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
7 godz.
Twoja Rola: Kompleksowa obsługa administracyjna procesu sprzedaży (od zamówienia po awizację dostaw), Wystawianie wszystkich dokumentów handlowych i magazynowych (faktury, zlecenia), Aktywna korespondencja i kontakty z klientami, Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu Sprzedaży.
asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie bazy klientów. Obsługa telefoniczna klientów w zakresie informowania, doradzania i sprzedaży. Współpraca z działem handlowym. Kreowanie i promowanie wizerunku firm. Przygotowywanie zestawień i raportów z rozmów. Wprowadzanie danych do systemu. Wprowadzanie...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowe przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji związanej ze sprzedażą i wynajmem. Organizacja transportu oraz wsparcie logistyczne zamówień. Kontrola terminów realizacji oraz czuwanie nad płynnością procesu. Obsługa korespondencji technicznej....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zakres: Wprowadzanie zamówień do systemu, wystawianie faktur i dokumentów magazynowych. Organizacja logistyki (zlecenia transportowe, awizacja dostaw). Prowadzenie rozliczeń z klientami oraz bieżące kontakty/korespondencja. Tworzenie zestawień, raportów i analiza danych sprzedażowych.
Co będzie należeć do Twoich zadań: Monitorowanie przetargów dotyczących przewozów kolejowych w segmencie rynku paliw stałych; Analiza zapytań ofertowych dotyczących transportu koleją paliw stałych; Prowadzenie wewnętrznych uzgodnień proponowanych warunków cenowych; Wyznaczanie cen i...
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twoje zadania: obsługa i realizacja zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów i nadzór nad ich przebiegiem, stała współpraca z działem handlowym, planowania produkcji oraz magazynem, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.