POSZUKUJEMY OSOBY DO PRACY W CENTRALI FIRMY W POZNANIU NA STANOWISKO:
Asystent/ka Zarządu
Miejsce pracy: Poznań
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Biegła znajomość języka niemieckiego (w mowie i w piśmie), znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
- Biegła umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
- Umiejętność redagowania pism,
- Wysokie zdolności interpersonalne,
- Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
- Zdolności organizacyjne i analityczne,
- Skrupulatność, punktualność, sumienność,
- Wysoka kultura osobista,
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.