Zakres obowiązków: Pomoc w obsłudze pasażerów korzystających z Business Executive Lounge, w tym rejestracja pasażerów; Obsługa statusowa i komercyjna salonu VIP; Sporządzanie dziennych raportów kasowych; Pobieranie wpłat gotówkowych oraz płatności kartą; Uzupełnianie asortymentu w...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży;...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Twoje zadania: obsługa i realizacja zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów i nadzór nad ich przebiegiem, stała współpraca z działem handlowym, planowania produkcji oraz magazynem, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 800 - 7 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji, prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej, wydawanie urządzeń z reklamacji klientom, przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki, rejestracja urządzeń w programie serwisowym, tworzenie dokumentacji...
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Twoja Rola: Kompleksowa obsługa administracyjna procesu sprzedaży (od zamówienia po awizację dostaw), Wystawianie wszystkich dokumentów handlowych i magazynowych (faktury, zlecenia), Aktywna korespondencja i kontakty z klientami, Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu Sprzedaży.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Planowanie, aktualizacja i publikacja rozkładów zajęć (współpraca z opiekunami roku). Bieżący kontakt z klientem wewnętrzny i zewnętrznym; Prowadzenie harmonogramów. Rezerwacja sal. Obsługa i wprowadzanie danych do systemów . Wykonywanie innych zadań administracyjnych zleconych przez przełożonego.
Screenmedmazowieckie, 05-500 Piaseczno ul. Okulickiego 5F
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat / część etatu rekrutacja online Szukamy 2 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki; Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami; Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej; Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży; Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
4 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży;...
Asystent/ka w zakresie obsługi klientów zagranicznych
Asystent/ka w zakresie obsługi klientów zagranicznych
TDC POLSKA Sp. z o.o.
Poznań
praca stacjonarna
3049 dni temu
Ogłoszenie numer: 1725546, z dnia 2017-07-31
TDC POLSKA firmą specjalizującą się w instalacji wielkoformatowych ekranów. W swojej ofercie posiadamy zróżnicowane produkty kierowane do małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw.
Obecnie poszukujemy energicznych, odpowiedzialnych i zaangażowanych w pracę osób na stanowisko:
Asystent/ka w zakresie obsługi klientów zagranicznych
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
przygotowanie ofert handlowych z branży Digital Signage, audio-wideo, multimedia,
organizowanie tłumaczeń/ tłumaczenie dokumentów, redagowanie pism oraz konwersacje biznesowe w języku niemieckim oraz angielskim,
prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z podmiotami zagranicznymi (urzędy, organizacje),
koordynowanie i nadzorowanie wszelkich prac związanych z realizacją kontraktów,
spotkania i kontakt z Klientami na terenie Polski i Europy,
wsparcie w pozyskiwaniu nowych inwestycji,
zarządzanie i planowanie budżetów, szacowanie kosztów na różnorodne projekty IT,
współpraca z dostawcami zewnętrznymi,
udzielanie całościowego wsparcia w zakresie projektów zagranicznych.
Wymagania
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – będzie zaletą nie jest konieczne,
znajomość zagadnień z branży informatycznej, sprzedaży i marketingu,
biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego,
Zakres obowiązków: Pomoc w obsłudze pasażerów korzystających z Business Executive Lounge, w tym rejestracja pasażerów; Obsługa statusowa i komercyjna salonu VIP; Sporządzanie dziennych raportów kasowych; Pobieranie wpłat gotówkowych oraz płatności kartą; Uzupełnianie asortymentu w...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży;...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Twoje zadania: obsługa i realizacja zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów i nadzór nad ich przebiegiem, stała współpraca z działem handlowym, planowania produkcji oraz magazynem, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 800 - 7 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji, prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej, wydawanie urządzeń z reklamacji klientom, przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki, rejestracja urządzeń w programie serwisowym, tworzenie dokumentacji...
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Twoja Rola: Kompleksowa obsługa administracyjna procesu sprzedaży (od zamówienia po awizację dostaw), Wystawianie wszystkich dokumentów handlowych i magazynowych (faktury, zlecenia), Aktywna korespondencja i kontakty z klientami, Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu Sprzedaży.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Planowanie, aktualizacja i publikacja rozkładów zajęć (współpraca z opiekunami roku). Bieżący kontakt z klientem wewnętrzny i zewnętrznym; Prowadzenie harmonogramów. Rezerwacja sal. Obsługa i wprowadzanie danych do systemów . Wykonywanie innych zadań administracyjnych zleconych przez przełożonego.
Screenmedmazowieckie, 05-500 Piaseczno ul. Okulickiego 5F
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat / część etatu rekrutacja online Szukamy 2 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki; Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami; Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej; Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży; Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
4 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży;...