Najnowsze oferty pracy

  • Asystent do działu Administracyjno-Księgowego

    LOG-WAY-SOLUTION Sp. z o.o.   Janikowo (pow. poznański, gm. Swarzędz)    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej rejestracja zakupów, kontrola poprawności dokumentów (CMR) wystawianie dokumentów księgowanych, fakturowanie; kontakt z kontrahentami (przez e-mail i telefon) Wymagania: doświadczenie w pracy...
  • Asystent / Asystentka Managera

    JustGYM   Poznań, ul. Szwajcarska 14    praca stacjonarna
    asystent  kontrakt B2B  część etatu
    22 godz.
    Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy - warunek konieczny; Wymagane doświadczenie: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży FITNESS​ Tryb pracy: ¾ etatu​, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22; Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
  • Asystent w dziale usług biznesowych

    Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o.   Poznań, ul. Bukowska 285    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Pomoc w obsłudze pasażerów korzystających z Business Executive Lounge, w tym rejestracja pasażerów; Obsługa statusowa i komercyjna salonu VIP; Sporządzanie dziennych raportów kasowych; Pobieranie wpłat gotówkowych oraz płatności kartą; Uzupełnianie asortymentu w...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
  • Asystentka Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
  • Asystent / Asystentka Managera

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  kontrakt B2B  część etatu
    13 dni
    Wspieranie osoby zarządzającej klubem w codziennym prowadzeniu obiektu. Współpraca z zespołem recepcji i trenerów oraz dbanie o płynność ich pracy. Utrzymywanie wysokiego standardu obsługi i dbanie o pozytywną atmosferę dla klientów. Udział w organizacji akcji promocyjnych, wydarzeń...
  • Asystent / Asystentka Laboratorium i Wsparcia Biurowego

    Bico Group Sp.zo.o.   Nowa Wieś Ełcka    praca zdalna / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres Obowiązków: Wsparcie przy badaniach laboratoryjnych (m.in. transport próbek). Prowadzenie dokumentacji, korespondencji i kart materiałowych (platforma, korespondencja). Czynności administracyjne: rejestracja, kopiowanie, skanowanie i porządkowanie dokumentów. Wsparcie biurowe dla...
  • Asystent administracyjny / Asystentka administracyjna

    ISS Polska Sprawdzona firma   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat
    18 godz.
    Opis stanowiska: Nadzór nad audytami specjalistów Ppoż. i dyżurnych pięter. Przygotowywanie szkoleń dla pracowników i koordynacja ich terminowego wykonania. Przygotowywanie raportów z zakresu Ppoż. oraz komunikacja z pracownikami dotycząca aspektów Ppoż. Wsparcia Vendor Managerów...
  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent/ka w Galerii Handlowej

CBRE sp. z o.o.
Piła
praca stacjonarna
3165 dni temu

CBRE to największa na świecie firma doradcza i inwestycyjna działająca w sektorze nieruchomości komercyjnych (pod względem przychodów za rok 2015), a także jedna z 500 wiodących firm świata według rankingów magazynu Fortune oraz agencji ratingowej Standard & Poor’s. CBRE, z siedzibą główną w Los Angeles, zatrudnia ponad 70.000 pracowników i obsługuje inwestorów, właścicieli oraz najemców nieruchomości w ponad 400 biurach na całym świecie (nie wliczając firm stowarzyszonych i partnerskich). Zakres usług świadczonych przez CBRE obejmuje: doradztwo strategiczne w zakresie inwestycji i wynajmu, usługi korporacyjne, usługi zarządzania nieruchomościami oraz projektami, administrację firm, bankowość hipoteczną, wyceny, usługi deweloperskie, usługi zarządzania inwestycjami oraz usługi konsultingowe i analityczne. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej www.cbre.pl

Asystent/ka w Galerii Handlowej
Lokalizacja: Piła

 

 

OPIS STANOWISKA:
  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi administracyjnej Biura Administracji Galerii Handlowej,
  • Koordynowanie kalendarza i korespondencji Dyrektora Galerii Handlowej,
  • Organizacja i koordynacja spotkań Dyrektora Galerii Handlowej,
  • Tworzenie raportów i zestawień,
  • Wsparcie współpracy Dyrektora Galerii Handlowej z Asset Managerem, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji,
  • Udzielanie informacji partnerom wewnętrznym i zewnętrznym,
  • Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy poprzez odpowiednią organizację pracy oraz
    w kontaktach z Najemcami i Interesantami,
  • Monitorowanie zaopatrzenia biura,
  • Współpraca z Dyrektorem Galerii Handlowej w zakresie planowania budżetu Biura Administracji, przygotowanie regularnych konkursów ofert na usługi biurowe, kontrola, analiza i optymalizacja budżetu Biura Administracji,
  • Współpraca i wspieranie Dyrektora Galerii Handlowej w nadzorze nad firmami serwisowymi obsługującymi Galerię Handlową, m.in. ochrony i firmy sprzątającej,
  • Przyjmowanie korespondencji przychodzącej do firmy, rejestrowanie jej i przekazywanie odpowiednim pracownikom oraz odpowiedzialność za terminowy i prawidłowy obieg dokumentów,
  • Koordynacja obsługi gości oraz interesantów,
  • Dbałość o pozytywny wizerunek Galerii Handlowej.
WYMAGANIA:
  • Przynajmniej 3 lata doświadczenia w pracy biurowej,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Znajomość pakietów MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint),
  • Wysoka kultura osobista,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dużym atutem,
  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Zainteresowanie i chęć kontynuacji kariery w branży nieruchomości komercyjnych,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • Zaangażowanie i inicjatywa w działaniu.
OFERUJEMY:


W CBRE możesz poprowadzić swoją karierę tak, jak zechcesz. Ciesz się elastycznym środowiskiem pracy  i możliwościami działania na szeroką skalę – w przyjaznej, koleżeńskiej atmosferze, wśród pomocnych współpracowników. Będziemy Cię zachęcać do ciągłego rozwoju i osiągania najlepszych efektów każdego dnia.

 

Pakiet świadczeń:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Ubezpieczenie na życie,
  • Dofinansowanie aktywności sportowej,
  • Szeroki zakres profesjonalnych szkoleń i możliwości rozwoju,
  • Udział w charytatywnych i komercyjnych wydarzeniach sponsorowanych przez CBRE.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przekazanych przeze mnie w CV i liście motywacyjnym danych osobowych przez CBRE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Rondzie ONZ 1, do celów przyszłych procesów rekrutacyjnych (włączenia CV do bazy danych kandydatów Spółki), zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. ( Dz. U. 2015. poz. 2135).
www.cbre.pl
 

Podobne oferty

  • Asystent do działu Administracyjno-Księgowego

    LOG-WAY-SOLUTION Sp. z o.o.   Janikowo (pow. poznański, gm. Swarzędz)    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej rejestracja zakupów, kontrola poprawności dokumentów (CMR) wystawianie dokumentów księgowanych, fakturowanie; kontakt z kontrahentami (przez e-mail i telefon) Wymagania: doświadczenie w pracy...
  • Asystent / Asystentka Managera

    JustGYM   Poznań, ul. Szwajcarska 14    praca stacjonarna
    asystent  kontrakt B2B  część etatu
    22 godz.
    Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy - warunek konieczny; Wymagane doświadczenie: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży FITNESS​ Tryb pracy: ¾ etatu​, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22; Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
  • Asystent w dziale usług biznesowych

    Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o.   Poznań, ul. Bukowska 285    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Pomoc w obsłudze pasażerów korzystających z Business Executive Lounge, w tym rejestracja pasażerów; Obsługa statusowa i komercyjna salonu VIP; Sporządzanie dziennych raportów kasowych; Pobieranie wpłat gotówkowych oraz płatności kartą; Uzupełnianie asortymentu w...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
  • Asystentka Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
  • Asystent / Asystentka Managera

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  kontrakt B2B  część etatu
    13 dni
    Wspieranie osoby zarządzającej klubem w codziennym prowadzeniu obiektu. Współpraca z zespołem recepcji i trenerów oraz dbanie o płynność ich pracy. Utrzymywanie wysokiego standardu obsługi i dbanie o pozytywną atmosferę dla klientów. Udział w organizacji akcji promocyjnych, wydarzeń...
  • Asystent / Asystentka Laboratorium i Wsparcia Biurowego

    Bico Group Sp.zo.o.   Nowa Wieś Ełcka    praca zdalna / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres Obowiązków: Wsparcie przy badaniach laboratoryjnych (m.in. transport próbek). Prowadzenie dokumentacji, korespondencji i kart materiałowych (platforma, korespondencja). Czynności administracyjne: rejestracja, kopiowanie, skanowanie i porządkowanie dokumentów. Wsparcie biurowe dla...
  • Asystent administracyjny / Asystentka administracyjna

    ISS Polska Sprawdzona firma   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat
    18 godz.
    Opis stanowiska: Nadzór nad audytami specjalistów Ppoż. i dyżurnych pięter. Przygotowywanie szkoleń dla pracowników i koordynacja ich terminowego wykonania. Przygotowywanie raportów z zakresu Ppoż. oraz komunikacja z pracownikami dotycząca aspektów Ppoż. Wsparcia Vendor Managerów...
  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...